Tik nežymiai pakeista „Nemuno žiedo“ trasos atkarpa link garsiojo posūkio ties Ąžuolu važiuojantys sportininkai slysti pradeda maždaug 140 km/h greičiu. Vidutinis trasos įveikimo greitis, anot varžybų organizatorių, siekia maždaug 120 km/h.
Rimtesnių incidentų treniruočių metų vairuotojams pavyko išvengti. „Mazda RX-7“ važiuojantis baltarusis Dima Nagula išlėkė iš trasos tuo po starto tiesiosios, o latvis Ivo Cirulis su 3 serijos BMW (E30) posūkyje ties Ąžuolu išvažiavęs kiek per plačiai po smarkaus stabdymo išlėkė lauk. Automobiliai abiejų incidentų metu nenukentėjo.
Klausiamas apie šeštadienio treniruotes Aurimas „Odi“ Bakchis tikino, kad viskas einasi puikiai, o taip sudėtingiausią vietą įvardino būtent garsųjį posūkį nusileidus nuo kalno.
Kvalifikacija praėjo be didesnių incidentų. Arnoldo Bernacko 3 serijos BMW tuoj po pradinio slydimo neužteko kėbulo standumo – galinis šoninis stiklas tiesiog buvo išspjautas lauk, o jo šukės pažiro ant trasos.
Kvalifikacijoje geriausiai pasirodė Kristapas Blušas. Latvis nors ir turėjo rimtų techninių problemų su savo 3 serijos BMW (E36) bolidu, tačiau trečiąjį jo bandymą teisėjai įvertino net 90 balų. Antrą ir trečią vietas pasidalino lenkų „PUZ Drift Team“ komandos nariai Marcinas Mospinekas ir Grzegorzas Hypkis.
Nuo kvalifikacijos pradžios ketvirtąjį EEDC etapą tiesiogiai bus galima stebėti čia.