Leidinio teigimu, abejotiną naujovę „McLaren“ naudoja dar nuo Vengrijos GP etapo. Ekipos inžinieriai rado būdą, kaip priversti priekinį sparną pasisukti aplink horizontalią ašį, taip padidinant automobilio greitį tiesiosiose ir pagerinant galinės dalies prispaudimą posūkiuose.
Prieš dvi savaites Singapūre, „Auto Motor und Sport“ tvirtinimu, „McLaren“ pavyzdžiu pasekė ir „Red Bull“, esą pradėjusi naudoti dar lankstesnę priekinio sparno konstrukciją ir vien tam šiek tiek pailginusi bolido nosį.
Čempionato lyderio Fernando Alonso „Ferrari“ komanda, keleriose paskutinėse lenktynėse pastebimai stokojusi greičio, žurnalistų duomenimis, kreipėsi į FIA, atkreipdama šios specialistų dėmesį į abejotino legalumo varžovų techninius sprendimus.
„Auto Motor und Sport“ teigimu, jau nuo šio savaitgalio Japonijos GP lenktynių federacija gali įvesti naujas priekinių sparnų lankstumo patikrinimo procedūras, taip iš esmės uždrausdama dabartines „McLaren“ ir „Red Bull“ konstrukcijas.
Pirmosios komandos vadovas Martinas Whitmarshas žurnalistus patikino apie tai nieko negirdėjęs ir užtikrino, kad net pakeistos procedūros neturėtų ženklios įtakos jo ekipos pajėgumui.
„Kiek aš žinau, nebuvo jokių specifinių diskusijų. Tai nereiškia, kad jų nebuvo, bet paprastai aš žinau apie tokius dalykus“, – sakė britas.
„Kiek aš žinau, taisyklėse nurodyta, kad sparnai turi būti standūs, tačau, be abejo, jos sparnas ar aerodinaminis paviršius negali būti visiškai standus.“
„Laikas nuo laiko tarp komandų kyla diskusijų ir ginčų įtariant, kad kitų ekipų elementai yra pernelyg lankstūs ar panašiai. Šiuo atžvilgiu neįžvelgiu jokių problemų „McLaren“, todėl nemanau, kad tai mums galėtų pakenkti.“
„Laikas nuo laiko daugelis komandų sulaukia FIA pastabų ir prašymų ką nors pakoreguoti. Tačiau mes dabar nesame tokioje situacijoje ir nežinau bei netikiu, kad tai galėtų tapti tokia problema, kuri nulemtų čempionato baigtį.“