Ekipa, jos pačios atstovų teigimu, naudojasi visomis prieinamomis galimybėmis patikrinti naujas dalis realybėje, nes neseniai ir vėl buvo pastebėta vėjo tunelio tikslumo problemų.
„Kai turi problemų su vėjo tunelio ir trasos koreliacija, geriausią viską išmėginti trasoje, ką ir padarėme praėjusią savaitę bandymuose tiesiojoje“, – neslėpė vyriausiasis „Ferrari“ aerodinamikos specialistas Nikolas Tombazis.
„Sužinojome tikrai įdomios informacijos ir įžvelgėme akivaizdžius požymius, kas buvo blogai. Tikime, kad žengėme žingsnius tai kompensuoti.“
Treniruotės tiesiojoje buvo surengtos spalio 18 d. Idiadoje, Ispanijoje. Automobilį ten vairavo ekipos bandytojas Davidas Rigonas. Komanda taip pasinaudojo viena iš „Formulės-1“ taisyklėse numatytų tokiems bandymams dienų.
Vėjo tunelio tikslumo problemos, „F1Technical.net“ teigimu, lėmė, kad kai kurie „Ferrari“ antroje sezono pusėje į lenktynes atsivežti bolido patobulinimai net sukėlė atvirkštinį efektą – dėl jų automobilis imdavo važiuoti lėčiau nei prieš tai.
„Scuderia“ žiemą ketina remontuoti savo svarbiausią aerodinamikos infrastruktūrą, o kol kas nuomojasi laiką kitų vėjo tuneliuose – pavyzdžiui, „Toyota“ bazėje Kelne, Vokietijoje.
Italų „Autosprint“ teigimu, „Ferrari“ yra paruošusi patobulinimų paketus visiems keturiems likusiems šių metų „Formulės-1“ čempionato etapams. Šį savaitgalį Indijoje komanda turėtų pradėti naudoti kitokį galinį sparną, pakeistas stabdžių aušinimo angas, naujus aerodinaminius aptakus po nosimi ir automobilio šonuose bei modifikuotas išmetamųjų vamzdžių pozicijas.