Neįvykdė įsipareigojimų
Šri Lankos etapas buvo atšauktas, nes lenktynių organizatoriai nesugebėjo laiku išspręsti visų formalumų bei logistikos klausimų.
„Labai nemalonu pranešti, kad paskutinį etapą buvome priversti atšaukti, tačiau mes neturėjome kito pasirinkimo. Portugalijos GP metu sutarėme dėl visų įsipareigojimų ir dokumentų pateikimo, tačiau Šri Lankos etapo organizatoriai savo įsipareigojimų neįvykdė“, – konstatavo UIM komisaras Giacomo Borgonovi.
Geriausias sezonas
34 metų E.Riabko čempionate surinko 27 taškus. E.Riabko vos dviem taškais atsiliko nuo Rashedo Al Qemzi (29 taškai). Pasaulio čempionu tapo italas Alberto Comparato (47 taškai).
„Tapti čempionu jau nebuvo net teorinių galimybių. Be abejo, galėjome kovoti dėl antros vietos, nes mus skyrė vos du taškai. Tačiau reikia pripažinti, kad su Abu Dabio komanda būtų labai sunku kovoti. Kita vertus, trečią vietą būtų labai paprasta prarasti – teoriškai net iš dešimtos vietos pilotai galėjo šoktelėti į trečią. Žinoma, kaip sportininkas norėjau kovoti iki pat pabaigos, tačiau situacija yra tokia ir nieko mes negalime pakeisti“, – teigė E.Riabko.
Pasibaigęs sezonas buvo sėkmingiausias per visą E.Riabko karjerą. Šiais metais kaunietis ne tik iškovojo pasaulio čempionato bronzą, bet rugpjūtį tapo Europos čempionu.
„Tai pats sėkmingiausias mano sezonas per 24 metų karjerą. Lenktyniauju nuo 10 metų ir šiais metais pasiekiau geriausius rezultatus. Tikrai sezonas buvo puikus – konkurencija didžiulė, daugiau nei 30 laivų. Komandos turtingos, turinčios naujausią techniką, todėl pasiektas rezultatas džiugina dar labiau“, – džiaugėsi E.Riabko.
Tikslas – naujas laivas
Pasibaigus 2018 m. sezonui E.Riabko jau dėlioja kitų metų planus. Pagrindinis kauniečio tikslas – nauja formulė.
„Svajojame apie naują laivą. Tai mano svajonė ir žiemos užduotis – surasti rėmėjų ir įsigyti naują laivą. Tai priklausys nuo rėmėjų. Išlaikyti tai, ką pasiekėme šiais metais, bus labai sunku. Jei norime kilti dar aukščiau, įveikti tokias turtingas komandas, kaip Abu Dabio, JAV, Dubajaus reikia naujo laivo. Jie labai sparčiai tobulėja, nestovi vietoje, todėl naujas laivas mums yra būtinas“, – teigė E.Riabko.
Dabartinė E.Riabko formulė buvo pagaminta prieš ketverius metus, o kaunietis su ja lenktyniavo tris sezonus.
„Italų gamintojas DAC per šį laiką jau pagamino tris naujas kartas formulių. Tokio modelio laivas, kaip mano, buvo pradėtas gaminti 2010 metais. Vėliau modelis buvo atnaujintas, patobulintas. Tarkime, Abu Dabio komanda kiekvienais metais naudoja naujausią techniką. Mums būtinas laivas, nes kitaip būti konkurencingu bus labai sunku“, – konstatavo E.Riabko.