Praėjus dviems „Autoplius.lt Fast Lap“ etapams, lenktynininkai išsidalino lygiai pusę sezono taškų. Pradėjo aiškėti aiškūs lyderiai ir didžiausios intrigos. Iki lenktynių pabaigos liko lygiai du etapai, taigi pats laikas atidžiau pažiūrėti į taškų lentelę.
„Street“ įskaitos kovos
Kaip ir reikėjo tikėtis, labai stabiliai ir užtikrintai STR2500 klasėje važiuoja Justas Gudavičius su „Mazda Miata“. Kasdien vairuojamas automobilis jam abiejuose etapuose užtikrino pergales, todėl lenktynininko sąskaitoje dabar yra maksimalus taškų skaičius – 20. Jis gerokai atsiplėšęs nuo artimiausių varžovų, tačiau tai įtampos nemažina. Už jo rikiuojasi lenktynių debiutantas Ignas Domeika su „Honda Civic“ ir tokiu pačiu automobiliu važiuojantis Tomas Buškevičius. Jie atitinkamai turi sukaupę po 13 ir 12 taškų, todėl posakis „taškas į tašką“ šiandien jiems suprantamas tiesiogiai.
Galingesnėje STR2500+ klasėje J. Gudavičiaus scenarijų kartoja Dainius Kablys su „Mitsubishi Evo X“. Panevėžietis laimėjo visus etapus šiemet ir su 20 taškų jaučiasi saugiai. Nuo jo atsilieka Simonas Urbonas, surinkęs 13 taškų. Jam įkandin važiuoja ir 3 taškais atsilieka Algirdas Gelžinis su „Audi TT RS“. Pirmajame etape jis pademonstravo 7 greičiausią laiką savo klasėje, todėl tikimasi, kad trečiame etape jo tempas turėtų didėti.
Bendrojoje „Street“ įskaitoje, kurios taškus apsprendžia finaliniai „Super Lap“ važiavimai, užtikrintai pirmauja D. Kablys su 20 taškų kraičiu. Už jo vienas po kito rikiuojasi 14 taškų sukaupęs S. Urbonas ir 13 turintis A. Gelžinis. Įdomu tai, kad jiems ant kulnų lipa J. Gudavičius, turintis ne tik silpnesnį automobilį, bet ir 12 taškų.
Veidrodėlis į veidrodėlį
Be jokios abejonės didžiausia įtampa dabar tvyro mažiausioje PRO1600 klasėje. Čia Martins Sesks su „Ford Fiesta R2“, Tauras Tunyla su „Volkswagen Lupo“ ir „Honda Civic“ vairuojantis Martins Bezbailis dalijasi pirmas 3 vietas nes turi po 10 taškų. Pirmieji du pilotai pirmenybę teikė „Wolf Race“ važiavimams, todėl akivaizdu, kad dabar savo garbę norės apginti labiau įsitraukę į „Time Attack“ važiavimus.
PRO2500 klasėje įtampa pažymėta „Honda“ ženkleliu. Skirtingų kartų „Civic“ automobiliais važiuojantys Edvinas Mardosas, Kristijonas Pelanis ir Julius Skirmantas kovoja taškas į tašką. E. Mardosas savo sąskaitoje jau sukaupęs 16 taškų, o likę du pilotai atsilieka vienu tašku.
Galingiausioje PRO2500+ kaip ir pridera „Nemuno žiedo“ rekordininkui, pirmauja Jonas Poškus su „Mitsubishi Evo VIII“. Artimiausius varžovus jis lenkia beveik dvigubai, tačiau aršiausia kova užvirs būtent dėl 2 ir 3 vietų šioje klasėje. Šiuo metu vienas varžybas dėl „Mitsubishi Xtra Evo“ gedimo praleidęs Dainius Matijošaitis yra antroje vietoje ir turi 10 taškų.
Už jo rikiuotųsi Tadas Petronis su 9 taškais ir „Subaru Impreza“, tačiau po „Nemuno žiede“ patirto susidūrimo su juodu bolidu PRO klasėje nebestartuos. Dvi geros naujienos tokios, kad T. Petronis turi gatvėms skirtą „Subaru Impreza“, su kuria startuos STR2500+ klasėje, jo trečiąją vietą su tiek pat taškų perima Tomas Sveikauskas su „Toyota Supra“.
Bendrojoje PRO įskaitoje taip pat užtikrintai pirmauja J. Poškus su 20 taškų sąskaita. Paskui J. Poškaus „bombą“ seka E. Mardosas su tiesiog įprastu „Honda Civic“ ir 14 taškų. Įdomiausia kova bus dėl trečiosios vietos, kuri dabar priklauso Edigijui Bulotui su 8 taškais ir „Porsche 968EBR“. Vos vienu tašku nuo jo atsilieka net du lenktyninkai: neįtikėtiną debiutą demonstruojantis Mantas Jančauskas su „Volkswagen Golf GTI“ ir Arūnas Gečiauskas su „Mitsubishi Evo VIII“.
Kompromisų nebus
Azartiškuose „Wolf Race“ važiavimuose adrenalino netrūksta, tačiau pažiūrėjus į taškų lenteles pulsas taip pat padažnėja. T. Tunyla, skirtingai nei PRO1600 klasėje, R1600 važiavimuose palaiko tvirtas lyderio pozicijas ir turi sukaupęs 37 taškus. Gerokai nuo jo atsilieka Lukas Stanevičius su „Honda CRX“ ir Tomas Jatkevičius su senučiu, bet itin gražiu „Volkswagen Golf I“. Drama tame, kad abu lenktynininkai turi po 16 taškų, o nuo jų tik tašku atsilieka broliai latviai M. Sesks ir M. Dzenitis su vienodomis „Ford Fiesta R2“.
„Honda Civic“ uždominuotoje R2000 klasėje lyderiai ganėtinai pasibarstę ir kol kas intrigos nesiūlo. Čia su 37 taškais pirmauja E. Mardosas, jį su 32 taškais vejasi Aleksandras Iljinas ir trečioje vietoje esantis K. Pelanis turi sukaupęs 26 taškus.
Tuo tarpu R3000 klasėje įtampa gali būti matuojama visais žinomais matavimo prietaisais. Pirmąją ir antrąją vietą skiria tik vienas taškas. Kol kas lyderiu su 30 taškų čia galima tituluoti D.Najų su BMW 330, o už jo važiuoja Virginijus Gelžinis su BMW E30. Trečioje vietoje taip pat BMW pilotas Vaidotas Mitkus su „Kregžde“ ir 24 taškais savo sąskaitoje.
Galingiausioje R3000+ klasėje M. Jančauskas neieško kompromisų ir ramiai važiuoja su 40 taškų. Pirmąkart „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynių istorijoje dėl prizinių vietų kovoja lenktynininkė. Po puikaus važiavimo antrajame etape Indrė Senkutė dabar šioje klasėje užima 2 vietą ir turi sukaupusi 27 taškus. Vos vienu tašku nuo jos atsilieka T. Sveikauskas, todėl laukia principinė kova.
„Estijos karštis“
Varžybos Estijoje prasidės gerai žinomu tvarkaraščiu – nuo ankstyvo ryto vyks laisvosios treniruotės, po jų trasą užims kartu vyksiantys „Wolf Race” lenktynių kvalifikaciniai ir „Time Attack” įskaitiniai važiavimai. Pastarieji vyks visą dieną, tačiau kartas nuo karto juos paįvairins azartiškos „Wolf Race“ lenktynės. Dieną vainikuos „Time Attack Super Lap” važiavimai. Jų metu greičiausi „Time Attack” dalyviai savo teisę į titulus turės apginti turėdami tik vieną trasos ratą. Laukia tikra susikaupimo ir meistriškumo sesija.
Sulaukėme vidurvasario, todėl pats laikas pasitikti laukiamiausią metų laiką – „Autoplius.lt Fast Lap“ sezono vidurį.