FIA uždraudus atlikinėti bandymus sezono metu, F-1 komandos daug investavo į kitas sritis – šiuo atveju į simuliatorius. L. di Montezemolo teigimu, atėjo laikas gerai viską apgalvoti ir keisti esamą situaciją.
„Tai pokštas“, – žurnalistams sakė „Ferrari“ prezidentas L. di Montezemolo.
„Buvome priversti investuoti be galo dideles pinigų sumas į šias siaubingas mašinas. Tuos pinigus galėjome geriau skirti bandymams čia, Fiorano, arba Maranello trasose.“
„Jei kažkas neturi pinigų bandymams, tegul lenktyniauja GP2, kartingais arba eina žaisti krepšinį. Noriu, kad vėl būtų rengiami bandymai tam, kad visų pirma naujiems pilotams galėtume suteikti progą išmėginti bolidus ir įgyti patirties.“
„Noriu taip pat suteikti daugiau progų publikai, kadangi tarp vienų ir kitų lenktynių F-1 vyrauja visiška tyla. Nevyksta nieko, visiškai nieko.“
„Bandymai taip pat yra naudingi rėmėjams. Surengti bandymus ir juose dalyvauti kainuoja mažiau nei sukurti simuliatorių ir kiekvieną mėnesį jį tobulinti. Ateityje tai privalome aptarti.“
Jei mums būtų leista rengti bandymus sezono metu, „Pirelli“ skandalas nebūtų įvykęs
L. di Montezemolo sutinka, kad išlaidos F-1 yra stipriai išaugusios, tačiau priduria, jog bandymai sezono metu privalo vykti.
„Jei futbole nori varžytis Čempionų lygoje, turi įsigyti gerus žaidėjus ir kartais treniruotis penkis kartus per dieną. F-1 dalyvauti bandymuose sezono metu yra uždrausta. Tuo pačiu esame priversti investuoti didžiulius pinigus į vėjo tunelius, kuriuose tobuliname bolidų aerodinamiką, kurios aš negaliu pritaikyti įprastiems automobiliams. Tai absurdiška.“
„Nenoriu pasirodyti, kad esu konservatyvus ir senas F-1 fanas. Mano manymu, jei mums būtų leista rengti bandymus sezono metu, „Pirelli“ skandalas nebūtų įvykęs. Žinome, jog net ir jiems sunku yra dėl to, kad vyksta per mažai bandymų.“
Priminsime, kad 2014 m. F-1 komandos sezono metu galės išmėginti savo techniką tam tikrose trasose.