Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Ford“ grįžta į „Formulę 1“: kodėl „Red Bull“ pasirinko šį gamintoją, o ne „Porsche“?

Vos tik paaiškėjo, kad „Red Bull racing“ nepavyko susitarti su ambicijų nestokojusia „Porsche“, pasklido informacija apie pradėtas derybas su „Ford“. Praėjusią savaitę paskelbta, kad derybos buvo sėkmingos.

„Ford“ sugrįžimas į „Formulę 1“ su „Red Bull Racing“ atspindi mūsų bendrovės judėjimo kryptį vis labiau elektrifikuotų, vis daugiau programinės įrangos turinčių modernių transporto priemonių link. Kaštų ir naudos prasme F1 bus neįtikėtinai puiki platforma, skirta naujovėms kurti, dalytis idėjomis, technologijomis ir dešimčių milijonų naujų klientų dėmesiui užkariauti“, – pažymėjo „Ford Motor Company“ prezidentas ir generalinis direktorius Jimas Farley’is.

„Ford“ dalysis technine patirtimi visose srityse, kurios gali praversti pirmaujančiai pasaulio čempionato komandai. Drauge bus toliau vystoma keletas sričių. Bus kuriami nauji vidaus degimo varikliai, tobulinamos aukštos įtampos akumuliatoriaus elementų ir elektros variklių technologijos, galios bloko valdymo programinė įranga ir plėtojamos jos analizės galimybės.

„Nuostabu pasveikinti „Ford“ sugrįžus į „Formulę 1“ per šią partnerystę, – sakė Christianas Horneris, „Oracle Red Bull Racing“ komandos vadovas ir generalinis direktorius. – Tokiam nepriklausomam variklių gamintojui, kaip mes, galimybė pasinaudoti originalios įrangos kūrėjų, kaip „Ford“, patirtimi, leidžia užimti geresnes konkurencines pozicijas.

Tai gamintojas, turintis turtingą, kelias kartas apimančią automobilių istoriją. Nuo Jimo Clarko iki Ayrtono Sennos ir Michaelio Schumacherio – šie vardai labai iškalbingi. Mums, „Red Bull Powertrains“, atidaryti kitą šios dinastijos skyrių pavadinimu „Red Bull Ford“ yra nepaprastai jaudinanti patirtis. Iki 2026-ųjų dar liko šiek tiek laiko, bet mums darbas jau prasideda, nes rengiamės naujai ateičiai ir siekiame nuoseklios „Oracle Red Bull Racing“ evoliucijos.“

Platus spektras

„Ford“ investuoja per 45 mlrd. Eur, kad vestų į priekį pramonę, visuotinai pereinant prie elektromobilių. JAV ši įmonė užima antrąją vietą pagal elektromobilių populiarumą – tokį rezultatą lemia komercinė „F-150 Lightning“ ir „Mustang Mach-e“ modelių sėkmė. Bendrovės „E-Transit“ elektrinis furgonas pagal pardavimo apimtis taip pat pirmauja atitinkamuose daugelio pasaulio rinkų segmentuose.

JAV gamintojas stengiasi patenkinti išaugusį vartotojų poreikį ir pagal savo „Ford+“ planą iki šių metų pabaigos visame pasaulyje vairuotojams pristatys 600 000 elektromobilių, o iki 2026 m. galo pagamins 2 mln. elektromobilių.

2026 m. „Ford“ dalyvaus tiek pačiose paprasčiausiose lenktynėse, tiek automobilių sporto karalienėje „Formulėje 1“, tiek WEC ir IMSA serijose bei Le Mano 24 valandų lenktynėse su „Mustang GT3“, pasaulio ralio čempionate (WRC) su „M-Sport Puma Hybrid Rally1“, „Baja 1000“ varžybose su „Ranger Raptor“ bei „Bronco“ modeliais ir NASCAR, NHRA bei „Supercars“ su lenktyniniu „Mustang“.

„Ford“ ir toliau noriai varžosi lenktynėse, kad galėtų sparčiau diegti naujoves, pažangiausias technologijas ir programinę įrangą kasdieniams vartotojams. Naujoji partnerystė turėtų duoti kokybiškų rezultatų kuriant būsimuosius bendrovės elektromobilius.

„Įžengiame į naują įdomų „Ford Performance“ amžių. Su „Red Bull Racing“ kovosime dėl pergalės automobilių sporto viršūnėje „Formulėje-1“. Pamatysite populiariausią pasaulyje sportinę kupė „Mustang“, lenktyniaujančią tiek paprastose varžybose, tiek NASCAR ar Le Mano. Mūsų lyderystę gaminant visureigius sustiprins dalyvavimas pasaulio ralio čempionate, „King of Hammers“, „Baja 1000“ ir kitose lenktynėse. Visą tą laiką mes ir toliau stebinsime pasaulį šauniais parodomaisiais modeliais, tokiais kaip „SuperVan 4“ ir „Mustang Mach-E 1400“, – pažadėjo J. Farley’is.

VIDEO: Our Time | #FordReturns | Ford Performance

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?