Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Favoritai „ENEOS 1006 km lenktynėms“ ruošiasi jau dabar

Praėjusiais metais Palangoje vykusiose „Eneos 1006 km lenktynėse“ Deividas Jocius, Ramūnas Čapkauskas ir Andrius Jasionauskas tik per plauką nelaimėjo lenktynių.
„Aquila CR1“
„Aquila CR1“ / Vytauto Pilkausko nuotr.

Komanda kitų metų „Eneos 1006 km lenktynėms“ ruošiasi gerokai iš anksto. Dėl to jie jau pradėjo pildyti paraišką dalyvauti lenktynėse ir yra pasiryžę kovoti dėl pergalės.

Ketverius metus iš eilės važiuojantis „Algirdų“ komandos „Aquila“ prototipas pagaliau buvo ne tik greitas, bet ir patikimas. Po 2016 metų lenktynių komandos automobilis atrodo kaip naujas, be jokių didesnių subraižymų, tik veidrodėlis nulūžo.

Automobilis su sekvencine pavarų dėže yra taip sukonstruotas, kad atbulinę pavarą galima įjungti tik įjungus laisvą, o ji kaip tik ir neįsijungė visų lenktynių metu

Nors be kaprizų varžybų metu jis neapsiėjo. Į lenktynes komanda išvažiavo su pusiau neveikiančiu starteriu ir be laisvos pavaros. Taip ir pravažiavo visą devynių valandų maratoną, kuris vos nesibaigė viename posūkyje. Po tiesiosios atkarpos apsisukdamas ir lenkdamas lėtesnį varžovą bei siekdamas išvengti smūgio į atitvarus arba į priešininko automobilį, tuo metu „Aquila“ vairavęs Ramūnas Čapkauskas buvo priverstas sukti vairą į šoną. Teko pavažiuoti atgal, tačiau kaip tai padaryti, kai neįmanoma įjungti atbulinės pavaros?

„Automobilis su sekvencine pavarų dėže yra taip sukonstruotas, kad atbulinę pavarą galima įjungti tik įjungus laisvą bėgį, o jis kaip tik ir neįsijungė visų lenktynių metu,“ – praėjusių metų lenktynes prisimena Deividas Jocius.

Tačiau likimas šiai komandai buvo gailestingas. Po keleto minučių kankynių ir pastangų pavarų dėžė „pasidavė“ ir kažkokiu būdu Ramūnui pavyko įjungti atbulinę pavarą, tad komanda galėjo tęsti lenktynes.

„Nepaisant visų mūsų nesklandumų lenktynes būtumėm lengvai laimėję, tiesiog mūsų „Aquila“ turi 20 litrų mažesnės talpos degalų baką, negu lenktynes laimėjęs „Porsche“. Bet ir su mažesniu baku mes kitais metais juos nugalėsim“, – juokiasi R. Čapkauskas.

Šiuo metu „Algirdų“ komandos automobilis jau pakeliui į Olandiją, kur bus perrenkamas ir ruošiamas naujam lenktynių sezonui. Komanda nutarė nedaryti kardinalių pakeitimų ar patobulinimų. Per ketverius metus pagaliau šis unikalus prototipas „išsigydė“ nuo didžiųjų negandų.

Vienintelė vieta, kuri yra silpna – tai starteris. Jis pritaikytas trumpų distancijų lenktynėms, kur šio agregato prireikia labai retai. Dėl to „Algirdų“ inžinieriai nutarė sumontuoti patikimesnį starterį, kuris bus turbūt vienintele vieta, kuria 2016 metų „Aquila“ skirsis nuo startuosiančios 2017-aisiais.

„Jeigu ne keletas klaidų ir keletas smulkių techninių nesklandumų, turbūt būtumėm laimėję. Kitais metais mes sieksime tik pergalės“, – sako dar vienas „Algirdų“ komandos lenktynininkas Andrius Jasionauskas.

Šiemet lenktynininkai nusiteikę nesėdėti rankų sudėję ir žada dar iki lenktynių Palangoje sudalyvauti bent vienose ilgų distancijų lenktynėse Pabaltyje bei, jeigu planai pavyks, sudalyvauti vienose ištvermės lenktynėse Vakarų Europoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?