Po treniruočių pakalbinti „Liqui Moly Racing Team Lithuania“ pilotai Edvinas Arkušauskas ir Kazimieras Vasiliauskas atrodė itin patenkinti pasiektais rezultatais.
„Net nebuvom pažiūrėti, kokį laiką parodėme“, – juokėsi komandos senbuvis Edvinas. Pirmųjų testų metu pasitvirtino spėlionės, jog galiniai stabdžiai vis tik yra kiek per dideli ir jų blokavimosi visiškai išvengti nepavyks. Po treniruočių įvykusiame pasitarime pilotai nutarė, jog toliau atsargiai didins tempą ir tikėsis, jog besivalanti ir besigumuojanti trasa padės stabdžių blokavimąsi sumažinti iki minimumo.
„Mašina turi labai daug potencialo, labai daug, tačiau jei tik persistengiu su stabdžiais, tada ir posūkį ir tiesiąją jau įveikiu lėčiau, tai gadina bendrą rezultatą ir neleidžia to potencialo atskleisti. Taip pat atradome, jog leidžiantis nuo tilto žemyn pritrūkstame pavaros „ilgio“ – tenka aukštinti ir iškarto vėl žeminti, tad kiek perkelsime sūkių ribotuvą ir taip turėsime optimalų rezultatą“, – įspūdžiais dalinasi Kazimieras Vasiliauskas.
Po treniruočių automobilis grąžintas į komandos dirbtuves, kuriose bus kruopščiai patikrintas iki paskutinio varžtelio. Tuo tarpu Edvinas šypsosi – jaunieji komandos draugai Kazimieras ir Justas nereikalauja visiškai jokio papildomo dėmesio, užteko instruktuoti juos, kaip naudotis automobiliu, visa kitą juonuoliai atlieka kaip tikri patyrę specialistai, suprantantys „viso paveikslo“ esmę.
Rytoj komandos laukia dar kelios treniruočių sesijos, bei kvalifikacija, kuri lems starto poziciją, tačiau net ir šios procedūros komanda nesureikšmina – „Galim startuoti nors ir iš paskutinės pozicijos, svarbu finišuotume pirmi“, – juokiasi komandos vadovas Ronaldas Smaidrys.