Ilgųjų nuotolių – 4 valandų - lenktynės prasidėjo dar šeštadienį kartu su kvalifikaciniais važiavimais. Jų metu starto tiesiojoje neteko išvysti nei išskirtinio „Aquila“, nei naujojo „Rotoma Racing“ BMW automobilių.
„Algirdai by Speed Styling“ komandai, susidūrusiai su „Aquila“ greičių dėžės gedimu, teko pasitraukti iš lenktynių dar iki starto. „Rotoma Racing“ komanda, netikėtai sugedus varikliui, per naktį jį pakeitė ir startavo lenktynėse rikiuotės gale, bet sėkmė nelydėjo ir jų metu. Trečią lenktynių valandą nukritęs ratas apsunkino praeitų metų čempionų kelionę finišo link: prarasta valanda neleido užlipti ant apdovanojimų pakylos absoliučioje įskaitoje ir komanda džiaugėsi antrąja vieta BGT klasėje.
Kvalifikacinių važiavimų metu, geriausiai pasirodė „Brum brum sport“ komanda su „Renault“, antroji starto vieta atiteko „Rimo“ komandai ir BMW, o iš trečiosios vietos po kvalifikacinių važiavimų startavo „Flash Racing“ komanda iš Latvijos. Tiesa, gedimai nepaliko ramybėje ir nuo pat pradžių lyderiaujančios „Brum brum sport“ komandos – sugedęs variklis neleido komandai pasiekti finišo. Su technikos kaprizais kovojo beveik pusė čempionatų dalyvių ir galutiniai rezultatai, mojuojant finišo vėliavai, galėjo nustebinti ne vieną.
Pirmąją vietą absoliučioje ir dyzelinių automobilių įskaitose laimėjo „Rimo“ komanda, atstovaujama Rimanto Blažulionio, Sauliaus Vitkausko ir Martyno Samuičio. Antroji vieta tiek absoliučioje, tiek toje pačioje dyzelinių automobilių klasėje, atiteko čempionato naujokams iš Latvijos „Zvaigzne Motorsport“, dalyvavusiems su BMW automobiliu. Jų komandą atstovavo Valtis Zvaigzne ir Reinis Nitišas. Trečiąja vieta absoliučioje įskaitoje ir pirmąja A3000+ klasėje džiaugėsi Švedijos lietuvių „Nero Racing“ komanda, kurios BMW automobilį pilotavo Gediminas Vilimas ir Nerijus Malaševičius.
Tuo pačiu metu vykstančiame „Startline Lietuvos Endurance“ čempionate, po pirmojo etapo lydere tapo „Rimo“ komanda, antroji – „Igorio lankai“ ir jų „VW Golf“, o tretieji „Lexus Team LT“. Savo klasėse lyderiai pasiskirstė taip: dyzelinių automobilių – „Rimo“ komanda, GT klasėje – „Lexus Team LT“, A3000 ir A2000 – „Alfa Romeo klubas“, A3000+ – „Domus Lumina“, o X1 klasėje – „Samsonasracing.com“.
Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionate – trumpųjų nuotolių lenktynės - kovos virė nuo pat pradžių: tik startavus pirmojo važiavimo metu, po incidento trasoje su Raivo Haavu („Chevrolet Camaro“) iš lenktynių pasitraukė Ernesta Globytė su „Ginetta“. Tiesa, nors po susidūrimo stiprių techninių nesklandumų ar gedimų neatsirado, antrųjų lenktynių metu rikiuotės gale startavusiai E.Globytei pavyko finišuoti pirmai savo klasėje ir penktai bendrojoje įskaitoje, bet iki bendrosios įskaitos lyderių šiek tiek pritrūko.
Su kiek kitokiais techniniais nesklandumais susidūrė ASK „Automanai“ komandos narys Julius Skirmantas: jam treniruočių metu atsidaręs kapotas sudaužė priekinį stiklą, tačiau sėkmingai susitvarkęs automobilį, žiedinių lenktynių čempionate jis BTC1 klasėje lipo ant antrosios vietos laiptelio. Pirmąja vieta džiaugėsi čempionato senbuvis iš Estijos Peeteris Peakas, o trečioji teko J.Skirmanto komandos draugui Edvinui Mardosui. BTC2 klas2 klasėje podiumu džiaugėsi lenktynininkai iš Lietuvos: pirmoji vieta teko Alvydui Malakauskui, antroji – Mindaugui Keziui, o trečioji – Rimvydui Agurkiui, pirmųjų lenktynių metu trasoje pametusiam ratą.
„Baltic Open“ (BO) klasėje laimėjimais džiaugėsi trys „Chevrolet Camaro“ automobilių vairuotojai: Raimo Kesseli iš Suomijos, Raivo Haalas iš Estijos ir dar vienas suomis Petri Blomqvistas.
BGT klasės įskaitoje visiems nosis nušluostė lenktynininkas iš Estijos Oliveris Tirmaa, antroje vietoje palikęs Saulių Beržį. Ant trečiojo apdovanojimų pakylos laiptelio lipo čempionato naujokas Marius Dijokas.
Kitas Lietuvos ir Baltijos šalių etapas planuojamas Lietuvoje, Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje, birželio 4-5 dienomis.