Finišas
Pirmasis finišavo ir 91-ąją pergalę, tiek buvo iškovojęs tik Michaelis Schumacheris, pasiekė Lewisas Hamiltonas („Mercedes“).
Po lenktynių simbolišką dovaną, paties M.Schumacherio šalmą, jam įteikė garsiojo lenktynininko sūnus Mickas Schumacheris.
Antroje vietoje finišo liniją kirto M.Verstappenas („Red Bull Racing“). Po ilgos pertraukos ant podiumo lipo ir D.Ricciardo. Paskutinį kartą ant jo lenktynininkas buvo dar 2018 metais.
Ketvirtąją vietą iškovojo Sergio Perezas iš „Racing Point“ komandos.
Penktoje – Carlosas Sainzas, atstovaujantis „McLaren“.
Štai šių lenktynių TOP10:
Ir įspūdingiausios lenktynių Vokietijoje akimirkos:
51/60
Nico Hulkenbergas („Racing Point“), į lenktynes sugrįžęs tik šeštadienio rytą, puikiai laikėsi pozicijos ir kilo į 8 vietą.
49/60
Saugos automobilis pasitraukė iš trasos. Lenktynės įsibėgėjo!
45/60
Į trasą išriedėjo saugos automobilis. Stengiamasi kuo greičiau ir saugiau patraukti L.Norriso bolidą iš trasos.
44/60
Lando Norrisas pasitraukė iš lenktynių.
43/60
M.Verstappenas nuo L.Hamiltono atsiliko 10,2 sek.
37/60
Lenktynės kiek aprimo. Pirmoje vietoje važiavo L.Hamiltonas. Antroje – M.Verstappenas. Trečioje vietoje atsidūrė D.Ricciardo. Ketvirtoje – Sergio Perezas iš „Racing Point“.
25/60
Pirmoje vietoje laikėsi L.Hamiltonas. Antoje – M.Verstappenas. Trečiasis važiavo Lando Norrisas („McLaren“). Ketvirtas – Sergio Perezas iš „Racing Point“.
Iš kovos pasitraukė ir Alexanderis Albonas iš „Red Bull Racing“ komandos.
24/60
Jau trečiąjį kartą šį sezoną iš lenktynių pasitraukė Estebanas Oconas („Renault“). Manoma, kad iškilo problemų su hidraulika.
21/60
Už sukeltą susidūrimą su G.Russelu, K.Raikkonenas gauvo 10 sek. baudą.
19/60
Ir tai pabaiga V.Bottui! Puiki lenktynių pradžia žadėjo tiek daug, tačiau techniniai nesklandumai jį sustabdė. Tai pirmasis jo pasitraukimas iš lenktynių šį sezoną.
18/60
V.Botto bolidas neteko jėgos. Lenktynininkas lentelėje smenga žemyn.
O G.Russelui lenktynės baigtos.
14/60
V.Bottas sustojo pituose, bolidui pakeičiamos padangos. Po sustojimo lenktynininkas nukrito į 4 vietą. Antroje – M.Verstappenas. Trečioje – D.Ricciardo.
K.Raikkonenas neišsitilpo viename iš posūkiu ir kliudė George'o Russelo („Williams“) bolidą.
13/60
L.Hamiltonas prašvilpė pro V.Bottą ir užėmė pirmąją vietą!
Tiesa, dangus kiek tamsėjo ir buvo pranešama, kad gali užklupti lietus.
9/60
Kelis ratus aplink ketvirtoje vietoje esantį Charlesą Leclercą („Ferrari“) sukiojęsis Danielis Ricciardo („Renault“) aplenkė „Ferrari“ pilotą.
4/60
Nė vienas lyderių neužleido savo vietos. Pirmąją ir toliau išlaikė V.Bottas („Mercedes“). Antroje – L.Hamiltonas („Mercedes“). Trečias – Maxas Verstappenas („Red Bull Racing“).
1/60
Bolidai išriedėjo į trasą! Vienuoliktosios šio sezono lenktynės prasidėjo!
Tiesa, jei L.Hamiltonui („Mercedes“) pavyks laimėti, jis bus pasiekęs legendinio Michaelio Schumacherio pergalių rekordą – 91.
O šios lenktynės yra rekordinės Kimi Raikkonenui – tai jau 323 jo startas „Formulės 1“ lenktynėse.
Kvalifikacijos rezultatai
Šeštadienį Vokietijoje, Niurburgringo trasoje, lenktynininkai jau vienuoliktą kartą šį sezoną varžėsi dėl „pole“ pozicijos. Po permainingos kovos ją iškovojo Valtteri Bottas („Mercedes“). Antrąją vietą užėmė Lewisas Hamiltonas („Mercedes“). Trečiają – Maxas Verstappenas („Red Bull Racing“).
Niurburgringo trasa
Trasa Vokietijoje atidaryta 1927 m. birželio 18 d. Tikroji trasa susideda iš dviejų trasų: iš senosios, kuri dar vadinama Šiauriniu žiedu (vok. Nordschleife) ir naujosios, vadinamos Niurburgringu (vok. Nürburgring,) kuri pritaikyta „Formulės 1“ ir kitoms lenktynėms.
1984 m. rekonstravus trasą ir pastačius tinkamą žiedą „Formulės 1“ lenktynėms (dabartinė „Formulės 1“ Europos GP Niurburgringo trasa, dar vadinama GP-Strecke), čia pradėtos organizuoti „Formulės 1“ Europos Grand Prix lenktynės. 1997 ir 1998 lenktynės buvo vadinamos „Formulės 1“ Liuksemburgo Grand Prix.
Šioje trasoje taip pat vyksta motociklų, sunkvežimių, senovinių automobilių lenktynės.
Paskutinį kartą trasa buvo modifikuota 2002 m. Tada ji pailgėjo 700 metrų, kai atsirado papildomi posūkiai iš karto po starto-finišo tiesiosios. Priežastis – dažnos avarijos po starto pirmame posūkyje.
2007 m., pagerbiant vokiečių pilotą 7 kartus pasaulio „Formulės 1“ čempioną Michaelį Šumacherį, trasos devintajam posūkiui suteiktas lenktynininko vardas – Schumacher S.