Tarptautinė automobilių federacija (FIA) jau kurį laiką glaudžiai dirba kartu su JAV kompanija „Oscar Nelson Group“ ir kuria naują sistemą, vadinamą MADMAT, kuri turėtų padidinti saugumo lygį techninio aptarnavimo zonoje.
Pirminė MADMAT sistema buvo skirta kariuomenei, kuri ją naudoja lėktuvnešiuose. Sistema montuojama tose vietose, kur yra galimas degalų išsiliejimas. Kilus gaisrui sistema prislopiną ugnį, sumažiną temperatūrą bei dūmų kiekį.
Naudoti MADMAT sistemą F-1 pirmą kartą buvo pasiūlyta po to kai 2012 m. pasibaigus Ispanijos GP lenktynėms „Williams“ komandos garaže kilo gaisras, kurio metu susižeidė keli ekipos mechanikai.
Nors minėtąją sistemą dar reikia pritaikyti tam tikriems dalykams, FIA atstovo Charlie Whitingo teigimu, pastarosios naudojimui greičiausiai bus uždegta žalia šviesa.
„Jei ši sistema būtų sumontuota ten, kur komandos laiko degalus, tokio gaisro, kokį matėme 2012 m., tiesiog nebūtų“, – pasakojo FIA atstovas C.Whitingas.
„Komandos palaiko šios sistemos naudojimą. Jos galimybės yra beribės. Tai būtų į gerą ne tik F-1. Galėtume tai padaryti privalomu dalyku. Nesakau, kad taip ir bus. Manau, kad bet kokiu atveju komandos sutiks ją naudoti.“