Leidinio teigimu, ekipos atstovai dar 2010 m. informavo lenktynes prižiūrinčią organizaciją kuriantys tokią sistemą, o praėjusį sausį buvo užtikrinti, kad ši atitinka galiojančias taisykles. Tuo abejojantiems varžovams, panašu, teks gerai apsvarstyti analogiškų įtaisų diegimą savo boliduose.
Primename, kad „Lotus“ savo boliduose ketina sumontuoti hidraulika pagrįstą prošvaisos balanso automatinio reguliavimo sistemą, kuria išlaikomas tinkamas automobilio priekio aukštis stabdant ir greitėjant, taip užtikrinant idealų sparno veikimo efektyvumą bei dar labiau sumažinant atstumą nuo dugno iki kelio dangos.
„Autosport“ teigimu, įtaisas veikia visiškai automatiškai, reaguodamas į stabdymo momentą, ir yra tiesiogiai sujungtas su važiuokle. Anksčiau kitų šaltinių buvo tvirtinama, kad naujovę tiesiogiai įjungia ir išjungia lenktynininkas, tačiau tokio pobūdžio įrankiai taisyklėse yra uždrausti.
Ši naujovė tik dar kartą patvirtina „Lotus“ komandos inžinierių išradingumą. Kai komanda dar buvo vadinama „Renault“, jos specialistai buvo įvaldę masės amortizatorių sistemą, kaip manoma, jų naudai nulėmusią 2005–2006 m. čempionatų baigtį. Pernai jie eksperimentavo su į priekį nukreiptais išmetamaisiais vamzdžiais, tačiau daug dėmesio sulaukusi naujovė vėliau, deja, buvo pripažinta kaip nepasiteisinusi.
Pabaigai, „Autosport“ priduria, kad analogišką prošvaisos kontrolės sistemą šiam sezonui ruošia ir mažiausiai viena iš pirmaujančių „Formulės-1“ komandų. Ekipos pavadinimas, deja, neįvardinamas.