Atnaujinta po finišo
Lenktynių nugalėtoja – „General Financing team Pitlane“ komanda, kurios juodąjį „Porsche 911 GT3 Cup“ iki pergalingo finišo atvežė Sebastiaanas Bleekemolenas, Jonas Gelžinis bei Benediktas Vanagas. 168-ame rate perėmę lyderių rolę, jie jos nebeužleio iki pat finišo.
Antroje vietoje liko „Carre & MVP by Algirdai“ komanda su „Aquila CR1“ automobiliu, kurį vairavo Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius ir Andrius Jasioniauskas. Nugalėję penktadienio kvalifikacijoje, jie išlaikė pirmąją poziciją iki 168-o rato, kur padarius porą klaidų, pirma vieta buvo atiduota konkurentams.
Treti bendroje įskaitoje liko „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ su „Porsche 911 GT3 Cup“. Jos vairuotojai Nemunas Dagilis, Steve'as Vanbellingenas ir Tomas van Rompuy džiaugiasi, jog pavyko finišuoti – automobilis turėjo problemų su pavarų dėže ir komanda jau nuo lenktynių vidurio pamiršo viltis siekti aukščiausios vietos ir tenorėjo tik finišuoti.
Plačiau apie lenktynių finišą skaitykite paspaudę čia.
Atnaujinta po 316 ratų
Antroje ir trečioje vietoje įsitvirtinusios „Aquila CR1“ ir „Porsche 911 GT3 Cup“ komandos privertė pasinervinti savo gerbėjus. Abu automobiliai sustojo viduryje trasos, toje pačioje vietoje, tuo pačiu metu, greta vienas kito. Du iš trijų prizininkų pasitraukia vienu metu?
Ne, viskas baigėsi paprasčiau: minutę pastovėjęs „Aquila CR1“ pajudėjo toliau, o „Palanga SPA Hotel by EMG Motorsport“ komandos „Porsche“ sustojimas tebuvo atsitiktinis ir truko kelias sekundes.
Tuo tarpu „Aquila CR1“ vairavęs R.Čapkauskas padarė klaidą lenkdamas lėtesnius varžovus ir, pamatęs jog neišsisuks posūkyje, turėjo sustoti.
Poz. | Nr. | Komanda | Vairuotojas | Ratas | GR | Skirtumas |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | General Financing team Pitlane | Jonas GELŽINIS | 316 | 01:11.489 | 00:00.000 |
2 | 13 | Carre & MVP by Algirdai | Ramūnas ČAPKAUSKAS | 314 | 01:10.331 | +2 Ratų |
3 | 21 | Palanga Spa hotel by EMG Motorsport | Steve VANBELLINGEN | 312 | 01:14.071 | +4 Ratų |
4 | 14 | MOJO Lounge Racing by JR Motorsport | Daniel COLEMBIE | 303 | 01:14.924 | +13 Ratų |
5 | 58 | Rotoma Racing | Mindaugas BOGUŠEVIČIUS | 294 | 01:14.771 | +22 Ratų |
6 | 8 | Techninis projektas | Remigijus DEVAINIS | 291 | 01:15.881 | +25 Ratų |
7 | 92 | RIMO | Robertas KUPČIKAS | 288 | 01:16.043 | +28 Ratų |
8 | 96 | Lexus Team LT | Dainius KABLYS | 288 | 01:18.296 | 00:12.672 |
9 | 66 | Telsiu Statyba | Karolis ŠIKŠNELIS | 283 | 01:23.152 | +33 Ratų |
10 | 78 | EWA Racing PGM | Tomas PLAŠČYNSKAS | 282 | 01:21.154 | +34 Ratų |
Atnaujinta po 260 ratų
Lyderių ketvertas, iš kovos pasitraukus „BMW M3 BigDaddy“, nesikeičia – vieni nuo kitų jie nutolę saugiais atstumais, kurie nepanaikinami vieno degalų pylimo ar sustojimo techninio aptarnavimo zonoje metu.
„Dar labai daug darbo mums liko. Šiuo metu automobilyje yra apie 75 laipsnius – kaip pirtelė“, – vos išlipęs iš „Aquila CR1“ ir valydamasis prakaitą nuo kaktos, sakė Andrius Jasionauskas.
Trečioje vietoje esančios komandos „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ vairuotojas Nemunas Dagilis sakė, kad džiaugsis, jeigu pavyks išlaikyti trečią vietą – apie aukštesnę poziciją jie jau nebesvajoja. Komandos „Porsche 911 GT3 Cup“ per lenktynių savaitgalį prireikė jau trečios pavarų dėžės, tačiau kvailioja ir naujausia – kai kuriuose ratuose tenka važiuoti be 2 ir 3 pavarų.
Tuo tarpu dėl žemesnių pozicijų ir klasėse verda atkakli kova. RIMO komanda nebėra vienvaldė dyzelinių automobilių klasėje – jos BMW 335d aplenkė „EWA Racing PGM“ komandos BMW 330d. Juodų dūmų šleifą paskui save paliekantys automobiliai šiuo metu važiuoja 8-9 vietose.
Puikų tempą demonstruoja „Techninio projekto“ komanda. Dėl techninių problemų iš kovos pasitraukus „Team Hot Wheels“, panevėžiečiai su BMW M3 pakilo į penktąją vietą bendroje įskaitoje. Prieš jas esančių komandų biudžetai yra bent dukart didesni, o automobiliai – kur kas galingesni ir labiau pritaikyti ilgoms žiedinėms lenktynėms.
„Nenoriu prisikalbėti, bet viskas vyksta labai sklandžiai: vairuotojų pasikeitimas, degalų pylimas. Strategija gera, vairuotojai klaidų nedaro, bendrai viskas gerai ir atsispindi rezultate. Penkta vieta bendroje įskaitoje ir trečia klasėje tenkintų mus dienos pabaigoje“, – pasakojo komandos vairuotojas Giedrius Notkus.
Poz. | Nr. | Komanda | Vairuotojas | Ratas | GR | Skirtumas |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | General Financing team Pitlane | Benediktas VANAGAS | 260 | 01:11.489 | 00:00.000 |
2 | 13 | Carre & MVP by Algirdai | Andrius JASIONAUSKAS | 257 | 01:11.911 | +3 Ratų |
3 | 21 | Palanga Spa hotel by EMG Motorsport | Tom VAN ROMPUY | 254 | 01:14.071 | +6 Ratų |
4 | 14 | MOJO Lounge Racing by JR Motorsport | Michael VERHAGEN | 248 | 01:15.186 | +12 Ratų |
5 | 8 | Techninis projektas | Mindaugas URBANAS | 240 | 01:15.881 | +20 Ratų |
6 | 58 | Rotoma Racing | Konstantins CALKO | 238 | 01:14.771 | +22 Ratų |
7 | 96 | Lexus Team LT | Darius BALTRAMIEJŪNAS | 233 | 01:18.433 | +27 Ratų |
8 | 78 | EWA Racing PGM | Darius ARDAVIČIUS | 233 | 01:21.154 | 01:29.028 |
9 | 92 | RIMO | Rimantas BLAŽULIONIS | 232 | 01:16.244 | +28 Ratų |
10 | 66 | Telsiu Statyba | Eugenijus MISIŪRA | 232 | 01:23.152 | 01:07.940 |
Atnaujinta po 222 ratų
Kova dėl aukščiausių pozicijų baigėsi „BRUM BRUM Sport“ komandai. Puikų tempą rodęs kvalifikacijoje, itin greitai važiavęs pirmus 200 ratų, vėliau „BMW M3 BigDaddy“ išsikvėpė. Sustojęs viduryje trasos, jis buvo partemptas į techninio aptarnavimo zoną, kur entuziazmo nerodę mechanikai nustūmė mašiną į garažą.
„Ožiuojasi daviklis vienas, bandysim tvarkyt. Praradome tikrai daug, bet atvažiavom lenktyniauti, tai lenktyniausim. Daugiau viskas super“, – apie „BRUM BRUM Sport“ automobilio gedimą pasakojo komandos vadovas Tadas Ivanauskas.
Avariją patyrė ir „Alfa Romeo GT“. Automobilį vairavęs Rimvydas Agurkis susidūrė su kitu dalyviu ir, grįžęs į techninio aptarnavimo zoną, neslėpė apmaudo, anot jo, nesąžiningai pasielgusiu konkurentu.
Poz. | Nr. | Komanda | Vairuotojas | Ratas | GR | Skirtumas |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | General Financing team Pitlane | Sebastiaan BLEEKEMOLEN | 222 | 01:11.489 | 00:00.000 |
2 | 13 | Carre & MVP by Algirdai | Ramūnas ČAPKAUSKAS | 222 | 01:11.911 | 00:32.815 |
3 | 21 | Palanga Spa hotel by EMG Motorsport | Nemunas DAGILIS | 218 | 01:14.071 | +4 Ratų |
4 | 14 | MOJO Lounge Racing by JR Motorsport | Ward SLUYS | 215 | 01:15.186 | +7 Ratų |
5 | 99 | Team Hot Wheels | Robertas AUKŠČIŪNAS | 210 | 01:15.042 | +12 Ratų |
6 | 8 | Techninis projektas | Vygandas URBANAS | 208 | 01:15.881 | +14 Ratų |
7 | 92 | RIMO | Martynas SAMUITIS | 208 | 01:16.244 | 00:38.770 |
8 | 96 | Lexus Team LT | Artūras MRAZAUSKAS | 206 | 01:18.433 | 11:31.099 |
9 | 15 | Juta-Bauer Rally Team | Linas ADOMAVIČIUS | 205 | 01:17.819 | +17 Ratų |
10 | 58 | Rotoma Racing | Robertas GRAUDINIS | 203 | 01:15.610 | +19 Ratų |
Atnaujinta po 200 ratų
Kova tarp lyderių aštrėja. Lenktynėms perkopus į antrąją pusę, joks pranašas nedrįstų prognozuoti nugalėtojo. Visas greičiausiųjų penketukas važiuoja praktiškai be klaidų ir tik dvi iš eilės „Aquila CR1“ nesėkmės prieš 30 ratų padarė rokiruotę tarp pirmos ir antros vietų.
Į viršų kopia RIMO komanda. Tris ratus praradusi dėl turbinos žarnos remonto, BMW 335d vairuojanti komanda demonstruoja savo pretenzijas užimti aukštą vietą. Lenktynių pradžioje nukritusi į 18-ą vietą, joms įpusėjus RIMO jau yra aštunti.
Aukštą tempą demonstruoja „Team Hot Wheels“ komanda. Šeštoje vietoje bendroje įskaitoje važiuojantis BMW M3 yra greitesnis už kitus GT klasei paruoštus M3 modelius. Tačiau, pasak komandos vairuotojo Igno Gelžinio, tai truks neilgai – automobilis turi problemų su pavarų dėže ir 4 bei 5 pavaromis.
„Dabar problemos sparčiai didėja, krito tempas ir mes nieko nebegalime padaryti. Tikiuosi, tempsim iki galo, bet jau nebekovojam dėl pozicijų. Jeigu reikėtų keisti greičių dėžę, truktumėm pusvalandį – tai didžiulis laiko tarpas“, – optimizmu netryško I.Gelžinis.
Pamažu aukštyn kyla ir „Lexus IS-F“ automobilis. Kaip teigia vienas šio automobilio vairuotojų Darius Baltramiejūnas, komandos stiprybė – standartinis automobilis. Automobilis „Lexus IS-F“ talpina 120 litrų degalų, kurių pakanka nuvažiuoti apie 200 kilometrų. Vidutinės sąnaudos trasoje siekia apie 58 litrus benzino.
„Tai nemenkos sąnaudos, kurios mums gaišina nemenkai laiko, tačiau tokias sąlygas ir tokį tempą diktuoja standartinis „Lexus IS-F“ automobilis, – atvirauja Darius Baltramiejūnas. – Įrengę sportinę pavarų dėžę, padidinę variklio galią, galėtume rungtis su pirmojo penketuko mašinomis, tačiau tai ženkliai padidintų kaštus ir riziką pasiekti finišą. Parodykite man dar vieną mašiną, kuri su standartiniais agregatais sugeba finišuoti pirmame penketuke ar net dvidešimtuke.“
Tiesa, klaidų neišvengia ir jie. Žemiau esančiame vaizdo siužete užfiksuota, kaip „Lexus IS-F“ pavėlavo stabdyti prieš dirbtinius Palangos trasos posūkius.
