Tarptautinė taryba patvirtino naujų variklių naudojimą nuo 2013 metų. Kaip rašoma FIA spaudos pranešime, FIA motyvai buvo tokie: parūpinti stabilų sporto vystymą ir įvertinti autogamintojų pageidavimus: „Dialogo su variklių gamintojais ir ekspertais rezultatu tapo toks sprendimas: varikliai bus keturių cilindrų, darbinis tūris 1,6 litrų, kuro įpurškimo slėgis 500 barų ir variklių sūkiai bus apriboti iki 12 tūkstančių.
Šie varikliai leis 35% sumažinti kuro sąnaudas ir turės kuro sąnaudų reguliuojančią sistemą. Taip pat bus naudojama regeneracijos sistema, kuri padės išsaugoti dabartines dinamines charakteristikas.
2013 metais kiekvienas lenktynininkas galės panaudoti tik penkis variklius, bet jau 2014 metais bus galima naudoti tik keturis variklius.“