Lenktynių metu sportininkai turės taupyti ne tik padangas, bet ir degalus. Nuo starto iki finišo jų bus galima sunaudoti tik 100 kg. Visi šie pokyčiai gali pakeisti komandų išsidėstymą rikiuotėje. Apie komandų pajėgumus daugelis dabar tik spėlioja ir kol kas niekas nedrįsta prognozuoti, kaip baigsis pirmosios sezono lenktynėse Australijoje.
„Galbūt dabar žmonės sako, kad naujoji F-1 yra tiesiog tragedija. Tačiau po venerių ar dvejų lenktynių jie galbūt sakys, kad ji fantastiška. Turime pasirūpinti, kad lenktynės būtų tikrai įdomios. Palaukime sezono pabaigos ir tada pažiūrėsime, kokia bus situacija“, – kalbėjo „Ferrari“ ekipos vadovas Stefano Domenicali.
„Lotus“ piloto Romaino Grosjeano teigimu, dėl visiškai naujų bolidų, kurių daugelis iki galo nėra perpratę, pirmose sezono lenktynėse bus itin sunku.
„Bus daug galvojama apie bolidus ir pateikiama daug klausimų inžinieriams. Nebus malonu keisti visus nustatymus ant bolido vairo, tačiau tokia yra situacija, su kuria susiduriame. Kartais per vieną ratą keiti nustatymus 4-5 kartus ir tai tikrai tampa painu. Sunku viską priversti gerai dirbti. Tačiau su laiku viską pradedi perprasti“, – sakė „Lotus“ pilotas.
„Caterham“ vadovas Cyrilas Abiteboulas mano, kad net ir tos komandos, kurios bandymų metu įveikė lenktynių distanciją, negali būti tikros, jog pasieks finišą Australijoje vyksiančiose F-1 varžybose.
„Lenktynės bus keistos. Bandymu metu negali imituoti tikrų lenktynių. Taip, gali atlikti varžybų simuliaciją, tačiau tuo metu tu su niekuo nelenktyniauji. Pirmosios sezono lenktynės gali būti tikrai įdomios. Mes mylime šį sportą. Tačiau svarbiausia, kad būtų geras šou. Taisyklės stipriai pasikeitė. Visi sakė, kad bolidai atrodo juokingai, tačiau jie prie jų išvaizdos pripras. Kol trasoje vyks atkakli kova – žmonės bus patenkinti“, – pareiškė „Caterham“ ekipos vadovas.