Poz. | Nr. | Komanda | Vairuotojas | Ratas | GR | Skirtumas |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | General Financing team Pitlane | Sebastiaan BLEEKEMOLEN | 200 | 01:11.489 | 00:00.000 |
2 | 13 | Carre & MVP by Algirdai | Ramūnas ČAPKAUSKAS | 198 | 01:11.911 | +2 Ratų |
3 | 21 | Palanga Spa hotel by EMG Motorsport | Nemunas DAGILIS | 196 | 01:14.071 | +4 Ratų |
4 | 45 | BRUM BRUM Sport | Rokas KVARACIEJUS | 192 | 01:12.209 | +8 Ratų |
5 | 14 | MOJO Lounge Racing by JR Motorsport | Daniel COLEMBIE | 192 | 01:15.186 | 00:11.812 |
6 | 99 | Team Hot Wheels | Eidmantas NEKROŠIUS | 188 | 01:15.042 | +12 Ratų |
7 | 8 | Techninis projektas | Giedrius NOTKUS | 186 | 01:15.881 | +14 Ratų |
8 | 92 | RIMO | Martynas SAMUITIS | 184 | 01:16.244 | +16 Ratų |
9 | 96 | Lexus Team LT | Artūras MRAZAUSKAS | 183 | 01:18.433 | +17 Ratų |
10 | 15 | Juta-Bauer Rally Team | Linas ADOMAVIČIUS | 182 | 01:17.819 | +18 Ratų |
Atnaujinta po 168 ratų
„Aquila CR1“ pastarieji ratai buvo itin nesėkmingi. Nuvažiavęs pasipildyti degalų, Deividas Jocius turėjo laukti eilėje – visos degalų pylimo kolonėlės buvo užimtos. Praradus kelias dešimtis sekundžių, bėdos nesibaigė – už lenkimą per geltonos vėliavos fazę komanda gavo vienos minutės sustojimo techninio aptarnavimo zonoje baudą. Įskaičiuojant laiką, skirtą įvažiuoti į boksus ir iš jų išvažiuoti, prarandama dar apie 30 sekundžių.
Dvi klaidos lėmė, jog į priekį išsiveržė „General Financing team Pitlane“ komanda su „Porsche 911GT3 Cup“.
Poz. | Nr. | Komanda | Vairuotojas | Ratas | GR | Skirtumas |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | General Financing team Pitlane | Jonas GELŽINIS | 170 | 01:12.558 | 00:00.000 |
2 | 13 | Carre & MVP by Algirdai | Deividas JOCIUS | 169 | 01:11.911 | +1 Ratas |
3 | 21 | Palanga Spa hotel by EMG Motorsport | Steve VANBELLINGEN | 167 | 01:14.071 | +3 Ratų |
4 | 45 | BRUM BRUM Sport | Rokas KVARACIEJUS | 165 | 01:12.209 | +5 Ratų |
5 | 14 | MOJO Lounge Racing by JR Motorsport | Daniel COLEMBIE | 163 | 01:15.186 | +7 Ratų |
6 | 99 | Team Hot Wheels | Eidmantas NEKROŠIUS | 159 | 01:15.042 | +11 Ratų |
7 | 96 | Lexus Team LT | Dainius KABLYS | 158 | 01:18.433 | +12 Ratų |
8 | 15 | Juta-Bauer Rally Team | Audrius STASIULEVIČIUS | 156 | 01:17.819 | +14 Ratų |
9 | 8 | Techninis projektas | Giedrius NOTKUS | 156 | 01:15.909 | 00:25.158 |
10 | 58 | Rotoma Racing | Mindaugas BOGUŠEVIČIUS | 156 | 01:15.610 | 01:08.629 |
Atnaujinta po 149 ratų
„Esu gana patenkinta pirmu savo važiavimu. Mašinų daug, reikia stebėti situaciją aplink ir galvoti, ką darys kiti. Nesutinku, kad tai yra vyriškas sportas – tai yra daugiau psichologinis sportas, kuriame tiek vyrai, tiek moterys gali dalyvauti ir visi turi savo privalumų. Mūsų tikslas pirmiausia yra finišuoti ir gerai praleisti laiką“, – kalbėjo Indrė Senkutė, „Helios Sport“ komandos vairuotoja.
Jos „Honda Civic“ šiuo metu žengia 17-oje vietoje bendroje įskaitoje, o savo klasėje A2000 yra lyderiai.
Viduryje trasos sustoti buvo priverstas „Antėja kraujo tyrimai“ komandos „Audi A4“. Spėjama, kad automobilio stabdžiai užsiblokavo ir jis buvo priverstas sustoti viduryje trasos.
Atnaujinta po 136 ratų
„Komanda turi dirbti be klaidų ir laukti klaidų iš lyderių – tik taip galima sumažinti 6 ratų atsilikimą. Tačiau visi čia dirba maksimaliu pajėgumu“, – apie „BRUM BRUM Sport“ komandos, šiuo metu esančios šeštoje vietoje, galimybes kalbėjo Dainius Matijošaitis.
„Cor Euser“ komanda, pakeitusi savo automobilį iš „Marcos Mantis“ į BMW, pamažu kyla į viršų: pradėję lenktynes iš paskutinės vietos, jie pakilo per 10 pozicijų į 30-ą vietą.
„Sparti reklama“ komanda turi kitokių problemų: kartais stringa BMW akceleratoriaus pedalas. Įvairių gedimų neišvengia ir kitos komandos.
„Mes lauksime lenktynių pusiaujo. Negalime daryti klaidų – esame atsilikę beveik ratu nuo kolegų, tačiau turime pilną degalų baką ir galime keistis vairuotojais vėliau. Manau, po kito degalų pildymo situacija pasikeis ir dabartinė būsena mus tenkina.
Aš kol kas nevažiavau, nes Jonas (Gelžinis) ir Sebastiaanas (Bleekemolenas) yra greitesni negu aš. Tokia komandos strategija šiuo momentu ir aš esu pasiruošęs sėsti prie vairo, jeigu to reikės – tai greičiausiai bus iškart po Sebastiaano, kuris vairuoja šiuo metu“, – komentavo Benediktas Vanagas, antroje vietoje žengiančios komandos „General Financing team Pitlane“ vairuotojas.
Trečioje vietoje žengiančios komandos „Palanga SPA Hotel by EMG Motorsport“ Tomas van Rompuy teigė, kad jie kol kas stengsis išlaikyti trečiąją vietą, o įpusėjus lenktynėms, jeigu to reikės, spurtuoti.
Tuo tarpu Dovilas Čiutelė apie jo komandos LADA automobilio gedimą komentuoti nepanoro, o mechanikas tepasakė du žodžius: „Sprogo variklis“. Tai reiškia, jog 1006 km lenktynės vieninteliam LADA automobiliu jau baigėsi.
Incidentus trasoje patyrė ir šviežiai sutvarkytas „Honda Civic“ (Nr. 5) – Audronis Gulbinas pažeidė visą dešinį šoną, o Rimantas Blažulionis – dyzelinio BMW 335d užpakalinę dalį.
Poz. | Nr. | Komanda | Vairuotojas | Ratas | GR | Skirtumas |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 13 | Carre & MVP by Algirdai | Andrius JASIONAUSKAS | 136 | 01:11.911 | 00:00.000 |
2 | 1 | General Financing team Pitlane | Sebastiaan BLEEKEMOLEN | 136 | 01:12.558 | 01:31.289 |
3 | 21 | Palanga Spa hotel by EMG Motorsport | Tom VAN ROMPUY | 134 | 01:14.071 | +2 Ratų |
4 | 45 | BRUM BRUM Sport | Marius SLABOŠEVIČIUS | 130 | 01:12.209 | +6 Ratų |
5 | 58 | Rotoma Racing | Konstantins CALKO | 130 | 01:15.610 | 00:00.573 |
6 | 14 | MOJO Lounge Racing by JR Motorsport | Michael VERHAGEN | 130 | 01:15.524 | 00:12.361 |
7 | 15 | Juta-Bauer Rally Team | Ramūnas ČAPKAUSKAS | 128 | 01:17.819 | +8 Ratų |
8 | 99 | Team Hot Wheels | Ignas GELŽINIS | 127 | 01:15.042 | +9 Ratų |
9 | 34 | Palanga Spa hotel 2 by Qvick Motors | Erik QVICK | 127 | 01:16.879 | 00:48.865 |
10 | 8 | Techninis projektas | Remigijus DEVAINIS | 127 | 01:15.909 | 00:49.456 |
Atnaujinta po 121 rato
Lenktynininkams įveikus trečdalį distancijos, pirmas tris pozicijas jau bene šimtą ratų užima tie patys automobiliai: „Aquila CR1“ ir du „Porsche 911 GT3 Cup“. Tačiau tarp lėtesnių dalyvių netrūksta intrigų ir incidentų.
„SamsonasRacing.com“ komandos BMW M3 patyrė problemų ir ilgą laiką praleido mechanikams apie jį sukiojantis, o Sauliaus Rudoko vairuojamas LADA 2104 sustojo viduryje trasos, palikdamas po savęs skysčio šleifą. Tai greičiausiai alyva arba aušinimo skystis, nes teisėjai asfaltą incidento vietoje padengė sorbentu – medžiaga, sugeriančia alyvą.
Trasoje išleistas saugos automobilis, tad komandos turi puikią progą pasikeisti vairuotojais ar pripildyti automobilių bakus degalais.
Poz. | Nr. | Komanda | Vairuotojas | Ratas | GR | Skirtumas |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 13 | Carre & MVP by Algirdai | Andrius JASIONAUSKAS | 123 | 01:11.911 | 00:00.000 |
2 | 1 | General Financing team Pitlane | Sebastiaan BLEEKEMOLEN | 122 | 01:12.558 | +1 Ratas |
3 | 21 | Palanga Spa hotel by EMG Motorsport | Tom VAN ROMPUY | 120 | 01:14.071 | +3 Ratų |
4 | 34 | Palanga Spa hotel 2 by Qvick Motors | Vincent VERSCHUEREN | 117 | 01:16.879 | +6 Ratų |
5 | 45 | BRUM BRUM Sport | Džiugas TOVILAVIČIUS | 116 | 01:12.209 | +7 Ratų |
6 | 58 | Rotoma Racing | Konstantins CALKO | 116 | 01:15.610 | 02:39.274 |
7 | 14 | MOJO Lounge Racing by JR Motorsport | Ward SLUYS | 115 | 01:15.524 | +8 Ratų |
8 | 92 | RIMO | Rimantas BLAŽULIONIS | 115 | 01:16.268 | 01:33.800 |
9 | 99 | Team Hot Wheels | Ignas GELŽINIS | 114 | 01:15.042 | +9 Ratų |
10 | 8 | Techninis projektas | Mindaugas URBANAS | 114 | 01:15.909 | 00:12.434 |
Atnaujinta po 106 ratų
Greičiausiųjų dešimtuko komandos keičiasi pozicijomis, tačiau pirmos trys – stabilios jau bene pusę lenktynių. Pamažu pozicijas atsikovoja RIMO komanda, kuri jau beldžiasi į greičiausiųjų dešimtuko duris.
Problemų patyrė dešimtą vietą kvalifikacijoje užėmęs „Gera Dovana“ komandos „Lotus Exige“. Automobilis keletą ratų praleido techninio aptarnavimo zonoje.
„Kažkoks masės laidas buvo atsilaisvinęs ir automobilis nedirbo visu pajėgumu. Dabar prisuks ir manau, važiuosim toliau. Lenktynės ilgos, savo klasėje dar galime pakovoti, tačiau absoliučioje jau sunkoka“, – komentavo gedimą komandos vairuotojas Simas Juodviršis.
