Kaip teigia lenktynes vertinusi Lietuvos komanda „WELLMAN Rally Team“, airiui nesisekė jau kurį laiką, tad iškovota pergalė turėjo gerokai nustebinti ir ištikimiausius C.Breeno fanus.
Antras nugalėtojų trejetuke liko lenktynių favoritas prancūzas Bryanas Bouffier su „Citroen DS3 RRC“ bolidu. Jis nuo airio atsiliko 8.1 sek. Trečias ant podiumo žengė lenkas Kajetanas Kajetanowiczius. Jo vairuojama „Ford Fiesta R5“ nuo pirmosios vietos atsiliko 42.1 sek. Tokia lenko pozicija kiek nuvylė aktyviai jį palaikančius „WELLMAN Rally Team“. Komandos šturmanas Ramūnas Šaučikovas iš K.Kajetanowicziaus tikėjosi kur kas daugiau.
„Nepasitvirtino mūsų prognozės dėl nugalėtojų. Suomis Esapekka Lappi kiek nuvylė savo pasirodymu ant žvyro, jis tikrai turi daugiau potencialo, o B.Bouffier – ant asfalto. Be to, esu tikras, kad K.Kajetanowicziaus galėjo pasiekti ir dar daugiau. Dėl suomio, siečiau tai su jo automobiliu. Dabartiniai S2000 jau pradeda nusileisti R5 automobiliams. Tai ir matėsi E Lappi atveju, kuris skundėsi, kad negali prilygti greičiu R5 automobiliams, ypač todėl, kad jo maksimalus greitis yra tik apie 170 km/val ir tiesesnėse atkarpose tiesiog nieko negali padaryti“, – lenktynininkų pasirodymą vertino R.Šaučikovas.
Iki šiol R5 klasės automobilius gamino tik „Ford Fiesta“. Dabar buvo pristatytas ir naujasis „Peugeot“ modelis, su kuriuo pergalę ir iškovojo C.Breenas. Vasarą turėtų pasirodyti ir šios klasės „Citroen“ bei „Škoda“. Kaip teigia lietuvių komandos pilotas Martynas Samuitis, tuomet čempionate įsivyraus visai kito lygio intriga. Būtent į automobilių pasirodymą M.Samuitis ir telkė dėmesį stebėdamas Graikijos etapą.
„Įdomiausia buvo stebėti naujojo R5 klasės automobilio, „Peugeot“, debiutą. Pasiekimas tikrai geras. Tiesa, šiokių tokių nesklandumų dar buvo – vairuotojai sakė, kad per daug slydo automobilio galas, o Kevin Abbring jau pirmą dieną prakirto tepalo aušinimo radiatorių. Važiuojant asfalto danga tai yra retas atvejis, tad kyla klausimas, ar nebus tai silpnoji automobilio vieta, ypač važiuojant ant žvyrinės dangos. Nepaisant to, C.Breeno rezultatas įrodė automobilio pajėgumą, jo vairuojamas automobilis atrodė gerai ir ant asfalto, ir ant žvyro“, – sakė M.Samuitis.
Antrose pagal pajėgumą pasaulio ralio rungtynėse Lietuvai atstovaujančius „WELLMAN Rally Team“ intrigavo ir kaip lenktynininkai pasiskirstys jų įskaitoje „Production cup“. Pirmasis šios grupės trejetukas Graikijos etape išsidėsto taip: pirmoje vietoje – ukrainietis Vitalijus Pushkaras, antras – čekas Martinas Hudecas, trečiasis – graikas Charalambos Timotheou.
V.Pushkaras ir M.Hudecas buvo ir Lietuvos komandos konkurentai antrajame ERČ etape, vykusiame Latvijoje. Tuomet „WELLMAN Rally Team“ nuo ukrainiečio atsiliko 32 sek., o čeką aplenkė 5 min.
„Akropolio ralis“ buvo trečiasis iš dvylikos ERČ etapų. Jis išsiskyrė dvejopo pobūdžio trasomis: dalyviai važiavo ir asfalto, ir žvyro greičio ruožais. Asfalto ruožai buvo ypač greiti, tuo tarpu, dalis žvyro kelių pasižymėjo savo grubumu, buvo duobėti ir akmenuoti, o kai kurios trasos driekėsi ir 2 km aukštyje. Šiame ralyje iki šiol startavo mažiausias čempionato dalyvių skaičius.
Kertvirtasis ERČ etapas įvyks balandžio 17-19 dienomis Airijoje. Šis etapas išsiskirs asfalto trasomis, tad lietuviai čia nestartuos. Komanda dar vertina savo biudžeto galimybes, ieško strategiškai palankiausių startų, ypač jų lokacijos atžvilgiu.