Vis dėlto pirmoje ralio dienoje sportininkas patyrė gedimą – dėl prakirstos stabdžių šlangelės ir netekus stabdžių ekipažas nulėkė nuo kelio ir tądien negalėjo tęsti varžybų.
Dėl stabdžių šlangelės gedimo negalėjau baigti pirmosios varžybų dienos.
„Kipro ralis mūsų komandai nebuvo lengvas. Geras pasiruošimas ir padaryti namų darbai parodė, jog galime pirmauti nuo pirmo ruožo. Kaip bebūtų, viskam pasiruošti negali. Dėl stabdžių šlangelės gedimo negalėjau baigti pirmosios varžybų dienos. Trūkusi šlangelė į stabdžių sistemą įleido perdaug oro, kad stabdžiai vis dar funkcionuotų. Prieš ruožą bandėme juos sutvarkyti, bet pavyko tik dalinai, nes trūko laiko. Kalnuose su stabdančiu vienu galiniu ratu įveikiau 6km, bet viename lėtame posūkyje išslydome iš kelio ir serviso pasiekti jau negalėjome“, – pasakoja vilnietis Dominykas Butvilas.
Tačiau sutvarkius automobilį ekipažas startavo antroje ralio dienoje, kur parodė aukščiausius ERC2 rezultatus. Net 7-iuose sekmadienio greičio ruožuose iš 8-ių D.Butvilas buvo greičiausias ERC2 sportininkas, o dviejų greičio ruožų bendroje įskaitoje buvo pasiektas net 4-as rezultatas tarp visų dalyvių.
Kuo sudėtingesnės sąlygos, tuo man labiau patinka.
„Kadangi mašinos pernelyg neapgadinome ir ji buvo sveika, po stabdžių remonto startavome sekmadienio greičio ruožuose. Važiavome maksimaliai greitai, padangos ir mašina veikė nepriekaištingai, o mes su šturmanu nepadarėme jokių klaidų. Kuo sudėtingesnės sąlygos, tuo man labiau patinka. Važiavome arti lyderių su greitesniais automobiliais, o tai man yra didžiausias pasiekimas. Nors taurių negavome, parsivežame daug teigiamų emocijų, naudingą patirtį. Europos čempionatas ir toliau nepaliauja stebinti ralių įvairove ir sudėtingumu“, – teigia 2012 ir 2013 metų Lietuvos ralio čempionas Dominykas Butvilas.
Po 8 ERC etapų Dominykas Butvilas užima trečiąją poziciją ERC2 klasėje.
Artimiausiame Graikijos ralyje savo jėgas ketina išbandyti ir Dominykas Butvilas.