Nors tai tik formalumai, viską privaloma atlikti laikantis nurodymų. Anksti ryte paskirtas techninės komisijos laikas dar negarantavo, kad procedūra bus greita. Lietuviams organizatoriai pastabų neturėjo.
Formalumus tvarkė ir internetu
Administracinės ir techninės komisijų atlikimo tvarka iš esmės nepasikeitė, tačiau, kaip pastebėjo E.Juškauskas, organizatoriams stengiantis sumažinti kontaktą tarp dalyvių permainų visgi buvo.
„Šiais metais buvo mažiau punktų, taip pat dalį reikalų buvo galima iš anksto atlikti internetu. Pavyzdžiui, išklausyti medicinos programas, kad vėliau galėtum gauti pažymą. Anksčiau visi eidavome grupėmis pirmosios pagalbos demonstracijų stebėti vietoje, o dabar to nebeliko“, – komentavo lenktynininkas.
Jis pasakojo, kad net ir organizatoriams supaprastinus administracinės komisijos atlikimo tvarką, dalyviams teko užsukti į daugiau nei 10 punktų ir visuose gauti antspaudus.
Testiniame greičio ruože daugiau važinėjo, nei reguliavo
E.Juškauskui testai praėjo be jokių nesklandumų. Ne vieną greičio ruožą mačiusio automobilio papildomai reguliuoti nereikėjo, todėl skyrė daugiau laiko prisiminti tikrąsias sportinio visureigio galimybes.
„Testų trasa trumpa, bet įdomi, – joje buvo visko. Įveikdamas pirmuosius ratus važiavau ramiai, bet po to su Aisvydu truputį pagreitėjome, norėjome prisiminti automobilio galimybes, pakabos eigą. Galbūt akceleratorių spaudžiau net stipriau nei reikėjo“, – juokėsi lenktynininkas.
Greitesniu tempu jis įveikė septynis ratus. Buvo labai patenkintas tuo, kaip veikia automobilis, todėl didelių pakeitimų nedarė. Tik leido technikams apžiūrėti, ar visos „Toyota Hilux“ detalės savo vietose ir funkcionuoja, kaip pridera.
Nori startuoti su panašiais į save
Sekmadienį, sausio 3-ąją, startuos pirmasis ilgas greičio ruožas. Tačiau šeštadienį įvyks Dakaro ralio maratono prologas, kurio ilgis apie 11 km. E.Juškauskas su A.Paliukėnu skubėti neketina. Važiuos savo tempu, idant atsidurtų tarp panašaus pajėgumo ekipažų.
„Visuomet geriausia važiuoti tarp dalyvių, kurių greitis panašus į tavo. Gerai, kad startas pirmajame greičio ruožas bus dėliojamas ne pagal starto numerius, o pagal tai, kaip sportininkai įveiks prologą. Todėl vėliau nereikės vieniems kitų lenkti“, – pasidžiaugė sportininkas.