Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

F-1 komanda „Red Bull“ šiame sezone jau išleido rekordinę pinigų sumą – 860 mln. litų

Nesąžiningų pinigų paskirstymo tarp F-1 komandų fone itin vaizdžiai atrodo išlaidos, kurias šiais metais jau padarė „Red Bull“ komanda. Išlaidos šiemet jau pasiekė rekordines aukštumas. Remiantis neseniai paskelbtomis finansinėmis ataskaitomis, šiame sezone keturis kart pasaulio čempionas jau išleido 196 mln. svarų sterlingų.
Sebastianas Vettelis
Sebastianas Vettelis / „Scanpix“ nuotr.

Ši suma beveik tris kartus viršija „Marussia“ komandos biudžetą, kuri jau pareiškė, kad ji traukiasi iš „Formulės-1“ čempionato. Šios komandos metinės išlaidos sudarė 76 mln. svarų. „Caterham“ komanda, kuriai paskirtas bankroto administratorius ir kuri karštligiškai bando surinkti pinigus dalyvavimui Abu Dabio etape, per praėjusį sezoną iš viso išleido 42 mln. svarų.

Kontrastuodama su silpniausiomis komandomis, pasaulio čempionė „Red Bull“ gali pasigirti tuo, kad ir taip įspūdingas jos biudžetas šiemet dar padidėjo 20 mln. svarų. Nežiūrint į tai, kad bandoma apriboti komandų biudžetus, „Red Bull“ išlaidos per pastaruosius penkerius metus išaugo net 64 mln. svarų.

Pernai šios komandos išlaidos sudarė 197 mln. svarų ir buvo sudarytos iš trijų pagrindinių šaltinių: rėmėjų pinigų, prizinių išmokų bei „Red Bull“ kompanijos finansinės paramos. Mat tiek ši komanda, tiek ir dukterinė įmonė „Toro Rosso“ priklauso austrų milijardieriui Dietrichui Mateschitzui.

Rėmėjų parama bei priziniai pinigai gerokai padidėjo, todėl pati energetinių gėrimų gamintoja „Red Bull“ galėjo sumažinti savo ekonominę paramą komandai 54 mln. svarų – 2014 m. komanda iš jos tegavo tik 13 mln. svarų. Tai tapo įmanomu dėl to, kad ši komanda gavo kur kas didesnes prizines išmokas iš B. Ecclestone‘o ir jo verslo struktūrų, nes su juo sudarė naują komercinę sutartį.

Beje, „Red Bull“ išlaidos taip pat padidėjo. Pati svarbiausia išlaidų sritis buvo moksliniai tyrimai bei konstrukciniai sprendimai – į juos komanda investavo 83 mln. arba 10 proc. daugiau nei 2012 metais. Padidėjo ir komandos darbuotojų skaičius – dabar joje yra 675 žmonės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai