„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Formulė 1“ Australijoje: kas stebino, nuvylė ir ko laukti Imoloje?

Sekmadienį prisiminiau senus gerus tūkstantmečio pradžios laikus, kuomet laukdavau naujo „Formulės-1“ sezono ir pirmų jo lenktynių Australijoje. Keltis tekdavo anksti, nes lenktynės dažniausiai prasidėdavo 5 val. Lietuvos laiku.
„Formulės 1“ Australijos GP kvalifikacijos nugalėtojai: Ch.Leclercas, M.Verstappenas ir S.Perezas
„Formulės 1“ Australijos GP kvalifikacijos nugalėtojai: Ch.Leclercas, M.Verstappenas ir S.Perezas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Australija jau senokai nebe pirmas sezono GP, bet sekmadienio lenktynių starto laikas (mano laiko juostoje tai 7 val. ryto) sukėlė tuos prisiminimus.

Koks buvo šis Australijos „Grand Prix“? Puiki ir pakankamai lengva Charleso Leclerco („Ferrari“) pergalė, keletas įdomesnių momentų Sergio Perezui („Red Bull“) kovojant dėl antros vietos ir George'o Russelo („Mercedes“) pirmas tikras podiumas.

Su ženklu „-“

Sebastianui Vetteliui („Aston Martin“) šis sezonas prasidėjo prastai. Manau, jis pats to nesitikėjo. Praleisti du etapai dėl Covid-19, sugedęs automobilis penktadienį, avarija šeštadienio treniruotėse, klaidos lenktynėse. Paskutinė – atsitrenkiant į trasą juosiančius barjerus. Klaida apmaudi, elementari – toje trasos vietoje (ketvirtam posūkyje) yra aukšti „kerbai“, kurie tiesiog „numeta“ automobilį, jį labai sunku suvaldyt.

Vienintelė ekipa be taškų šįmet yra „Aston Martin“. Akivaizdu, komandai žūtbūt reikia greičio. Spėju, kad autoritarinis Lawrenco Strollo valdymas šioje situacijoje toli gražu nepadeda.

Apmaudi Carloso Sainzo („Ferrari“) klaida, kainavusi jam garantuotą antrą vietą lenktynėse. Tokio lygio pilotas tiesiog negali taip apmaudžiai klysti.

„Red Bull“ (ne)patikimumas – du DNF iš trijų GP – tokiu būdu titulą apginti bus itin sudėtinga. Ypač stebint „Ferrari“ greitį ir patikimumą.

Su ženklu „+“

Fernando Alonso („Alpine“) greitis kvalifikacijoje, iki bolidui sugendant greičiausio bandymo metu. Ne, jis nepretendavo į „pole“ poziciją, kaip trimitavo ekipa ir kai kurie žurnalistai. Nepaisant labai greitų pirmų dviejų sektorių, visą savaitgali „Alpine“ kentėjo trečiajame, ten prarasdama mažiausiai po 0,3 s. Todėl ispano laiko nebūtų pakakę kovai dėl „pole“, tačiau būtų leidę jam užimti pakankamai aukštą vietą rikiuotėje, greičiausiai – P4.

Iš pradžių keistai atrodė „Williams“ taktika pasikviesti Alexą Alboną į boksus kaip įmanoma vėliau – jis privalomą sustojimą atliko paskutiniame rate. Bet tai visiškai pasiteisino – autsaiderių ekipa uždirbo pirmą tašką!

„Albert park“ trasos pakeitimai, ypač 9 ir 10 posūkių panaikinimas, pagyvino lenktynes – trasos rato įveikimo laikas pagerėjo iškart 4-5 sekundėmis.

Kas toliau?

Ketvirtasis „Grand Prix“ Imoloje balandžio 24 d. žada pokyčius jėgų pasiskirstyme tarp komandų. Labiausiai visi laukia „Mercedes“ atnaujinimų ir jų pilotų įsitraukimo į kovas dėl pergalių. Kol kas „Mercedes“ yra tik treti pagal greitį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų