Iki šiol italų komanda elgėsi konservatyviai ir didelių naujovių lenktynių trasose neišbandė. Per įvykusius du bandymus „Ferrari“ didžiąją savo dėmesio dalį buvo skyrusi ne bolido greičiui, o automobilio patikimumui.
„Buvo keletas detalių, kurias išmėginome, tačiau jų rimtais bolido atnaujinimais nepavadinčiau. Pagrindinius atnaujinimus tam tikrais etapais išmėginsime per paskutinius bandymus“, – dar praėjusią savaitę sakė „Ferrari“ inžinerijos direktorius Patas Fry'us.
Italų komanda praėjusią savaitę vykusiuose bandymuose susidūrė su telemetrijos problemomis, dėl kurios buvo priversta praleisti nemažai laiko garaže. P.Fry'aus teigimu, per likusias keturias bandymų dienas ekipa ir jos pilotai bandys atsigriebti ir nuvažiuoti kuo daugiau ratų.
„Taip, turime šiek tiek pasivyti. Visada stengiamės nuvažiuoti kuo daugiau ratų. Tačiau paskutinį kartą mums ne viskas klostėsi sėkmingai. Būtų buvę šaunu per vieną dieną įveikti 100 ratų, tačiau to padaryti nepavyko“, – sakė „Ferrari“ specialistas.
Per praėjusią savaitę Bahreine vykusius bandymus „Ferrari“ pilotai kartu įveikė 287 ratus.