Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2016 07 23 /20:47

„ENEOS 1006 km“ lenktynių eiga

Šeštadienį 12.00 val. Palangoje prasidėjo 17-osios „ENEOS 1006 km“ lenktynės. Pirmoje vietoje bene pusę lenktynių buvo įsitvirtinęs „Aquila CR1“ automobilis, tačiau 168-ame rate (iš 373) į priekį po dviejų klaidų paeiliui išsiveržė „General Financing team Pitlane“ komanda. Ji šią poziciją išlaikė iki pat lenktynių pabaigos.

Atnaujinta po finišo

Lenktynių nugalėtoja – „General Financing team Pitlane“ komanda, kurios juodąjį „Porsche 911 GT3 Cup“ iki pergalingo finišo atvežė Sebastiaanas Bleekemolenas, Jonas Gelžinis bei Benediktas Vanagas. 168-ame rate perėmę lyderių rolę, jie jos nebeužleio iki pat finišo.

Antroje vietoje liko „Carre & MVP by Algirdai“ komanda su „Aquila CR1“ automobiliu, kurį vairavo Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius ir Andrius Jasioniauskas. Nugalėję penktadienio kvalifikacijoje, jie išlaikė pirmąją poziciją iki 168-o rato, kur padarius porą klaidų, pirma vieta buvo atiduota konkurentams.

Treti bendroje įskaitoje liko „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ su „Porsche 911 GT3 Cup“. Jos vairuotojai Nemunas Dagilis, Steve'as Vanbellingenas ir Tomas van Rompuy džiaugiasi, jog pavyko finišuoti – automobilis turėjo problemų su pavarų dėže ir komanda jau nuo lenktynių vidurio pamiršo viltis siekti aukščiausios vietos ir tenorėjo tik finišuoti.

Plačiau apie lenktynių finišą skaitykite paspaudę čia.

Atnaujinta po 316 ratų

Antroje ir trečioje vietoje įsitvirtinusios „Aquila CR1“ ir „Porsche 911 GT3 Cup“ komandos privertė pasinervinti savo gerbėjus. Abu automobiliai sustojo viduryje trasos, toje pačioje vietoje, tuo pačiu metu, greta vienas kito. Du iš trijų prizininkų pasitraukia vienu metu?

Ne, viskas baigėsi paprasčiau: minutę pastovėjęs „Aquila CR1“ pajudėjo toliau, o „Palanga SPA Hotel by EMG Motorsport“ komandos „Porsche“ sustojimas tebuvo atsitiktinis ir truko kelias sekundes.

Tuo tarpu „Aquila CR1“ vairavęs R.Čapkauskas padarė klaidą lenkdamas lėtesnius varžovus ir, pamatęs jog neišsisuks posūkyje, turėjo sustoti.

VIDEO: „Carre & MVP by Algirdai“ komandos klaida posūkyje
VIDEO: „Carre & MVP by Algirdai“ piloto Deivido Jociaus komentaras apie komandos draugo R.Čapkausko sustojimą trasoje
Poz. Nr. Komanda Vairuotojas Ratas GR Skirtumas
1 1 General Financing team Pitlane Jonas GELŽINIS 316 01:11.489 00:00.000
2 13 Carre & MVP by Algirdai Ramūnas ČAPKAUSKAS 314 01:10.331 +2 Ratų
3 21 Palanga Spa hotel by EMG Motorsport Steve VANBELLINGEN 312 01:14.071 +4 Ratų
4 14 MOJO Lounge Racing by JR Motorsport Daniel COLEMBIE 303 01:14.924 +13 Ratų
5 58 Rotoma Racing Mindaugas BOGUŠEVIČIUS 294 01:14.771 +22 Ratų
6 8 Techninis projektas Remigijus DEVAINIS 291 01:15.881 +25 Ratų
7 92 RIMO Robertas KUPČIKAS 288 01:16.043 +28 Ratų
8 96 Lexus Team LT Dainius KABLYS 288 01:18.296 00:12.672
9 66 Telsiu Statyba Karolis ŠIKŠNELIS 283 01:23.152 +33 Ratų
10 78 EWA Racing PGM Tomas PLAŠČYNSKAS 282 01:21.154 +34 Ratų

Atnaujinta po 260 ratų

Lyderių ketvertas, iš kovos pasitraukus „BMW M3 BigDaddy“, nesikeičia – vieni nuo kitų jie nutolę saugiais atstumais, kurie nepanaikinami vieno degalų pylimo ar sustojimo techninio aptarnavimo zonoje metu.

„Dar labai daug darbo mums liko. Šiuo metu automobilyje yra apie 75 laipsnius – kaip pirtelė“, – vos išlipęs iš „Aquila CR1“ ir valydamasis prakaitą nuo kaktos, sakė Andrius Jasionauskas.

Trečioje vietoje esančios komandos „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ vairuotojas Nemunas Dagilis sakė, kad džiaugsis, jeigu pavyks išlaikyti trečią vietą – apie aukštesnę poziciją jie jau nebesvajoja. Komandos „Porsche 911 GT3 Cup“ per lenktynių savaitgalį prireikė jau trečios pavarų dėžės, tačiau kvailioja ir naujausia – kai kuriuose ratuose tenka važiuoti be 2 ir 3 pavarų.

VIDEO: „Palanga Spa hotel by EMG Motorsport“ komandos piloto Nemuno Dagilio komentaras apie strategiją likusiems 100 ratų

Tuo tarpu dėl žemesnių pozicijų ir klasėse verda atkakli kova. RIMO komanda nebėra vienvaldė dyzelinių automobilių klasėje – jos BMW 335d aplenkė „EWA Racing PGM“ komandos BMW 330d. Juodų dūmų šleifą paskui save paliekantys automobiliai šiuo metu važiuoja 8-9 vietose.

Puikų tempą demonstruoja „Techninio projekto“ komanda. Dėl techninių problemų iš kovos pasitraukus „Team Hot Wheels“, panevėžiečiai su BMW M3 pakilo į penktąją vietą bendroje įskaitoje. Prieš jas esančių komandų biudžetai yra bent dukart didesni, o automobiliai – kur kas galingesni ir labiau pritaikyti ilgoms žiedinėms lenktynėms.

„Nenoriu prisikalbėti, bet viskas vyksta labai sklandžiai: vairuotojų pasikeitimas, degalų pylimas. Strategija gera, vairuotojai klaidų nedaro, bendrai viskas gerai ir atsispindi rezultate. Penkta vieta bendroje įskaitoje ir trečia klasėje tenkintų mus dienos pabaigoje“, – pasakojo komandos vairuotojas Giedrius Notkus.

VIDEO: „Techninis projektas“ komandos piloto Giedriaus Notkaus komentaras apie vykstančias lenktynes
Poz. Nr. Komanda Vairuotojas Ratas GR Skirtumas
1 1 General Financing team Pitlane Benediktas VANAGAS 260 01:11.489 00:00.000
2 13 Carre & MVP by Algirdai Andrius JASIONAUSKAS 257 01:11.911 +3 Ratų
3 21 Palanga Spa hotel by EMG Motorsport Tom VAN ROMPUY 254 01:14.071 +6 Ratų
4 14 MOJO Lounge Racing by JR Motorsport Michael VERHAGEN 248 01:15.186 +12 Ratų
5 8 Techninis projektas Mindaugas URBANAS 240 01:15.881 +20 Ratų
6 58 Rotoma Racing Konstantins CALKO 238 01:14.771 +22 Ratų
7 96 Lexus Team LT Darius BALTRAMIEJŪNAS 233 01:18.433 +27 Ratų
8 78 EWA Racing PGM Darius ARDAVIČIUS 233 01:21.154 01:29.028
9 92 RIMO Rimantas BLAŽULIONIS 232 01:16.244 +28 Ratų
10 66 Telsiu Statyba Eugenijus MISIŪRA 232 01:23.152 01:07.940

Atnaujinta po 222 ratų

Kova dėl aukščiausių pozicijų baigėsi „BRUM BRUM Sport“ komandai. Puikų tempą rodęs kvalifikacijoje, itin greitai važiavęs pirmus 200 ratų, vėliau „BMW M3 BigDaddy“ išsikvėpė. Sustojęs viduryje trasos, jis buvo partemptas į techninio aptarnavimo zoną, kur entuziazmo nerodę mechanikai nustūmė mašiną į garažą.

