Birželio 17 dieną įvyko jau 8-osios elektromobilių varžybos. Nuo keliolikos dalyvių, vargais bandančių iš Vilniaus nuvažiuoti į Palangą jos išaugo iki didžiulio naujausių modelių parko, kuriame automobiliai realiomis sąlygomis gerina nuvažiuojamo atstumo rekordus įsikraudami viešojo įkrovimo stotelėse.
Šiemet prie starto linijos stojo net 37 ekipažai. Startavę Vilniuje jie per 6 valandas turėjo įveikti kuo didesnį atstumą. Maršrutą rinkosi patys, tačiau turėjo užsukti į du tarpinius finišus: „OBS Motorsport“ lenktyninių simuliatorių centrą, įsikurusį „M7“ verslo centre Kuprioniškėse ir „August ir ko“ nuotėkų valymo įrenginių gamyklą šalia Maišiagalos.
Dalyviai buvo suskirstyti į keturias kategorijas pagal gamintojo deklaruojamą nuvažiuojamą atstumą.
NIDA – tai automobiliai, įveikiantys iki 375 km, WARSAW – nuo 358 iki 474 km, TALLINN – nuo 475 iki 600 km ir EUROPE – kurie gamintojų duomenimis gali įveikti didesnį nei 600 km nuotolį.
Siurprizą pateikė EUROPE klasės nugalėtojai, kurie ir absoliučiai per 6 valandas įveikė didžiausią atstumą. Komanda „Įelektrinta žvaigždė“ su EQS iš „Mercedes EQ“ automobiliu, kurį vairavo Dainius Leonavičius ir Justas Lengvinas įveikė rekordinį 569 km nuotolį šiose varžybose. Ir tai padarė be jokio sustojimo įsikrauti.
„Neretai apie rezultatus lenktynėse yra sakoma, kad jas laimi ne technika, o ekipažas. Tačiau čia negaliu šios pergalės nepriskirti ir automobiliui“, - atsiimdamas apdovanojimą Druskininkų Vilniaus alėjoje sakė Dainius Leonavičius. Justas Lengvinas pridėjo, kad prie pergalės prisidėjo ir gerai atlikti namų darbai.
Toliausiai nuvažiuojančių automobilių kategorijoje antrąją vietą laimėjo „Krasta Auto“ komanda su „BMW i4“ įveikusi 518 km, o trečią – „Ford | Bring on Tomorrow“ su „Mustang Mach-e“, nuvažiavusi 491 km.
Mažiausią nuvažiuojamą atstumą turinčių automobilių klasėje vyko itin artima kova. Pirmoji vieta atiteko „Spark“ ekipai su „VW ID.3 Pure“. Ji nuvažiavo 448 km. Antri, su 441 km liko „Vilnius Dūzgia“ su tokiu pačiu automobiliu. Trečioje – „Autoviči Peugeot“ su „Peugeot e-208“, nuvažiavę 435 km.
WARSAW įskaitoje daugiausiai, 543 km nuvažiavo „Porsche Lietuva - E-Performance“ su „Porsche Taycan 4S“. Antroje vietoje „DPD Lietuva“, „Hyundai IONIQ5“ automobiliu įveikę 483 km atstumą, o įkandin jų – „Renault / Keturi Ratai“ komanda su „Renault Megane E-TECH Electric“, per dieną susukusi 454 km.
Konkurencingiausioje TALLINN kategorijoje, kurioje buvo net 16 automobilių, pergalė atiteko dar vienam „Mercedes EQ“ modeliui – EQE, kurį vairavo „Ignitis Supercharging“ komanda, nedaug atsilikusi nuo absoliučių nugalėtojų. Jų rezultatas – 548 km per 6 valandas.
Antroje vietoje, atsilikusi vos 3 km, praėjusių metų nugalėtojų komanda: „Driving academy by Autojuta“ su „Audi E-Tron GT“. Trečioje – „Įkrautas“ su „Tesla Y Long Range“. Jie įveikė 535 km.
Specialų Energetikos ministerijosapdovanojimą gavo ir ekonomiškiausias ekipažas. Nors šiemet šioje kategorijoje nebuvo pagerinti jokie rekordai, nes visi dalyviai bandė važiuoti greitai, 13 kWh/100 km sąnaudos „Tesla Model3“ automobiliui vis tik yra geras rezultatas. Jį pasiekė „APVA veža“ komanda, bendrai įveikusi 395 km atstumą.
Specialus prizas už mažiausią įveiktų kilometrų skaičių atiteko „Lexus Vilnius Ladies“ ekipai su „Lexus UX300e“. Jos nuvažiavo simbolinį 333 km nuotolį.