Atsiėmę jiems priklausančius prizus ir prizininkų taures Lietuvos sportininkai vieningai tvirtino, kad jų pasiekti rezultatai nudžiugino. Nors visi tautiečiai buvo per žingsnį nuo aukso, tačiau finale lenktynininkams teko pripažinti oponentų iš kitų šalių pranašumą.
„Super Cars“ klasės antrosios vietos taurę į viršų kėlęs Paulius Pleskovas atskleidė, kad tai debiutinės jo varžybos. Iki šiol lenktynininkas važiuodavo tik autokroso lenktynėse, tad asfaltinė danga jam buvo naujas dalykas.
„Džiaugiuosi savo debiutu, nes asflatą „ragauju“ pirmą kartą. Mano akimis, tai puikus rezultatas. Ralio kroso varžybose daug ką nulemia startas. Tai ir matėme šios dienos finale. Rusui pasisekė labiau. Man teko tenkintis antra pozicija. Esu patenkintas, o tobulėti dar yra kur. Automobilis yra skirtas autokrosui. Blokiruotės kietos, nepritaikytos asfaltinei dangai. Reikėjo važiuoti švelniau, o automobilis man to neleido daryti, tad daug kur teko „driftinti“. Iš pradžių važiuoti buvo nejauku, reikėjo susidraugauti su automobiliu ant tokios dangos. Kito varianto neturėjau, tad teko priprasti”, – įspūdžiais dalijosi lenktynininkas.
Paklaustas, ar ralio kroso trasose jį bus galima išvysti ir dažniau, Paulius Pleskovas atsakė, kad šiemet jo tikslas – dalyvauti visuose Europos autokroso čempionato etapuose. Anot lenktynininko, ralio kroso iššūkis buvo pasirinktas dėl įvairovės.
Kitas Lietuvos lenktynininkas Domas Vercinskas taip pat džiaugėsi savo pasiekimu. Nors pimąją vietą jis taip pat paleido tik finaliniame važiavime, tačiau rankoje gniauždamas antrosios vietos „Vilkyčiai Cup“ taurę sportininkas pasiekimu džiaugėsi.
„Vertinu visą dieną gerai. Antra vieta mane tenkina. Kvalifikaciniuose važiavimuose geriau sekėsi man. Finale – konkurentams. Nemanau, kad jų taktika buvo spausti tik finale. Tiesiog taip susiklostė finalinis važiavimas“, – pasakojo Domas Vercinskas.
Apmaudžiai pergalė iš rankų išslydo Laurynui Diržininkui. Lietuvis finaliniame važiavime sulaužė savo automobilį ir nefinišavo. Nors oficialių etapo rezultatų protokole L.Diržininkas pagal surinktus taškus buvo klasifikuojamas trečioje vietoje, tačiau ant bronzinio pakylos laiptelio žengė Olandas Thijsas Heezenas.
„Viskas buvo gerai, bet finale kiek prasnaudžiau startą. Vėliau varžovai tarp automobilių užspaudė, praradau vieną poziciją. Antrame rate važiavau į džokerį. Niekas tuo metu nekliudė man, bet vėliau padariau didelę klaidą. Slydau ant žvyro, prieš mane buvo du varžovai, kuriuos norėjau aplenkti. Šiek tiek per grubiai tuo metu važiavau ir išlaužiau ratą. Tai ir buvo lemtinga klaida”, – sakė L.Diržininkas.
Varžybų organizatorius Kazimieras Gudžiūnas teigė, kad nors varžybos pritraukė ne itin daug dalyvių, tačiau viskas vyko sklandžiai. Anot lenktynių rengėjo, patenkinti liko ir patys dalyviai, kurie po finišo plojo per petį ir dėkojo už kokybiškai surengtą etapą.
Tiesa, Kazimieras Gudžiūnas dar nežino, ar Europos ralio kroso iššūkio serija į Vilkyčius užsuks ir kitais metais.
„Organizatoriui pats geriausias įvertinimas yra tuomet, kai žmonės išvažiuoja patenkinti. Manau, kad viskas buvo gerai. Gaila, kad lietuviams tiek nedaug trūko iki pirmų vietų. Laurynas Diržininkas galėjo būti klasės nugalėtojas, bet jis karštokas žmogus. Pasikarščiavo ir padarė klaidą. Užsienio šalių sportininkai liko patenkinti, dėkojo ir savo šalyse minės mus geruoju.
Ar ateityje tokių varžybų turėsime – atsakyti negaliu. Viskas priklausys nuo daugelio dalykų – sveikatos, pinigų, federacijos, deparamento indėlio, palaikymo. Taip pat neaišku, ar leis šeima pusę metų skirti organizavimui. Vienam viską padaryti labai sunku. Turime licenciją iki 2017-ųjų metų, tad galvojame čia rengti ne tik Europos lygio ralio krosą, bet ir autokrosą. Ateityje pamatysime, ką mes dar galime padaryti“, – kalbėjo Kazimieras Gudžiūnas.