„Ožiuojasi daviklis vienas, bandysim tvarkyt. Praradome tikrai daug, bet atvažiavom lenktyniauti, tai lenktyniausim. Daugiau viskas super“, – apie „BRUM BRUM Sport“ automobilio gedimą pasakojo komandos vadovas Tadas Ivanauskas.

VIDEO: „BRUM BRUM Sport“ komandos vadovo Tado Ivanausko komentaras apie techninę problemą

Avariją patyrė ir „Alfa Romeo GT“. Automobilį vairavęs Rimvydas Agurkis susidūrė su kitu dalyviu ir, grįžęs į techninio aptarnavimo zoną, neslėpė apmaudo, anot jo, nesąžiningai pasielgusiu konkurentu.

VIDEO: „Alfa Romeo“ klubo piloto Rimvydo Agurkio komentaras apie susidūrimą su kitu automobiliu
Poz. Nr. Komanda Vairuotojas Ratas GR Skirtumas
1 1 General Financing team Pitlane Sebastiaan BLEEKEMOLEN 222 01:11.489 00:00.000
2 13 Carre & MVP by Algirdai Ramūnas ČAPKAUSKAS 222 01:11.911 00:32.815
3 21 Palanga Spa hotel by EMG Motorsport Nemunas DAGILIS 218 01:14.071 +4 Ratų
4 14 MOJO Lounge Racing by JR Motorsport Ward SLUYS 215 01:15.186 +7 Ratų
5 99 Team Hot Wheels Robertas AUKŠČIŪNAS 210 01:15.042 +12 Ratų
6 8 Techninis projektas Vygandas URBANAS 208 01:15.881 +14 Ratų
7 92 RIMO Martynas SAMUITIS 208 01:16.244 00:38.770
8 96 Lexus Team LT Artūras MRAZAUSKAS 206 01:18.433 11:31.099
9 15 Juta-Bauer Rally Team Linas ADOMAVIČIUS 205 01:17.819 +17 Ratų
10 58 Rotoma Racing Robertas GRAUDINIS 203 01:15.610 +19 Ratų

Atnaujinta po 200 ratų

Kova tarp lyderių aštrėja. Lenktynėms perkopus į antrąją pusę, joks pranašas nedrįstų prognozuoti nugalėtojo. Visas greičiausiųjų penketukas važiuoja praktiškai be klaidų ir tik dvi iš eilės „Aquila CR1“ nesėkmės prieš 30 ratų padarė rokiruotę tarp pirmos ir antros vietų.

Į viršų kopia RIMO komanda. Tris ratus praradusi dėl turbinos žarnos remonto, BMW 335d vairuojanti komanda demonstruoja savo pretenzijas užimti aukštą vietą. Lenktynių pradžioje nukritusi į 18-ą vietą, joms įpusėjus RIMO jau yra aštunti.

Aukštą tempą demonstruoja „Team Hot Wheels“ komanda. Šeštoje vietoje bendroje įskaitoje važiuojantis BMW M3 yra greitesnis už kitus GT klasei paruoštus M3 modelius. Tačiau, pasak komandos vairuotojo Igno Gelžinio, tai truks neilgai – automobilis turi problemų su pavarų dėže ir 4 bei 5 pavaromis.

„Dabar problemos sparčiai didėja, krito tempas ir mes nieko nebegalime padaryti. Tikiuosi, tempsim iki galo, bet jau nebekovojam dėl pozicijų. Jeigu reikėtų keisti greičių dėžę, truktumėm pusvalandį – tai didžiulis laiko tarpas“, – optimizmu netryško I.Gelžinis.

VIDEO: „Team Hot Wheels“ komandos piloto Igno Gelžinio komentaras apie technines pavarų dėžės problemas

Pamažu aukštyn kyla ir „Lexus IS-F“ automobilis. Kaip teigia vienas šio automobilio vairuotojų Darius Baltramiejūnas, komandos stiprybė – standartinis automobilis. Automobilis „Lexus IS-F“ talpina 120 litrų degalų, kurių pakanka nuvažiuoti apie 200 kilometrų. Vidutinės sąnaudos trasoje siekia apie 58 litrus benzino.

„Tai nemenkos sąnaudos, kurios mums gaišina nemenkai laiko, tačiau tokias sąlygas ir tokį tempą diktuoja standartinis „Lexus IS-F“ automobilis, – atvirauja Darius Baltramiejūnas. – Įrengę sportinę pavarų dėžę, padidinę variklio galią, galėtume rungtis su pirmojo penketuko mašinomis, tačiau tai ženkliai padidintų kaštus ir riziką pasiekti finišą. Parodykite man dar vieną mašiną, kuri su standartiniais agregatais sugeba finišuoti pirmame penketuke ar net dvidešimtuke.“

Tiesa, klaidų neišvengia ir jie. Žemiau esančiame vaizdo siužete užfiksuota, kaip „Lexus IS-F“ pavėlavo stabdyti prieš dirbtinius Palangos trasos posūkius.

VIDEO: „Lexus Team LT“ padaro klaidą
Poz. Nr. Komanda Vairuotojas Ratas GR Skirtumas
1 1 General Financing team Pitlane Sebastiaan BLEEKEMOLEN 200 01:11.489 00:00.000
2 13 Carre & MVP by Algirdai Ramūnas ČAPKAUSKAS 198 01:11.911 +2 Ratų
3 21 Palanga Spa hotel by EMG Motorsport Nemunas DAGILIS 196 01:14.071 +4 Ratų
4 45 BRUM BRUM Sport Rokas KVARACIEJUS 192 01:12.209 +8 Ratų
5 14 MOJO Lounge Racing by JR Motorsport Daniel COLEMBIE 192 01:15.186 00:11.812
6 99 Team Hot Wheels Eidmantas NEKROŠIUS 188 01:15.042 +12 Ratų
7 8 Techninis projektas Giedrius NOTKUS 186 01:15.881 +14 Ratų
8 92 RIMO Martynas SAMUITIS 184 01:16.244 +16 Ratų
9 96 Lexus Team LT Artūras MRAZAUSKAS 183 01:18.433 +17 Ratų
10 15 Juta-Bauer Rally Team Linas ADOMAVIČIUS 182 01:17.819 +18 Ratų
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„ENEOS 1006 km“ lenktynių akimirka
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„ENEOS 1006 km“ lenktynių akimirka

Atnaujinta po 168 ratų

„Aquila CR1“ pastarieji ratai buvo itin nesėkmingi. Nuvažiavęs pasipildyti degalų, Deividas Jocius turėjo laukti eilėje – visos degalų pylimo kolonėlės buvo užimtos. Praradus kelias dešimtis sekundžių, bėdos nesibaigė – už lenkimą per geltonos vėliavos fazę komanda gavo vienos minutės sustojimo techninio aptarnavimo zonoje baudą. Įskaičiuojant laiką, skirtą įvažiuoti į boksus ir iš jų išvažiuoti, prarandama dar apie 30 sekundžių.

Dvi klaidos lėmė, jog į priekį išsiveržė „General Financing team Pitlane“ komanda su „Porsche 911GT3 Cup“.

Poz. Nr. Komanda Vairuotojas Ratas GR Skirtumas
1 1 General Financing team Pitlane Jonas GELŽINIS 170 01:12.558 00:00.000
2 13 Carre & MVP by Algirdai Deividas JOCIUS 169 01:11.911 +1 Ratas
3 21 Palanga Spa hotel by EMG Motorsport Steve VANBELLINGEN 167 01:14.071 +3 Ratų
4 45 BRUM BRUM Sport Rokas KVARACIEJUS 165 01:12.209 +5 Ratų
5 14 MOJO Lounge Racing by JR Motorsport Daniel COLEMBIE 163 01:15.186 +7 Ratų
6 99 Team Hot Wheels Eidmantas NEKROŠIUS 159 01:15.042 +11 Ratų
7 96 Lexus Team LT Dainius KABLYS 158 01:18.433 +12 Ratų
8 15 Juta-Bauer Rally Team Audrius STASIULEVIČIUS 156 01:17.819 +14 Ratų
9 8 Techninis projektas Giedrius NOTKUS 156 01:15.909 00:25.158
10 58 Rotoma Racing Mindaugas BOGUŠEVIČIUS 156 01:15.610 01:08.629
VIDEO: „Carre & MVP by Algirdai“ piloto Deivido Jociaus komentaras apie minutės baudą

Atnaujinta po 149 ratų

„Esu gana patenkinta pirmu savo važiavimu. Mašinų daug, reikia stebėti situaciją aplink ir galvoti, ką darys kiti. Nesutinku, kad tai yra vyriškas sportas – tai yra daugiau psichologinis sportas, kuriame tiek vyrai, tiek moterys gali dalyvauti ir visi turi savo privalumų. Mūsų tikslas pirmiausia yra finišuoti ir gerai praleisti laiką“, – kalbėjo Indrė Senkutė, „Helios Sport“ komandos vairuotoja.

Jos „Honda Civic“ šiuo metu žengia 17-oje vietoje bendroje įskaitoje, o savo klasėje A2000 yra lyderiai.

Viduryje trasos sustoti buvo priverstas „Antėja kraujo tyrimai“ komandos „Audi A4“. Spėjama, kad automobilio stabdžiai užsiblokavo ir jis buvo priverstas sustoti viduryje trasos.

VIDEO: „Antėja Kraujotyrimai“ komandos piloto Ričardo Baubino komentaras apie techninę problemą

Atnaujinta po 136 ratų

„Komanda turi dirbti be klaidų ir laukti klaidų iš lyderių – tik taip galima sumažinti 6 ratų atsilikimą. Tačiau visi čia dirba maksimaliu pajėgumu“, – apie „BRUM BRUM Sport“ komandos, šiuo metu esančios šeštoje vietoje, galimybes kalbėjo Dainius Matijošaitis.

„Cor Euser“ komanda, pakeitusi savo automobilį iš „Marcos Mantis“ į BMW, pamažu kyla į viršų: pradėję lenktynes iš paskutinės vietos, jie pakilo per 10 pozicijų į 30-ą vietą.

„Sparti reklama“ komanda turi kitokių problemų: kartais stringa BMW akceleratoriaus pedalas. Įvairių gedimų neišvengia ir kitos komandos.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„ENEOS 1006 km“ lenktynių akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./„ENEOS 1006 km“ lenktynių akimirka

„Mes lauksime lenktynių pusiaujo. Negalime daryti klaidų – esame atsilikę beveik ratu nuo kolegų, tačiau turime pilną degalų baką ir galime keistis vairuotojais vėliau. Manau, po kito degalų pildymo situacija pasikeis ir dabartinė būsena mus tenkina.

Aš kol kas nevažiavau, nes Jonas (Gelžinis) ir Sebastiaanas (Bleekemolenas) yra greitesni negu aš. Tokia komandos strategija šiuo momentu ir aš esu pasiruošęs sėsti prie vairo, jeigu to reikės – tai greičiausiai bus iškart po Sebastiaano, kuris vairuoja šiuo metu“, – komentavo Benediktas Vanagas, antroje vietoje žengiančios komandos „General Financing team Pitlane“ vairuotojas.

Trečioje vietoje žengiančios komandos „Palanga SPA Hotel by EMG Motorsport“ Tomas van Rompuy teigė, kad jie kol kas stengsis išlaikyti trečiąją vietą, o įpusėjus lenktynėms, jeigu to reikės, spurtuoti.

Tuo tarpu Dovilas Čiutelė apie jo komandos LADA automobilio gedimą komentuoti nepanoro, o mechanikas tepasakė du žodžius: „Sprogo variklis“. Tai reiškia, jog 1006 km lenktynės vieninteliam LADA automobiliu jau baigėsi.

VIDEO: „Pakuotės centras/racing adventure“ komandos „Lada 2104“ patyrė variklio gedimą

Incidentus trasoje patyrė ir šviežiai sutvarkytas „Honda Civic“ (Nr. 5) – Audronis Gulbinas pažeidė visą dešinį šoną, o Rimantas Blažulionis – dyzelinio BMW 335d užpakalinę dalį.

VIDEO: „MKtechnika SlepikasMotorsport“ komandos piloto A.Griškonio komentaras apie kolegos A.Gulbino klaidą
Poz. Nr. Komanda Vairuotojas Ratas GR Skirtumas
1 13 Carre & MVP by Algirdai Andrius JASIONAUSKAS 136 01:11.911 00:00.000
2 1 General Financing team Pitlane Sebastiaan BLEEKEMOLEN 136 01:12.558 01:31.289
3 21 Palanga Spa hotel by EMG Motorsport Tom VAN ROMPUY 134 01:14.071 +2 Ratų
4 45 BRUM BRUM Sport Marius SLABOŠEVIČIUS 130 01:12.209 +6 Ratų
5 58 Rotoma Racing Konstantins CALKO 130 01:15.610 00:00.573
6 14 MOJO Lounge Racing by JR Motorsport Michael VERHAGEN 130 01:15.524 00:12.361
7 15 Juta-Bauer Rally Team Ramūnas ČAPKAUSKAS 128 01:17.819 +8 Ratų
8 99 Team Hot Wheels Ignas GELŽINIS 127 01:15.042 +9 Ratų
9 34 Palanga Spa hotel 2 by Qvick Motors Erik QVICK 127 01:16.879 00:48.865
10 8 Techninis projektas Remigijus DEVAINIS 127 01:15.909 00:49.456

Atnaujinta po 121 rato

Lenktynininkams įveikus trečdalį distancijos, pirmas tris pozicijas jau bene šimtą ratų užima tie patys automobiliai: „Aquila CR1“ ir du „Porsche 911 GT3 Cup“. Tačiau tarp lėtesnių dalyvių netrūksta intrigų ir incidentų.

„SamsonasRacing.com“ komandos BMW M3 patyrė problemų ir ilgą laiką praleido mechanikams apie jį sukiojantis, o Sauliaus Rudoko vairuojamas LADA 2104 sustojo viduryje trasos, palikdamas po savęs skysčio šleifą. Tai greičiausiai alyva arba aušinimo skystis, nes teisėjai asfaltą incidento vietoje padengė sorbentu – medžiaga, sugeriančia alyvą.

Trasoje išleistas saugos automobilis, tad komandos turi puikią progą pasikeisti vairuotojais ar pripildyti automobilių bakus degalais.

VIDEO: „SamsonasRacing.com“ komandis piloto Mindaugo Varžos komentaras apie techninę problemą
Poz. Nr. Komanda Vairuotojas Ratas GR Skirtumas
1 13 Carre & MVP by Algirdai Andrius JASIONAUSKAS 123 01:11.911 00:00.000
2 1 General Financing team Pitlane Sebastiaan BLEEKEMOLEN 122 01:12.558 +1 Ratas
3 21 Palanga Spa hotel by EMG Motorsport Tom VAN ROMPUY 120 01:14.071 +3 Ratų
4 34 Palanga Spa hotel 2 by Qvick Motors Vincent VERSCHUEREN 117 01:16.879 +6 Ratų
5 45 BRUM BRUM Sport Džiugas TOVILAVIČIUS 116 01:12.209 +7 Ratų
6 58 Rotoma Racing Konstantins CALKO 116 01:15.610 02:39.274
7 14 MOJO Lounge Racing by JR Motorsport Ward SLUYS 115 01:15.524 +8 Ratų
8 92 RIMO Rimantas BLAŽULIONIS 115 01:16.268 01:33.800
9 99 Team Hot Wheels Ignas GELŽINIS 114 01:15.042 +9 Ratų
10 8 Techninis projektas Mindaugas URBANAS 114 01:15.909 00:12.434

Atnaujinta po 106 ratų

Greičiausiųjų dešimtuko komandos keičiasi pozicijomis, tačiau pirmos trys – stabilios jau bene pusę lenktynių. Pamažu pozicijas atsikovoja RIMO komanda, kuri jau beldžiasi į greičiausiųjų dešimtuko duris.

Problemų patyrė dešimtą vietą kvalifikacijoje užėmęs „Gera Dovana“ komandos „Lotus Exige“. Automobilis keletą ratų praleido techninio aptarnavimo zonoje.

„Kažkoks masės laidas buvo atsilaisvinęs ir automobilis nedirbo visu pajėgumu. Dabar prisuks ir manau, važiuosim toliau. Lenktynės ilgos, savo klasėje dar galime pakovoti, tačiau absoliučioje jau sunkoka“, – komentavo gedimą komandos vairuotojas Simas Juodviršis.

