Žiūrint į išorę, „488 GTB“ gana panašus į pirmtaką „458 Italia“, tačiau didieji pokyčiai slypi viduje.
Po „488 GTB“ variklio gaubtu galios simfoniją kurs naujas benzininis variklis su turbina. Iš jo italams pavyko išspausti įspūdingas 660 arklio galių ir 759 Nm siekiantį sukimo momentą.
Variklio darbo tūris siekia 3,9 litro ir šis agregatas, dėka turbinos, pasiekia geresnius rodiklius nei demonstravo atmosferinis 4,5 litro motoras.
Iki 100 km/val. „Ferrari 488 GTB“ šokteli per tris sekundes, o po 8,3 sek. nuo starto jau skrieja 200 km/val. greičiu. Naujasis modelis išvysto maksimalų 334 km/val. greitį.
„488 GTB“ modelį įsigyti bus galima už jį sumokėjus 237 tūkstančius eurų.