Po ilgos dienos ir įtempto finalo, kuriame su K.Blušu teko susiremti du kartus, A.Bakchis pripažino esąs pavargęs, tačiau tuo pat metu sakė labai daug išmokęs. Važiuojant su kitu automobiliu ir visai kitokia nei „Formula Drift“ trasa teko daug ką labai greitai perprasti. Anot sportininko, vakarop viskas jau klostėsi gerai.
Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./EEDC varžybos „Nemuno žiede“ |
„Iš pradžių automobilyje reikėjo padaryti pakeitimus. Prieš tai vietomis buvo baisu, nes lėtai važiuoti nenorėjau, o esant didesniam greičiui nežinojau, kaip bus. Sunkumų buvo, tačiau kuomet problemas išsprendėme, viskas ėjosi lengvyn“, – tikino Kaune gimęs 29-erių metų lenktynininkas.
Apsipratęs su automobiliu ir padaręs subtilius techninius pakeitimus A.Bakchis ėmė didinti greitį, tačiau, jo paties žodžiais tariant, tokioje trasoje tai padaryti nebuvo lengva. Senstelėjęs Timo Simniškos „Lexus“ taip pat nepalengvino užduoties.
Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./EEDC varžybos „Nemuno žiede“ |
EEDC varžybose Kaune išmoktas pamokas jis tikino panaudosiąs savo važiavimuose JAV. Prisitaikyti prie oro permainų ar automobilio gedimų, anot A.Bakchio, dabar bus lengviau.
Sportininkas patikino, kad noras grįžti į Lietuvą visuomet stiprus, ypatingai, jei tai dėl „drifto“.
Į porinius važiavimus pateko visi lietuviai išskyrus „Nissan 200SX“ (S14) automobilio trasai tinkamai neparuošusį Izidorių Paukštį. Tiesa, Andrius Vasiliauskas ir Arnoldas Bernackas krito nevisai lygioje kovoje su gerokai rimtesnius bolidus vairuojančiais priešininkais, o daugiau nei 600AG galios 2JZ bloko motorą turinačiam Manto Kulvinkso 3 serijos BMW sulūžo amortizatorius.
A.Bakchiui kelias iki finalo taip pat nebuvo lengvas. Sportininkui akivaizdžiai trūko greičio, tačiau visus raundus jis važiavo nedarydamas klaidų. Tuo metu priešininkams jų išvengti nepavyko. Grzegorzas Hypkis pusfinalyje po efektingo „pirueto“ trasą baigė važiuodamas pieva, o K.Blušas du kartus „kirto“ tą patį paskutinėje atkarpoje stovintį kūgį.