Pagal įsigaliojusias naujas taisykles, per varžybas sportininkas galės sunaudoti tik 100 kg degalų. Lyg to būtų negana, sportininkai lenktynėse taip pat turės taupyti padangas. L.di Montezemolo baiminasi, kad dėl to gali sumažėti F-1 varžybų įdomumas.
„Man nepatinka tai, kad sportininkai turės važiuoti lyg taksi vairuotojai. Dar iki vakar reikėjo galvoti tik apie padangas. Visas dėmesys buvo skirtas tinkamam jų panaudojimui. Dabar reikės galvoti ne tik apie padangas, bet ir apie degalų kiekį, kuris lenktynėms bus apribotas. Man labiau patinka tokia F-1, kai gali spausti, kiek tik įmanoma“, – sakė „Ferrari“ prezidentas L.di Montezemolo.
L.di Montezemolo vis dėlto sugebėjo įžvelgti ir teigiamų dalykų stipriai pasikeitusiose F-1 lenktynėse.
„Negalime būti tarp tų, kurie nesistengia, kad F-1 būtų labiau technologiškai pažengusi į priekį. Juk visas įgytas žinias panaudojame gaminant automobilius. Kol kas buvo sunku rasti tinkamą balansą tarp įprasto variklio ir elektros motoro. Labiausiai esu patenkintas tuo, jog duomenys gauti vėjo tunelyje pagaliau sutampa su informacija, gauta lenktynių trasoje. Tai buvo mūsų problema pastaruosius ketverius metus. Naujieji „hibridiniai“ F-1 bolidai – itin sudėtingas projektas. Kad visa tai tikrai yra sudėtinga, parodė sunkumai, su kuriais bandymų metu susidūrėme ne tik mes. Patikimumas šiemet bus itin svarbus. Bus tikrai įdomu pamatyti, kiekbolidų pasieks finišą pirmose lenktynėse“, – sakė atstovas.