Poz. | Nr. | Komanda | Vairuotojas | Ratas | GR | Skirtumas |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 13 | Carre & MVP by Algirdai | Andrius JASIONAUSKAS | 106 | 01:11.911 | 00:00.000 |
2 | 1 | General Financing team Pitlane | Sebastiaan BLEEKEMOLEN | 105 | 01:12.558 | +1 Ratas |
3 | 21 | Palanga Spa hotel by EMG Motorsport | Tom VAN ROMPUY | 103 | 01:14.071 | +3 Ratų |
4 | 45 | BRUM BRUM Sport | Džiugas TOVILAVIČIUS | 102 | 01:12.209 | +4 Ratų |
5 | 14 | MOJO Lounge Racing by JR Motorsport | Ward SLUYS | 102 | 01:15.524 | 00:34.663 |
6 | 33 | SamsonasRacing.com | Mindaugas VARŽA | 100 | 01:18.086 | +6 Ratų |
7 | 96 | Lexus Team LT | Darius BALTRAMIEJŪNAS | 100 | 01:18.433 | 00:20.216 |
8 | 34 | Palanga Spa hotel 2 by Qvick Motors | Vincent VERSCHUEREN | 100 | 01:16.879 | 00:36.716 |
9 | 99 | Team Hot Wheels | Robertas AUKŠČIŪNAS | 100 | 01:15.042 | 01:00.469 |
10 | 58 | Rotoma Racing | Konstantins CALKO | 99 | 01:16.849 | +7 Ratų |
Atnaujinta po 85 ratų
Daugelyje komandų prie vairo sėdi jau tretieji vairuotojai, o kai kurių automobilių degalų bakai papildyti jau du kartus. Lyderių dešimtuke didelių permainų nėra, tik vienas greičiausių antrojo dešimtuko automobilių, „Subaru Impreza WRX STI“, buvo priverstas apsilankyti techninio aptarnavimo zonoje: dingo automobilio pirma ir antra pavaros.
Į trasą grįžo ir penktuoju numeriu pažymėtas „Honda Civic“, kuris 35-ame rate rėžėsi į atitvarus. Automobilis nepatyrė esminių pažeidimų, tad komanda per 40-imt ratų atstatė išorines dalis ir „Honda“ išvažiavo į trasą. Tiesa, apie aukščiausias pozicijas komandai beliko tik svajoti.
Atnaujinta po 57 ratų
Pamažu savo pozicijose įsitvirtina lenktynių lyderiai: abu „Porsche 911 GT3 Cup“, „Aquila CR1“ bei „BMW M3 BigDaddy“ automobiliai. Komandos nedaro klaidų keičiant vairuotojus, pildant degalus ar važiuojant trasoje.
Paaiškėjo, dėl ko iš dešimtuko iškrito aukštą tempą demonstravusi RIMO komanda – šios BMW 335d nusimovė prie turbinos prijungta žarna. Apmaudi klaida kainavo kelis prarastus ratus bei 12 pozicijų – 6-oje vietoje važiavęs Robertas Kupčikas po priverstinio apsilankymo techninio aptarnavimo zonoje nukrito į 18-ą.
„Pradžia buvo visai nebloga, pavyko laikyti neblogą tempą – kaip dyzeliui, visai neblogai. Mes lošiam ant ekonomiškumo. Tačiau paskui kažkas nutiko ir dingo galingumas – kiek leido važiuoti variklis, nuvažiavau iki pitlane. Pasirodo, buvo turbinos šlanga nusimovusi – užmovėm ją ir nuvažiavom. Kokius 3 ratus praradom – bandysim vytis, žiūrėsim kaip bus“, – kalbėjo R.Kupčikas.
Trasoje taip pat sustojo rusų komandos „Subaru Impreza WRX STI“. Automobilis buvo nutemptas į techninio aptarnavimo zoną, kur komanda aiškinsis, kas jam nutiko.
Poz. | Nr. | Komanda | Vairuotojas | Ratas | GR | Skirtumas |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 13 | Carre & MVP by Algirdai | Deividas JOCIUS | 57 | 01:11.911 | 00:00.000 |
2 | 1 | General Financing team Pitlane | Jonas GELŽINIS | 57 | 01:12.615 | 00:22.009 |
3 | 45 | BRUM BRUM Sport | Rokas KVARACIEJUS | 56 | 01:12.209 | +1 Ratas |
4 | 21 | Palanga Spa hotel by EMG Motorsport | Nemunas DAGILIS | 55 | 01:15.199 | +2 Ratų |
5 | 8 | Techninis projektas | Vygandas URBANAS | 54 | 01:15.909 | +3 Ratų |
6 | 99 | Team Hot Wheels | Eidmantas NEKROŠIUS | 54 | 01:15.042 | 00:14.704 |
7 | 34 | Palanga Spa hotel 2 by Qvick Motors | Dirk VAN ROMPUY | 54 | 01:16.879 | 00:22.878 |
8 | 58 | Rotoma Racing | Robertas GRAUDINIS | 53 | 01:16.849 | +4 Ratų |
9 | 14 | MOJO Lounge Racing by JR Motorsport | Daniel COLEMBIE | 53 | 01:15.524 | 00:15.452 |
10 | 15 | Juta-Bauer Rally Team | Linas ADOMAVIČIUS | 53 | 01:19.022 | 00:19.136 |
Atnaujinta po 43 ratų
Komandos jau pradėjo vairuotojų pasikeitimo ir degalų pildymo procedūras. Vieni pirmųjų vairuotojais pasikeitė „BRUM BRUM Sport“ komanda, Marių Slaboševičių pakeitė Rokas Kvaraciejus, o degalų pildytis stojo ir lyderiai „Aquila CR1“ bei „Porsche 911 GT3 Cup“.
Vienai komandai lenktynės jau baigėsi. Penktu numeriu pažymėtas „Honda Civic“, vairuojamas Gintauto Šlepiko, 35-ame rate rėžėsi į atitvarus nuvažiavime nuo tilto. Tiesiojoje nuo automobilio nukrito priekinis kairys ratas ir automobilis tapo nevaldomas.
Problemų turi ir „Hermitrans-Guminta“ komandos BMW M3 bei Dovilo Čiutelės LADA – abu automobiliai bene po dešimt ratų praleido techninio aptarnavimo zonoje.
Atnaujinta po 31 rato
„Dar daug valandų važiuoti ir gali daug visko nutikti. Darom viską pagal planą: važiuojam nelaužydami automobilio, keisimės mažiau nei už valandos. Tikimės, viskas vyks sklandžiai. Labai gerai, kad jokių incidentų neįvyko – džiugu, kad visi važiuoja su sveiku protu“, – sakė „Aquila CR1“ komandos vairuotojas Deividas Jocius.
Šiuo metu lyderio pozicijoje esantį automobilį vairuoja Ramūnas Čapkauskas, o D.Jocius prie vairo sės po jo, praėjus mažiau nei valandai nuo starto.
Itin aukštą tempą pirmąją lenktynių valandą demonstruoja RIMO komanda. BMW 335d vairuojantis Robertas Kupčikas buvo pakilęs į 6-ą vietą, o jo vieno rato įveikimo laikai prilygsta BMW M3 automobiliams, tačiau 28-ame rate komanda pasuko į techninio aptarnavimo zoną.
Poz. | Nr. | Komanda | Vairuotojas | Ratas | Greičiausias ratas | Skirtumas |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 13 | Carre & MVP by Algirdai | Ramūnas ČAPKAUSKAS | 31 | 01:12.179 | 00:00.000 |
2 | 45 | BRUM BRUM Sport | Marius SLABOŠEVIČIUS | 31 | 01:12.209 | 00:09.501 |
3 | 1 | General Financing team Pitlane | Sebastiaan BLEEKEMOLEN | 31 | 01:13.781 | 00:47.274 |
4 | 21 | Palanga Spa hotel by EMG Motorsport | Steve VANBELLINGEN | 30 | 01:15.398 | +1 Ratas |
5 | 99 | Team Hot Wheels | Ignas GELŽINIS | 30 | 01:15.263 | 00:18.939 |
6 | 14 | MOJO Lounge Racing by JR Motorsport | Michael VERHAGEN | 29 | 01:16.216 | +2 Ratų |
7 | 8 | Techninis projektas | Giedrius NOTKUS | 29 | 01:16.389 | 00:04.043 |
8 | 58 | Rotoma Racing | Mindaugas BOGUŠEVIČIUS | 29 | 01:16.849 | 00:28.953 |
9 | 34 | Palanga Spa hotel 2 by Qvick Motors | Erik QVICK | 29 | 01:16.879 | 00:29.898 |
10 | 55 | Saburov Racing Team (SRT) | Vasily SABUROV | 29 | 01:17.599 | 01:05.775 |