„ENEOS 1000 km lenktynėse“ 2016-aisiais turėtų dalyvauti apie 50 komandų

Iki tarptautinių, didžiausių Baltijos šalyse „ENEOS 1000 km lenktynių“, liepos 20-ąją startuosiančių Palangoje, beliko 150 dienų. Tai bus jau septynioliktosios paeiliui maratoninės automobilių lenktynės, į garsiausiąjį vasaros kurortą sutrauksiančios pajėgiausius ne tik mūsų bei užsienio šalių žiedinių lenktynių meistrus, bet ir estrados bei pramogų pasaulio žvaigždes.
„Eneos 1000 km lenktynės“
„Eneos 1000 km lenktynės“ / Komandos nuotr.

„Dar turime 150 dienų laiko limitą pasirengti didžiausiam vasaros greičio ir pramogų festivaliui, kasmet į Palangą sutraukiančiam po kelias dešimtis tūkstančių žiūrovų, o svarbiausia – nepaliekančiam nė vieno atvykusiojo, net ir nelabai mėgstančio automobilių sportą, abejingo, – lenktynių spaudos centrui, viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ sakė „ENEOS 1000 km lenktynes“ rengiančios VšĮ „Promo events“ vadovas Darius Jonušis. – Sportininkams ir komandų vadovams likęs 150 dienų pasirengimo limitas – daugiau nei pakankamas, o organizatoriai laiko stoka irgi negali skųstis, nes ruoštis vasaros greičio ir pramogų fiestai pradėjome vos įteikę apdovanojimus pernykščių lenktynių nugalėtojams“.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Darius Jonušis
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Darius Jonušis

Pasak D.Jonušio, renginio organizatoriai, likus kiek daugiau nei keturiems mėnesiams iki varžybų, jau dabar įsitikinę, jog ir šiemet ilgų nuotolių lenktynės Palangoje bei jas lydinti pramogų fiesta taps skambiausiu tokių renginių metų akordu.

Praeityje lenktynininkas, dabar – jų organizatorius, turi pagrindą taip sakyti. Lietuvą ir jos automobilių sportą ne tik Baltijos šalyse garsinančios „ENEOS 1000 km lenktynės“ jau keletą metų iš eilės laimi geriausiojo automobilių sporto renginio rinkimus, o "Google" TOP 10 populiariausių renginių lietuvių paieškose šios „Promo events“ rengiamos ilgų nuotolių automobilių lenktynės, nusileidusios tik sąrašo viršuje atsidūrusiai jūros šventei, užėmė antrąją vietą.

Tokie aukšti įvertinimai malonūs ne tik renginio organizatoriams, bet ir jo dalyviams. Kita vertus, ir sportininkus, ir žiūrovus jau eilę metų masina bene didžiausia lenktynių intriga – kada pavyks bent vienam laimėtojui apginti iškovotą titulą? Iš tiesų, nedaug tėra čempionų ir trasų, kuriose komandai nepavyktų laimėti dukart paeiliui.

Palanga – būtent tokia. Per visus 16 metų, kai čia rengiamos 1000 km lenktynės, nė vienai komandai dar nėra pavykę apginti titulo. Tai dar vienas pliusas teigiančių, jog čia intrigos nestinga niekada, naudai.

Pasak D.Jonušio, organizatorius labiausia įkvepia padidintas sportininkų dėmesys „ENEOS 1000 km lenktynėms“, padažnėję skambučiai ir plaukiančios paraiškos.

„Dabar, dar likus 150 dienų iki didžiųjų lenktynių, ketvirtis šimto komandų jau tvarko ar baigia tvarkyti visus registracijos formalumus, – sako D. Jonušis. – Tarp jų – ir tokios ekipos, kurių dalyvavimas kelia padidintą susidomėjimą bet kurioje arenoje“.

Lenktynių organizatorius prognozuoja, jog ir šiemet Palangoje varžysis apie pusšimtį šalies ir užsienio komandų.

„Tai optimalus skaičius po rekonstrukcijos nuo 2994 iki 2682 metrų sutrumpėjus vienam  Palangos lenktynių trasos ratui, kai joje, apsukę keletą pirmųjų ratų iškart po starto, patogiai gali jaustis šitiek komandų“, – teigia D. Jonušis.

Kokiomis naujovėmis organizatoriai žada šiemet nudžiuginti į Palangą atvykusius „ENEOS 1000 km lenktynių“ dalyvius ir žiūrovus?

„Naujovių tikrai bus. Tiek sportinėje renginio dalyje, tiek pramoginėje. Ir nemažai. Tačiau šiandien dar nenorėčiau detalizuoti, ypač – kai dar ne visos sutartys sutvirtintos parašais. Juk iki lenktynių pradžios dar liko 150 dienų...“ – sako D. Jonušis.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis