Manoma, kad daugelio apsisprendimą nestebėti varžybų trasoje lemia būtent didžiulė kaina. Tačiau lenktynių rengėjai neturi galimybių sumažinti bilietų kainos, nes už leidimą organizuoti etapą tenka sumokėti nemenką mokestį F-1 komercinių teisių savinininkui B.Ecclestone'ui.
T.Wolffo teigimu, ekipos žino apie lenktynių rengėjų sunkumus, todėl buvo kreiptasi į B.Ecclestone'ą. Taip pat buvo pabrėžta, kad F-1 negali nusisukti nuo tradicinių trasų.
„Mes išdrįsome diskutuoti apie bilietų kainas, taip pat kalbėjome apie tradicinių trasų, tokių kaip Spa, Monza ar Hochenkeimas svarbą. Tokios lenktynės turi likti kalendoriuje. Tai globalus sportas. Mes turime plėstis naujose teritorijose ir šalyse, tai visada buvo aišku, tačiau taip pat yra gana aišku, kas turėtų būti daroma, kad būtų užpildytos tribūnos tradicinėse lenktynėse Hockenheime ir Monzoje“, – kalbėjo T.Wolffas.
Tuo metu „McLaren“ ekipos vadovas Ronas Dennisas mano, kad visų pirma reikėtų atlikti tyrimą, kuris nustatytų tikrąsias prasto lankomumo kai kuriose trasose priežastis,
„Kaip gali būti, kad kai vykome į Silverstone'ą ir Austriją tribūnos buvo visiškai pilnos, o nuvykus į Vokietiją – pustuštės? Tam turėtų būti priežastis. Mes visi galime spėlioti, bet tai nėra labai moksliška. Mums reikia iš tikrųjų išsiaiškinti, kodėl taip nutinka. Ar tai bilietų kainos, ar nacionalinių didvyrių trūkumas? Kas tai bebūtų, mums reikia tai nustatyti ir išspręsti“, – teigė „McLaren“ ekipos vadovas.