VIDEO: „Gera dovana – Emex racing“ komandos piloto Simo Juodviršio komentaras apie techninę problemą
Poz. Nr. Komanda Vairuotojas Ratas GR Skirtumas
1 13 Carre & MVP by Algirdai Andrius JASIONAUSKAS 106 01:11.911 00:00.000
2 1 General Financing team Pitlane Sebastiaan BLEEKEMOLEN 105 01:12.558 +1 Ratas
3 21 Palanga Spa hotel by EMG Motorsport Tom VAN ROMPUY 103 01:14.071 +3 Ratų
4 45 BRUM BRUM Sport Džiugas TOVILAVIČIUS 102 01:12.209 +4 Ratų
5 14 MOJO Lounge Racing by JR Motorsport Ward SLUYS 102 01:15.524 00:34.663
6 33 SamsonasRacing.com Mindaugas VARŽA 100 01:18.086 +6 Ratų
7 96 Lexus Team LT Darius BALTRAMIEJŪNAS 100 01:18.433 00:20.216
8 34 Palanga Spa hotel 2 by Qvick Motors Vincent VERSCHUEREN 100 01:16.879 00:36.716
9 99 Team Hot Wheels Robertas AUKŠČIŪNAS 100 01:15.042 01:00.469
10 58 Rotoma Racing Konstantins CALKO 99 01:16.849 +7 Ratų

Atnaujinta po 85 ratų

Daugelyje komandų prie vairo sėdi jau tretieji vairuotojai, o kai kurių automobilių degalų bakai papildyti jau du kartus. Lyderių dešimtuke didelių permainų nėra, tik vienas greičiausių antrojo dešimtuko automobilių, „Subaru Impreza WRX STI“, buvo priverstas apsilankyti techninio aptarnavimo zonoje: dingo automobilio pirma ir antra pavaros.

VIDEO: „Saburov Racing Team“ komandos vadovės Ingos Juškevičiūtės komentaras apie gedimą

Į trasą grįžo ir penktuoju numeriu pažymėtas „Honda Civic“, kuris 35-ame rate rėžėsi į atitvarus. Automobilis nepatyrė esminių pažeidimų, tad komanda per 40-imt ratų atstatė išorines dalis ir „Honda“ išvažiavo į trasą. Tiesa, apie aukščiausias pozicijas komandai beliko tik svajoti.

VIDEO: „MKtechnika SlepikasMotorsport“ komandos vadovo Audriaus Pivoro komentaras apie avariją

Atnaujinta po 57 ratų

Pamažu savo pozicijose įsitvirtina lenktynių lyderiai: abu „Porsche 911 GT3 Cup“, „Aquila CR1“ bei „BMW M3 BigDaddy“ automobiliai. Komandos nedaro klaidų keičiant vairuotojus, pildant degalus ar važiuojant trasoje.

Paaiškėjo, dėl ko iš dešimtuko iškrito aukštą tempą demonstravusi RIMO komanda – šios BMW 335d nusimovė prie turbinos prijungta žarna. Apmaudi klaida kainavo kelis prarastus ratus bei 12 pozicijų – 6-oje vietoje važiavęs Robertas Kupčikas po priverstinio apsilankymo techninio aptarnavimo zonoje nukrito į 18-ą.

„Pradžia buvo visai nebloga, pavyko laikyti neblogą tempą – kaip dyzeliui, visai neblogai. Mes lošiam ant ekonomiškumo. Tačiau paskui kažkas nutiko ir dingo galingumas – kiek leido važiuoti variklis, nuvažiavau iki pitlane. Pasirodo, buvo turbinos šlanga nusimovusi – užmovėm ją ir nuvažiavom. Kokius 3 ratus praradom – bandysim vytis, žiūrėsim kaip bus“, – kalbėjo R.Kupčikas.

VIDEO: „RIMO“ komandos piloto R.Kupčiko komentaras apie techninę problemą

Trasoje taip pat sustojo rusų komandos „Subaru Impreza WRX STI“. Automobilis buvo nutemptas į techninio aptarnavimo zoną, kur komanda aiškinsis, kas jam nutiko.

