„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2023 07 08 /21:38

Lietuvių sėkmė Portugalijoje: nepaisant gedimų, iškovojo pergalę ir 6 val., ir 12 val. lenktynėse, GTX klasėje

Šis savaitgalis „RD Signs Šiauliai“ komandai buvo dvigubas autosporto prasme. Penktadienį komanda startavo ir laimėjo (GTX klasėje) 6 val. lenktynėse, o šeštadienį lenktyniavo jau 12 val. maratone. Tai – „24h series“ Europos čempionato lenktynės, reikalaujančios didelės ištvermės.
RD Signs Šiauliai laimėjo Estorilio 12 val. lenktynių GTX klasę
RD Signs komanda Estorilio 12 val. lenktynėse / Andrėjos Juršės nuotr.

RD Signs, skirtingai nei penktadienio 6 val. lenktynėse, šeštadienio 12 val. lenktynių maratone pirmavo GTX klasėje, bendroje įskaitoje laikėsi dešimtuke, bet patyrė gedimą. Antroje lenktynių pusėje nutrūko pavarų dėžės pagalvės kronšteinas. Tačiau RD Signs komanda nepasidavė ir, užtrukusi boksuose pusvalandį, grįžo į lenktynes.

Atsikovoti pirmąją vietą (GTX klasėje) padėjo ir varžovų klaidos bei nesėkmės. Plačiau apie lenktynes ir daugybė filmuotų reportažų – šiame tekste žemiau.

Transliacijos įrašas:

VIDEO: Hankook 12H ESTORIL 2023 - Race

Lenktynių eiga

FINIŠAS! Komandos nuvažiavo beveik 400 ratų. Audrius Butkevičius kirto liniją P11 bendroje įskaitoje ir P1 GTX klasėje. Lietuviai dar labiau sustiprino savo lyderio pozicijas GTX klasėje 24h series Europos čempionate! Šiemet lieka tik vienos lenktynės – rugsėjį Barselonos 24h maratonas. Bet prieš tai – lenktynės Palangoje.

Likus mažiau nei valandai. Prie vairo – dabar jau tikrai paskutinę pamainą Estoril 12h lenktynėse važiuojantis komandos pilotas Audrius Butkevičius. Nuotaika gera. Nors pagrindiniai konkurentai „Vortex“ ir susitvarkė automobilį, RD Signs, panašu, antrą dieną iš eilės bus gerokai pranašesni.

Likus 1 val. 20 min. lietuvių varžovai „Vortex“ sustojo trasoje! Matyt technikai sustojimo metu ne viską sužiūrėjo. Code60, kuris naudingas RD Signs.

Likus 1,5 val. situacija keičiasi. Lietuvių varžovai „Vortex“ sustojo keisti stabdžių ir darė tai gana negrabiai, užtruko ilgai. Todėl RD SIGNS prisivijo varžovus. Prie vairo sėda Paulius Paškevičius.

Likus 3 val. iki „Vortex“ lieka tik 3 ratai. Bet vokiečiai neseniai stojo pituose, taigi dar reikės įdėti daug pastangų, norint juos pavyti. Netrukus RD Signs stoja, prie vairo sėda Nicola Michelon. Iki „Vortex“ trūksta 5 ratų.

Likus 3 val. 30 min. Paulius Paškevičius jau sumažinęs atsilikimą nuo 8 ratų iki 6. Kad tik Lambo daugiau nesiožiuotų! Laiko atsikovoti pirmą vietą iš „Vortex“ dar yra, bet reikia ir sėkmės.

Degalų komanda pila pavažiavusi kiek ilgesnes nei valandos pamainas – „Lamborghini“ jų vartoja daugiau nei „Ferrari“. Štai kaip atrodo darbas degalinėje alinančiame karštyje:

Aštuntos valandos pabaigoje – apmaudus gedimas, kainavęs (bent laikinai) pirmąją vietą GTX klasėje. Komanda turėjo 8 ratų pranašumą prieš „Vortex“, tačiau remonto metu jį prarado ir dabar atsilieka 8 ratais. Nepasiduodame! Žiūrėkite reportažą:

Aštuntajai valandai prasidėjus Nicola Michelon stoja keistis su Paulium Paškevičium. Tuo metu prasideda CODE60 fazė. Laiku spėjus į degalinę dar galima įsipilti visą degalų normą. RD Signs taip ir nutiko, loterija sėkminga, nors CODE 60 truko neilgai.

O štai kaip atrodo kol kas turnyrinė lentelė:

Čempionato GTX diviziono turnyrinė lentelė
Čempionato GTX diviziono turnyrinė lentelė

Septintąją valandą Nicola Michelon pradeda simbolinėje P7. Na, bet tuoj reikės stoti degalų.

Šeštoji valanda. Nicola Michelon prie karščių Italijoje pripratęs, jam ši pirtis nebaisi. lenktynėse kol kas pirmauja du „Ferrari“, tačiau lietuviai net ir nuo jų (GT3 klasės raketų) atsiieka nedaug.

Trečioji – penktoji valandos. Visi pilotai pasidalija po pamainą, P.Paškevičiaus „stintas“ kiek ilgesnis. Iš esmės viskas vyksta pagal planą, išskyrus karštį. Pasak Pauliaus, trasa labai įkaitusi, tad vietomis automobilis slidinėja.

Antroji valanda. Jai baigiantis – Code60 – puiki proga keisti pilotus ir pilti degalus. Paulius Paškevičius šauna į priekį. Komanda GTX pogrupio lyderė, o bendroje įskaitoje tarp 19 dalyvių (dauguma yra greitesni, iš GT3 diviziono) vis pakyla iki P8 ir po degalų pylimo nukrenta į P11.

Pirmoji valanda. Nicola iš P12 pakilo iki P11. Tačiau valandos pabaigoje stojo degalų.

Startas. Šeštadienio rytą startavo legionierius iš Italijos Nicola Michelon, puikiai pritapęs Lietuvos komandoje. Jam labai patinka itališki sportiniai automobiliai, todėl Nicola lekia su vėjeliu.

O kodėl prieš startą technikams teko „Lamborghini“ stikle gręžti skyles, sužinosite peržiūrėję reportažus.

15min reportažai iš Portugalijos

Ką reikėjo pakeisti Lambo po finišo 6 val. ir prieš startą 12 val. lenktynėse:

Avarinis skrydis į lenktynes:

RD Signs nusprendė startuoti Palangos lenktynėse. Kodėl?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“