„Energizer Racing“ pasiruošimas 1006 km maratonui – nuo simuliatorių iki pamokų Le Mane

Naujoji„Energizer Racing“ komanda, jau užsiregistravo „Aurum 1006 km“ lenktynėse. Komanda savuoju „Golf GTI TCR“ automobiliu varžysis savo, o taip ir „TCR Baltic“ klasėje, apie kurios įsteigimą lenktynių organizatorius Darius Jonušis paskelbė praeitose lenktynėse, rašoma pranešime.
Testai Barselonoje
Testai Barselonoje / Komandos nuotr.

Artėjant lenktynių datai, komandos pilotai aktyviai ruošiasi startui, o pasiruošimas svarbiausioms sezono lenktynėms prasidėjo dar žiemą.

Simuliatorių pamokos

„Iš esmės pasiruošimas nenutrunka net žiemos periodu, kai nevyksta jokios žiedinės lenktynės mūsų regione“, – tikina vienas iš „Energizer Racing“ lenktynininkų Rimvydas Savickas.

Sezono pradžioje lenktynininkų Rimvydo Savicko, Roko Kvedaro ir Rolando Salio trijulė įsigijo sportinį „Volkswagen Golf GTI TCR“ automobilį. Tačiau kur ir kaip treniruotis automobiliu, kai visa Lietuva padengta sniegu, o už lango spaudžia minusas? Vyrai pasirinko saulėtąją Ispaniją.

„Gruodžio pradžioje treniravomės kitu, tačiau techniškai identišku „Golfui“ bolidu „Audi RS3 LMS“, žymiojoje Formulės 1 trasoje „Circuit de Catalunya“ Barselonoje“, – teigia Rolandas Salys.

Tačiau treniruotės Ispanijoje netruko ilgai ir visai netrukus lenktynininkams teko sėsti prie virtualaus savo automobilio vairo lenktynių simuliatoriuje. „Golf TCR“ simuliatorių „Energizer Racing“ komandai kūrė „LeMans“ serijos lenktynėse dirbantys inžinieriai.

Komandos turimas simuliatorius preciziškai atkartoja kovinio „Golf TCR“ valdymo ypatumus, nes visi jo valdymo prietaisai (vairas, pedalai) yra identiški tikriesiems ir sukalibruoti pagal bolido parametrus.

Kaip ir tikrame TCR klasės automobilyje, simuliatorius saugo telemetrinius duomenis, kurių analizė padeda pilotams tobulėti, geriau valdyti automobilį.

Greitas pilotų pasikeitimas – Le Mano pamokos

Ištvermės lenktynėse komandos pergalę lemia daugybė faktorių. Tai ne tik itin kokybiška ir patvari technika, lenktynininkų profesionalumas, tačiau ir labai darnus visos komandos darbas. Palangos lenktynėse pilotai keičiasi kas vieną valandą, tad kone visą dieną trunkančiose lenktynėse vien dėl pilotų pasikeitimo techninio aptarnavimo zonoje tenka stoti iki 10 kartų.

Rimvydo Savicko teigimu, kiekvienas pasikeitimas turi vykti labai greitai, siekiant neprarasti labai svarbių sekundžių. Išlipti iš lenktyninio automobilio ir įlipti kitam – ne tokia lengva užduotis. Sportinis saugos diržas užsisega žymiai sudėtingiau nei įprastas, tenka atjungi ryšio įrangą, o saugos lankai dar labiau apsunkina ir taip sudėtingą užduotį.

Norint, kad visa procedūra vyktų labai sklandžiai, būtinos treniruotės. „Energizer Racing“ komandos pilotai reguliariai treniruojasi pilotų pasikeitimą.

Geriausiai pilotų pasikeitimų technologiją yra įvaldę „LeMans“ lenktynėse dalyvaujančių komandų pilotai. Tai yra viena priežasčių, kodėl vienas komandos lenktynininkas Rimvydas Savickas šiuo metu kaip tik yra Le Mano lenktynėse.

Pilotas ne tik gėrisi bene įspūdingiausiu lenktynių festivaliu, tačiau ir atlieka užduotis – analizuoja, kaip keičiasi „LeMans“ lenktynininkai, filmuoja šį procesą net iš kelių skirtingų kamerų perspektyvų, nagrinėja techninius sprendimus, kurie padeda pasikeisti pilotams greičiausiu įmanomu būdu.

Vėliau surinktus duomenis ir vaizdo įrašus analizuos visa komanda ir pagal profesionalus, adaptuos ir savo veiksmus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų