Dar praėjusių metų gruodžio mėnesį buvo paskelbta, kad šių metų F-1 sezono paskutinėse lenktynėse, kurios vyks Abu Dabyje (JAE), tiek pilotams, tiek komandoms bus skiriama dvigubai daugiau taškų nei įprasta. Ši taisyklė sukėlė nepasitenkinimo bangą tiek iš kai kurių F-1 pasaulio atstovų, tiek iš čempionato sirgalių pusės.
Žurnalistas Christianas Syltas laikraštyje „CityAM“ cituoją B. Ecclestone‘ą, kuris pripažįstą, kad minėtoji taisyklė buvo įvesta siekiant padėti „Ferrari“ komandai.
„Kalbėjausi apie tai su Luca di Montezemolo ir jam pasakiau: „Viskas labai paprasta kodėl atsirado ši taisyklė. Ji atsirado, nes jūs buvote nepakankamai stiprūs. Jei būtumėte darę tai, ką iš tikrųjų turėtumėte daryti, tokios taisyklės nebūtų prireikę.“ Jis man tik atsakė: „Žinau, žinau.“, – pasakojo F-1 vadovas B. Ecclestone‘as.
„Ferrari“ paskutinį kartą čempiono titulu džiaugėsi 2007 m., kuomet lenktynininkų įskaitoje triumfavo Kimi Raikkonenas.
Pastaruosius keturis metus nesustabdomas buvo „Red Bull“ ir Sebastiano Vettelio duetas. Būtent pastarosios ekipos vadovas Christianas Horneris norėtų, kad minėtoji dvigubų taškų taisyklė ateityje būtų pakoreguota.
„Per pastaruosius keturis metus, du kartus čempionas paaiškėjo tik po paskutinių sezono lenktynių. Taip nutiko galiojant ankstesnei taškų sistemai“, – kalbėjo „Red Bull“ komandos vadovas C. Horneris.
„Kad neliktų to loterijos elemento sezono gale, galbūt derėtų pagalvoti apie dvigubų taškų skyrimą paskutinėse trejose lenktynėse.“