Pranešama, kad nesutarimai tarp lenktynininkų užvirė jau pirmajame 2010 metų čempionato etape Bahreine. Sėkmingiau savo bolidą sureguliavęs F.Massa atsisakė pasidalyti šia patirtimi su F.Alonso. Brazilas neva papriekaištavo dėl didesnio ispanui skiriamo dėmesio ir liepė jam pačiam susireguliuoti bolidą, nes šis yra toks geras pilotas.
F.Alonso baisiai supyko, tačiau gaisrą tada užgesino įsikišęs „Ferrari“ vadovas Stefano Domenicali. Lenktynininkų nesantaiką kiek užglaistė ir puikūs rezultatai – F.Alonso finišavo pirmas, o F.Massa – antras.
Deja, nesantaika vėl suliepsnojo antrajame šio sezono etape Melburne (Australija), kai pagalbos reguliuojant bolidą prireikė jau F.Massai. Prisiminęs nuoskaudą dabar jau F.Alonso atsisakė bendradarbiauti, o nesutarimai „Ferrari“ stovykloje tik sustiprėjo. Komanda skilo į dvi puses – dalis palaiko F.Massą, o kita dalis – F.Alonso.
Tiesa, užsienio žiniasklaida pabrėžia, jog situacija „Ferrari“ ekipoje kol kas nėra nevaldoma, nes pilotai vis dar klauso komandos vadovo S.Domenicali žodžio.
Australijos lenktynėse ketvirtas finišavęs F.Alonso atrodė pastebimai greitesnis už trečią vietą užėmusį F.Massą, bet ispanas komandos draugo nelenkė, nes taip nurodė komandos vadovas.
Jei prieš mane būtų važiavęs ne komandos draugas, gal ir būčiau pamėginęs lenkti, – sakė F.Alonso. „Jei prieš mane būtų važiavęs ne komandos draugas, gal ir būčiau pamėginęs lenkti. Tačiau dabar pagalvojau apie viršininką ir susitvardžiau“, – prisipažino F.Alonso.
Kalbas, kad lenktynininkams Australijoje nebuvo leista varžytis tarpusavyje, patvirtino ir komandos vadovas S.Domenicali.
„Komandoje turime vidaus taisykles, pagal kurias paskutiniame lenktynių ruože negalima kėsintis į komandos draugo poziciją. Žinoma, išskirtiniais atvejais šių taisyklių galima nepaisyti, bet jos turi būti gerbiamos“, – paaiškino „Ferrari“ vadovas.
Sėkmingai 2010 metų sezoną pradėjusi „Ferrari“ ekipa kol kas pirmauja tiek konstruktorių (70 tšk.), tiek pilotų, kur F.Alonso (37 tšk.) žengia pirmas, o F.Massa (33 tšk.) – antras, įskaitose.