„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Efekt and Ignera by Dynami:t“ komandos avarija per treniruotes planų nesujaukė

Ketvirtadienį paskutinės „Aurum 1006 km“ lenktynių treniruotės metu „Efekt and Ignera by Dynami:t Energy“ komandos „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilis atsitrenkęs į varžovo BMW pakilo dviem ratais į orą ir atsitrenkė į atitvarus. Nors avarija atrodė gana stipri, penktadienį nesėkmių jau užgrūdinta komanda į startą stojo lyg nieko ir nebūtų įvykę bei pozityviai nusiteikusi laukia kvalifikacijos ir pačių lenktynių.
„Dynamit“ komandos „Porsche“ po incidento paruoštas startui
„Dynamit“ komandos „Porsche“ po incidento paruoštas startui

Pozityvus pasirodymas

„Efekt and Ignera by Dynami:t Energy“ komandą „Aurum 1006 km“ lenktynėse jau ne pirmus metus iš eilės persekioja nesėkmių šleifas. Automobiliai genda, dega, lūžta. Pernai nevažiuoto „Porsche“ variklis tiesiog užlinko treniruočių metu.

Šiemet pirmųjų ketvirtadienio treniruočių metu atrodė, kad viskas eina kaip per sviestą. Automobilis veikė puikiai, komandos lenktynininkai Andrius Čilvinas, Paul August ir Algirdas Gelžinis demonstravo puikų tempą, automobilis nesiožiavo. Ketvirtadienio treniruotėse juodai auksinį „Porsche“ vairuojanti komanda pademonstravo 4-tą geriausią dienos laiką.

„Viskas klostėsi netikėtai puikiai. Vairuotojai demonstravo gerą ir stabilų tempą, tik Paulas negalėjo įvažiuoti greito rato dėl didelio eismo trasoje. Algirdas Gelžinis maloniai nustebino savo tempu. Diena buvo pozityvi“, – kalbėjo komandos vadovas Mindaugas Valiūnas.

VIDEO: Manto Matukaičio avarija

Dienos planus sujaukė klaida

Tik paskutinės treniruotės metu prie vairo sėdus Mantui Matukaičiui situacija greitai pasikeitė. Bebaigiant važiuoti pirmąjį ratą staigiame posūkyje prieš starto finišo tiesiąją sportininkas nespėjo sustabdyti bolido ir įvažiavo į „Telšių Statybos“ komandos BMW automobilio galą. „Porsche“ dviem ratais pakilo į orą ir dar galu trenkėsi į atitvarus.

„Pirmajame rate aš tiesiog bandžiau atsirinkti, su kuria koja man patogiau stabdyti, nes turiu šiek tiek nugaros problemų. O aš stabdau tiek su dešine, tiek su kaire. Su kaire stabdyti efektyviau, nes galima greičiau nuspausti akseleratorių, bet tada nepatogu nugarai, nes „Porsche“ turi keistą sėdėseną, kur kojos pasuktos dešiniau. Taip stabdant su dešine koja nepilnai užmyniau ant stabdžių pedalo ir nusprūdo koja ant sankabos.

Taigi į posūkį įvažiavau nestabdydamas, o važiuodamas išminta sankaba. Kadangi priekyje buvo nemaža mašinų grūstis, taikiau, kad nesmogčiau tiesiai kitam automobiliui į užpakalį, pasukau į šoną, tai didesnio smūgio pavyko išvengti“, – incidentą pakomentavo Mantas Matukaitis.

Nors smūgis buvo gana stiprus ir automobilio priekis bei vairuotojo pusės galas atrodė gana stipriai pažeistas, nuardę kėbulo detales meistrai pradžiugino: žala tik kosmetinė.

VIDEO: Komandos „Efekt and Ignera by Dynami:t energy“ automobilio „Porsche“ remontas

Užgrūdintos komandos nuotaikos nesugadino

Nesėkmių užgrūdinta komandai nuotaika nesugedo. Meistrams pakeitus buferius ir atlanksčius kai kurias kėbulo dalis „Efekt and Ignera by Dynami:t Energy“ ekipa penktadienį į rytines treniruotes išvažiavo pozityviai nusiteikusi.

„Įvykis kiek pakeitė planus, kol meistrai tvarkė automobilį neatlikome suplanuotos pasikeitimų treniruotės, tačiau džiaugiamės, kad nieko rimto nenutiko ir važiuojame toliau. Šiandien kvalifikacija, tad koncentruojamės į ją“, – kalbėjo komandos vadovas Mindaugas.
Jis nenurodė konkrečios pozicijos, iš kurios norėtų startuoti. Jo teigimu – svarbiausia yra atsidurti priekyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs