Tačiau ir šį kartą nieko konkretaus nepavyko susitarti. Prieštaravimai tarp dviejų Techninio reglamento pakeitimų versijų, kurias yra pasiūlę FIA ir „Red Bull“ komanda, liko tie patys – niekaip nepavyksta susitarti, kaip būtų galima bolidų greitį padidinti vidutiniškai 3-5 sekundėmis, neaukojant lenkimų skaičiaus. Nuomonės šiuo klausimu buvo priešingos.
Kiek anksčiau Ženevoje įvykusio F-1 Strateginės grupės ir „Formulės-1“ komisijos posėdyje buvo sutarta, kad jėgainių gamintojai sutinka mažinti privačioms komandoms tiekiamų jėgos agregatų kainą iki 12 mln. eurų per sezoną, tuo tarpu FIA atsisako toliau plėtoti alternatyvų variklių idėją. Tačiau šis faktas Londone nebuvo patvirtintas, kadangi nepavyko suderinti detalių – kokias būdais bus mažinamos jėgainių kainos. Tai buvo tikimasi padaryti dėl to, jog būtų unifikuotos kai kurios jėgainės detalės – MGU-K ir MGU-H. Tačiau dabar paaiškėjo, kad šie skirtingų gamintojų blokai yra tarpusavyje nesuderinami.
Paaiškėjo, kad šie skirtingų gamintojų blokai yra tarpusavyje nesuderinami.
Kol kas nepavyko susitarti ir dėl mažiausiai ginčų keliančio klausimo – pilotų galvos apsaugos sistemų. Visi sutinka, kad tokia sistema yra reikalinga bet kaip tai išspręsti, nuomonės buvo skirtingos.
Kitas panašus susitikimas įvyks Barselonoje žiemos bandymų metu. Tačiau, jei ir ten detalių nepavyks suderinti, visus šiuos reglamento pakeitimus reikės iš 2017 metų perkelti į 2018 metus.