Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Europos Le Mano lenktynių serijos debiutantai lietuviai pajudėjo į trasą

Po ilgo ir įtempto pasiruošimo lietuvių atstovaujamos komandos SVK by Speed Factory naujasis bolidas pagaliau išvažiavo į trasą. Tik ką nuo gamyklos konvejerio nuriedėjusį Ginetta-Nissan LMP3 treniruotėse išbandė visi trys komandos pilotai, šeštadienį startuosiantys Europos Le Mano lenktynių serijos (ELMS) pirmajame etape.
SVK by Speed Factory
SVK by Speed Factory

Simboliška, kad britų gamybos lenktynininis prototipas pirmąkart skriejo tenykštėje autosporto mekoje – Silverstono trasoje. 5,9 km žiede debiutantai nuvažiavo maždaug po dešimt ratų, taip pasidalindami laisvosioms treniruotėms skirtą valandą.

Konstantins Calko
Konstantins Calko

Pirmasis su automobiliu prieš artėjančias lenktynes susipažino Latvijos lenktynininkas Konstantins Calko. Buvęs Europos „Radical Masters“ lenktynių serijos čempionas liko patenkintas nauju bolidu: „Jis man tikrai patiko. Valdyti jį nepalyginamai lengviau nei mano ankstesnius lenktyninius automobilius. Sėdint prie vairo atrodo, kad važiuoji gana lėtai, bet iš tiesų trasoje jis išvysto įspūdingą greitį. Automobilis išties puikus, tik turime dar daug padirbėti su jo nustatymais. Gaila, kad dėl techninių problemų praleidome pirmąją treniruotę, po kurios būtume turėję pakankamai informacijos tolesniems darbams. Teks šį vakarą gerokai pagalvoti, kokias korekcijas atlikti, kad būtume maksimaliai pasirengę šeštadienio lenktynėms.“

Pasak K. Calko, daugelis sirgalių šeštadienio lenktynėse iš komandos tikisi pergalės ar vietos ant podiumo, tačiau lenktynininkas sau tokių tikslų kol kas nekelia. Pagrindinis jo siekis pirmosiose varžybose startuojant dar menkai pažįstamu automobiliu – sėkmingai pasiekti finišą. Tokiems tikslams pritaria ir kiti „SVK by Speed Factory“ pilotai ispanas J. Fuster ir Lietuvos atstovas Dainius Matijošaitis. Pagrindinis jų siekis – kuo geriau pažinti naująjį „Ginetta-Nissan LMP3“ prototipą.

Konstantins Calko ir Dainius Matijošaitis
Konstantins Calko ir Dainius Matijošaitis

„Nežiūrint to, kad šiame automobilyje sėdėjau pirmą kartą, kol kas su juo turime daug problemų. Viena jų – elektroninis vairo stiprintuvas. Kai kuriuose posūkiuose teko tiesiog kovoti su juo, nes vairas tarsi mėgino elgtis priešingai nei aš norėjau. Taip pat klausimų kelia stabdžiai, kurie dabar veikia pernelyg švelniai ir vietomis išties baugina. Vienoje trasos vietoje automobilio dugnu siekiau asfaltą. Taigi liko padaryti tikrai daug namų darbų, o jiems turime vos vieną naktį“, – pirmaisiais įspūdžiais prie LMP3 kategorijos bolido vairo dalijosi D. Matijošaitis.

Prestižinėse European Le Mans Series lenktynėse debiutuojačios Ispanijos komandos vadovas Dalius Steponavičius džiaugiasi naujo etapo pradžia ir čia pat pripažįsta, kad startas garsiausioje Europos ilgų nuotolių lenktynių serijoje tapo didžiuliu iššūkiu visiems „SVK by Speed Factory“ nariams. Tik lenktynių išvakarėse automobilį gavę komandos mechanikai turėjo daug naktinio darbo, kol bolidas pagaliau išriedėjo iš garažo. 

Šeštadienį Silverstono trasoje komandos lenktynininkų laukia kvalifikaciniai važiavimai ir keturių valandų lenktynės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai