Kadangi „Kuusamet Group Rally Elektrėnai 2021“ bus sudarytas iš dviejų miesto greičio ruožų penktadienį bei keturių ilgų dukart važiuojamų ruožų šeštadienį, todėl virtualus etapas atkartojo šį formatą. Elektroninis ralis prasidėjo prologu miesto asfaltinėse trasose, o vėliau kovos persikėlė ant žvyro. Pretendentai į pergalę netruko išryškėti ir tai nutiko įžanginiuose ilguosiuose greičio ruožuose. Į priekį išsivežusio A.Sadowski gaudyti puolė lietuviai Deividas Navickas ir Arūnas Gylys, o įpusėjus etapui ir dalyviams pasiekus ilgiausią ralio serviso zoną, pirmą-trečią vietas skyrė viso labo nepilnos 7 sekundės.
Šioje dalyje atskiro paminėjimo buvo vertas 13,5 km ilgio greičio ruožas 4/6, kuris ne vienam dalyviui tapo lemtingu. Tai buvo ne tik ilgiausias visame etape ruožas su gausybe klastingų posūkių, tačiau ypatingą prieskonį jam pridėjo kelkraščių žolėje slypintys dideli akmenys. Kaip žinia, tiek realybėje, tiek ir simuliatoriuje, ralio automobiliai su šiais nedraugauja, o jų susitikimas reiškia nemažus nuostolius dalyviams. Būtent čia ne vienas dalyvis ir baigė savo pasirodymą. Tačiau kalbant apie ralio lyderius, jie ne tik sėkmingai įveikė išbandymą, bet bene visuotinai pripažintame kaip sudėtingiausiame greičio ruože sugebėjo sutilpti į viso labo 2 sekundžių intervalą.
Nepaisant atkaklios kovos, visiems trims lyderiams pavyko saugiai pasiekti finišą taip ir nepasikeitus pozicijomis. Po daugiau nei 82 kilometrus trukusios kovos trečią kartą iš eilės virtualų Elektrėnų ralį laimėjo užsienietis. Nuo nugalėtojo A.Sadowski 12 sekundžių atsiliko greičiausias lietuvis šiame ralyje – D.Navickas, o trečią vietą bendroje įskaitoje užėmė A.Gylys. Beje, pastarasis antrajai ralio daliai pakeitė taktiką ir nusprendė verčiau saugiai atvažiuoti iki finišo, taip siekdamas uždirbti svarbių ir brangių taškų po nesėkmės praėjusiame etape Rokiškyje. Tiesa, paskutiniame greičio ruože A.Gylys susidūrė su netikėta technine problema – visą greičio ruožą jam teko važiuoti be stenogramos.
Tarp automobilių, varomų viena ašimi, niekas neprilygo svečiui iš Portugalijos Oscar Estevez. Po nesėkmingo praėjusio etapo reabilitavęsis dalyvis jau užsitikrino ir Lietuvos čempiono titulą 2WD Pro įskaitoje. Įkandin portugalo ralį sėkmingai finišavo Justas Vičiūnas, kuris po Elektrėnų ralio taip pat užsitikrino pirmą vietą išskirtinai tik lietuviams skirtoje taurės įskaitoje, pavadintoje „DAS Performance 2WD Challenge“. Paskutinį podiumo laiptelį iškovojo kaimynas iš Lenkijos – Damian Skupien, kuriam šis ralis buvo pirmas su naujuoju „Peugeot 208 Rally4“ automobiliu.
Virtualiame Elektrėnų ralyje startavo 79 dalyviai, iš kurių finišą pasiekė 38. Po sąlyginai negausaus dalyvių būrio, čempionato organizatoriai tikisi, kad finaliniame „Atlantis Games e-LARČ“ etape susirinks gausesnis dalyvių skaičius. Čempionatą vainikuos atgimstančiu legendiniu „Aukštaitijos“ vardu pavadintas ralis. Virtuali jo versija e-čempionate vyks rugsėjo 23-28 dienomis. Taškų prasme šis etapas bus itin svarbus dalyviams, nes jame bus taikomas 1,5 koeficientas.
„Atlantis Games e-LARČ“ yra oficialios virtualaus sporto pirmenybės, įtrauktos į Lietuvos automobilių sporto federacijos oficialių varžybų sąrašą. Tai yra pripažintas ir pirmasis pasaulyje nacionalinis ralio e-čempionatas pasaulyje, sparčiai augančioje simuliatorių nišoje. Registracija į jį bei daugiau informacijos kaip dalyvauti – oficialiame tinklapyje.