Poz. Nr. Komanda Vairuotojas Ratas GR Skirtumas
1 13 Carre & MVP by Algirdai Deividas JOCIUS 57 01:11.911 00:00.000
2 1 General Financing team Pitlane Jonas GELŽINIS 57 01:12.615 00:22.009
3 45 BRUM BRUM Sport Rokas KVARACIEJUS 56 01:12.209 +1 Ratas
4 21 Palanga Spa hotel by EMG Motorsport Nemunas DAGILIS 55 01:15.199 +2 Ratų
5 8 Techninis projektas Vygandas URBANAS 54 01:15.909 +3 Ratų
6 99 Team Hot Wheels Eidmantas NEKROŠIUS 54 01:15.042 00:14.704
7 34 Palanga Spa hotel 2 by Qvick Motors Dirk VAN ROMPUY 54 01:16.879 00:22.878
8 58 Rotoma Racing Robertas GRAUDINIS 53 01:16.849 +4 Ratų
9 14 MOJO Lounge Racing by JR Motorsport Daniel COLEMBIE 53 01:15.524 00:15.452
10 15 Juta-Bauer Rally Team Linas ADOMAVIČIUS 53 01:19.022 00:19.136

Atnaujinta po 43 ratų

Komandos jau pradėjo vairuotojų pasikeitimo ir degalų pildymo procedūras. Vieni pirmųjų vairuotojais pasikeitė „BRUM BRUM Sport“ komanda, Marių Slaboševičių pakeitė Rokas Kvaraciejus, o degalų pildytis stojo ir lyderiai „Aquila CR1“ bei „Porsche 911 GT3 Cup“.

Vienai komandai lenktynės jau baigėsi. Penktu numeriu pažymėtas „Honda Civic“, vairuojamas Gintauto Šlepiko, 35-ame rate rėžėsi į atitvarus nuvažiavime nuo tilto. Tiesiojoje nuo automobilio nukrito priekinis kairys ratas ir automobilis tapo nevaldomas.

Problemų turi ir „Hermitrans-Guminta“ komandos BMW M3 bei Dovilo Čiutelės LADA – abu automobiliai bene po dešimt ratų praleido techninio aptarnavimo zonoje.

VIDEO: Nukritus ratui „Honda Civic“ trenkėsi į šiaudų ritinį, automobilis po avarijos

Atnaujinta po 31 rato

„Dar daug valandų važiuoti ir gali daug visko nutikti. Darom viską pagal planą: važiuojam nelaužydami automobilio, keisimės mažiau nei už valandos. Tikimės, viskas vyks sklandžiai. Labai gerai, kad jokių incidentų neįvyko – džiugu, kad visi važiuoja su sveiku protu“, – sakė „Aquila CR1“ komandos vairuotojas Deividas Jocius.

Šiuo metu lyderio pozicijoje esantį automobilį vairuoja Ramūnas Čapkauskas, o D.Jocius prie vairo sės po jo, praėjus mažiau nei valandai nuo starto.

Itin aukštą tempą pirmąją lenktynių valandą demonstruoja RIMO komanda. BMW 335d vairuojantis Robertas Kupčikas buvo pakilęs į 6-ą vietą, o jo vieno rato įveikimo laikai prilygsta BMW M3 automobiliams, tačiau 28-ame rate komanda pasuko į techninio aptarnavimo zoną.

Poz. Nr. Komanda Vairuotojas Ratas Greičiausias ratas Skirtumas
1 13 Carre & MVP by Algirdai Ramūnas ČAPKAUSKAS 31 01:12.179 00:00.000
2 45 BRUM BRUM Sport Marius SLABOŠEVIČIUS 31 01:12.209 00:09.501
3 1 General Financing team Pitlane Sebastiaan BLEEKEMOLEN 31 01:13.781 00:47.274
4 21 Palanga Spa hotel by EMG Motorsport Steve VANBELLINGEN 30 01:15.398 +1 Ratas
5 99 Team Hot Wheels Ignas GELŽINIS 30 01:15.263 00:18.939
6 14 MOJO Lounge Racing by JR Motorsport Michael VERHAGEN 29 01:16.216 +2 Ratų
7 8 Techninis projektas Giedrius NOTKUS 29 01:16.389 00:04.043
8 58 Rotoma Racing Mindaugas BOGUŠEVIČIUS 29 01:16.849 00:28.953
9 34 Palanga Spa hotel 2 by Qvick Motors Erik QVICK 29 01:16.879 00:29.898
10 55 Saburov Racing Team (SRT) Vasily SABUROV 29 01:17.599 01:05.775
VIDEO: „ENEOS 1006 km“ lenktynių startas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais