„Ferrari“ pristatė kitų metų F-1 bolidų variklį

„Scuderia Ferrari“ pristatė naująjį variklį, kurį eksploatuos 2014-ųjų metų F-1 sezone. Pagal naująsias taisykles kitąmet komandos turės naudoti ne aštuonių, o šešių cilindrų, V formos, 1,6 litro darbo tūrio variklius su turbokompresoriumi.
2014-ųjų metų „Ferrari“ variklis
2014-ųjų metų „Ferrari“ variklis / Stop kadras

Dėmesys elektros energijai

Naujojo „Ferrari“ variklio 3D vizualizacijos pristatymas įvyko Maranello mieste. Kompanijos prezidentas Luca di Montezemolo ir „Ferrari“ variklių ir elektronikos vadovas Luca Mamorini pasidalino informacija apie naująjį agregatą, kuris pakrikštytas kodiniu pavadinimu 059/3.

„Kartu su turbokompresoriniu varikliu čia bus ir elektros variklis, kuris atliks generatoriaus funkciją. Bus gaminama energija panaudojant išmetamąsias dujas. Taip pat dar vienas elektrinis variklis generuos stabdymo metu susidarančią energiją, todėl tai bus dvigubas energijos panaudojimas“, – sakė L. Marmorini.

„Visa energija, sukaupta elektrinių variklių, bus laikoma kur kas didesnėje ir galingesnėje baterijoje, tačiau pagrindiniu šaltiniu vis tiek išliks degalai. Manau, kad elektros energijos invazija reikalauja didelių pastangų pritaikant šias technologijas F-1 lenktynėms“, – pridūrė „Ferrari“ variklių ir elektronikos vadovas.

F-1 lenktynės Ostine
F-1 lenktynės Ostine

Variklis spėjo apaugti gandais

Manoma, kad „Ferrari“ šį variklį ateityje ketina naudoti ir „LMP1“ bolide, kuris varžysis Le Mano lenktynėse, tačiau gamintojas tokių gandų kol kas nepatvirtino.

VIDEO: 2014-ųjų metų „Ferrari” F-1 variklis

Ne taip seniai savo variklius pristatė ir kitos komandos. Štai „Honda“ su agregatu nusprendė supažindinti atskleisdama variklio garsą. Plačiau apie tai  skaitykite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai