Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

FIA ruošiasi pakoreguoti F-1 kvalifikacijos taisykles

Tarptautinė automobilių federacija (FIA) dar neprasidėjus šių metų F-1 sezonui gali pakoreguoti kvalifikacijos taisykles. Federacija nusprendė surengti susitikimą su F-1 komandų vadovais vasario 21 dieną Bahreine. Būtent tada ketinama aptarti galimus pakeitimus ir galbūt kitokį kvalifikacijos formatą.
F-1 Belgijos lenktynių kvalifikacija
F-1 Belgijos lenktynių kvalifikacija / „Scanpix“ nuotr.

Baiminasi perdėto padangų taupymo

FIA imtis veiksmų paskatino kalbos, kad šiemet, siekdami taupyti padangas lenktynėms, pilotai paskutinėje kvalifikacijos dalyje gali nuspręsti neišvažiuoti į trasą.

Kad taip nenutiktų, Strategijos grupė prašo komandų ir FIA aptarti idėjas, kurios paskatintų sportininkus kovoti dėl pozicijų paskutinėje kvalifikacijos dalyje.

Pagal dabar galiojančias taisykles į pirmąjį dešimtuką patekę lenktynininkai privalo lenktynėse startuoti su tomis padangomis, su kuriomis užfiksavo geriausią rezultatą paskutinėje važiavimų dalyje.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Pirelli“ padangos
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Pirelli“ padangos

Garaže sėdėti neleis

Jau pernai buvo tokių situacijų, kai sportininkai nusprendė nesivarginti išvažiuoti į trasą. Taip pilotai sutaupydavo padangų komplektą. Planuojamo susitikimo metu ketinama aptarti idėjas, kurios neleistų lenktynininkams paskutinėje kvalifikacijos dalyje prasėdėti garaže.

Britų „Autosport“ skelbia, jog vienas iš siūlomų variantų yra leisti pirmam dešimtukui pilotų lenktynes pradėti su tomis padangomis, su kuriomis jie užfiksavo geriausią rezultatą antroje važiavimų dalyje.

Kita idėja – paskutinėje kvalifikacijos dalyje sportininkams duoti papildomą padangų komplektą, kuris po važiavimų būtų gražinamas FIA.

„Scanpix“ nuotr./F-1 Belgijos lenktynių kvalifikacija
„Scanpix“ nuotr./F-1 Belgijos lenktynių kvalifikacija

Žodį tarti turės ir komandos

„Pirelli“ praeityje buvo užsiminusi, jog galėtų sukurti ir tiekti būtent kvalifikacijai skirtas padangas. Viskas ko reikia anot italų kompanijos, tai komandų sutikimo. Susitikimo metu ketinama aptarti ir paskutinės kvalifikacijos dalies trukmę. Siekiama padaryti taip, kad greičiausiųjų dešimtukas turėtų galimybę įveikti bent po du įskaitinius ratus.

Jei susitikimo metu bus priimtas sprendimas keisti kvalifikacijos taisykles ar jos formatą, tokiu atveju reikės visų F-1 komandų sutikimo. Tik tada galutiniam patvirtinimui siūlomi pokyčiai bus pateikti Pasaulio autosporto tarybai.

Pastarajai patvirtinus pateiktas idėjas, pakeitimai įsigaliotų dar prieš šių metų F-1 sezono pradžią.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?