Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Felipe Massa: avarija man neturėjo jokių pasekmių

„Ferrari“ pilotas Felipe Massa prisipažino ne kartą galvojęs, ar jo prastai pastarųjų metų sportinei formai neturėjo įtakos 2009 m. patirta didelė avarija, tačiau pažymėjo neradęs jokių to įrodymų.
Felipe Massa
Felipe Massa / „Scanpix“ nuotr.

Prieš trejus metus vykusio Vengrijos GP kvalifikacijoje į važiuojančio brazilo šalmą atsitrenkė iš kito bolido iškritusi pakabos spyruoklė. Sportininkas patyrė galvos smegenų traumą ir dvi paras praleido komoje, tačiau vėliau greitai pasveiko ir 2010 m. sugrįžo į lenktynes.

„Klausiau savęs to gal 45 tūkstančius kartų. Nemanykite, kad man nekilo abejonių. Prieš tai per trejus metus laimėjau tiek daug, 11 lenktynių, tad nenuostabu, kad kyla toks klausimas“, – sakė F. Massa, po sugrįžimo į sportą nepelnęs nei vienos pergalės.

„Tikrai neapsiribojau savęs klausinėjimu. Ieškojau atsakymo, uždaviau daug klausimų ir praėjau daugybę medicininių patikrinimų. Visi gydytojai, su kuriais konsultavausi, buvo pasiruošę prisiekti pridėję ranką prie širdies, kad nėra jokių spyruoklės smūgio pasekmių.“

„Aš pats nesijaučiu kitaip nei prieš tą savaitgalį. Pavyzdžiui, jeigu aš tikrai nebeturiu tokio ryžto ir valios laimėti kaip anksčiau, tuomet kaip paaiškinti tai, kad lenktynių startuose aš pasirodau kaip vienas geriausių iš visų, ar tai, kad tikrai nesivaržau lenkti kitus?“.

F. Massos teigimu, prastus jo rezultatus lemia brazilo vairavimo stiliui neparankus dabartinis „Ferrari“ bolidas. Manoma, kad sportininkui kyla didelių problemų ir priverčiant veikti „Pirelli“ padangas.

„Tai tikrai ne pats lengviausiai valdomas bolidas, jį sunku su balansuoti. Daug kartų turėjau kovoti su bolidu ir, esant tokioms sąlygoms, labai lengva prarasti dešimtąsias šen bei ten.“

Jaučiu kad, nepaisant nesėkmių, mane palaiko visa komanda

„Galbūt man kyla daugiau problemų dėl mano vairavimo stiliaus, nes man nepavyksta sklandžiai valdyti bolido.“

„Visiems puikiai žinoma, kad mums vis dar trūksta aerodinaminės prispaudžiamosios galios ir sukibimo išvažiuojant iš lėtų posūkių, kas gali būti didžiausia mūsų problema.“

„Ispanijoje mes ženkliai patobulėjome, kas buvo akivaizdžiai matyti iš Fernando (Alonso – red. past.) pasirodymo. Ir aš, kai priešais save turėjau laisvą trasą, buvo greitas. Be to, pasiekėme nedidelę pažangą maksimalaus greičio srityje – dar vienoje, kur nuo sezono pradžios turėjome problemų.“

Nors spaudoje nuolat kalbama, kad „Ferrari“ gali greitai atsisakyti F. Massos paslaugų, pats brazilas pabrėžė jaučiantis ekipos palaikymą ir pagalbą.

„Jaučiu, kad mane palaiko visa komanda“, – pažymėjo sportininkas.

„Akivaizdu, kad jie, kaip ir aš, nepatenkinti rezultatais – mes visi norime išlipti iš šios duobės ir grįžti į normalią padėtį. Tai įmanoma, aš to tikrai noriu, ir žinau, kad komanda man padės tai pasiekti.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos