Po puikaus starto M.Verstappenas iššoko prieš L.Hamiltoną. Tikrai įspūdingas manevras. Trečias pirmajame posūkyje liko Ch.Leclercas.
Japonas Y.Tsunoda lenktynes pabaigė gana anksti dėl gedimo, o kiti lenktynininkai, netgi uodegoje besivelkantis N.Mazepinas, važiavo be didesnių incidentų.
Tačiau, nuvažiavus 25 ratus iš 66 M.Verstappenas ilgokai užtruko boksuose – 4,2 sek. Buvo panašu, kad L.Hamiltono jis niekaip nepavys. Bet tech. aptarnavimo zonoje sustojo D.Riccardas, todėl prieš Maxą atsilaisvino laisva erdvė. Olandas tuo pasinaudojo, važiavo maksimaliu tempu ir vėl susigrąžino lyderio poziciją – Maxui vėl pavyko aplenkti ratus sustojusį keisti Lewisą Hamiltoną.
Tačiau L.Hamiltonas su naujomis minkštomis padangomis važiavo kaip ant sparnų ir užtikrintai mažino atstumą iki M.Verstappeno, važiavusio vidutinio minkštumo padangomis.
Vis dėlto 36-ajame rate Maxas Verstappenas vėl prisiminė, kad gali važiuoti greičiau ir privertė suabejoti „Mercedes“ komandą, ar tokio greičio skirtumo pakaks. Trečioje pozicijoje važiavęs V.Bottas, tolo nuo Ch.Leclerco.
43-ajame rate Lewisas stojo vėl keisti padangų naujomis – taip atsirado teorinis šansas aplenkti Maxą. Olandui iškilo dilema: kada pituose stoti antrą kartą, kad jo nepavytų Lewisas? Įdomūs strateginiai žaidimai. Juo labiau, kad su naujomis padangomis trečioje pozicijoje važiavęs L.Hamiltonas buvo greitesnis beveik sekunde.
52-jame rate – „Mercedes“ klasika. T.Wolfas davė nurodymą antroje vietoje važiavusiam V.Bottui praleisti L.Hamiltoną į priekį. Suomis pakluso, bet nebūtinai buvo dėl to laimingas.
Iškart po to Valtteri sustojo keisti padangų. Tad Ch.Leclercą į priekį praleido tik labai trumpam – netrukus pavijo ir susigrąžino trečiąją poziciją.
Ir Lewisas, ir Maxas link finišo artėjo vis mažėjant sukibimo. Buvo atviras klausimas, ar Maxas sustos. Tokiu atveju „Mercedes“ siūlė V.Bottui didinti tempą, kad sutrukdytų grįžusim Maxui.
60-ajame rate Lewisas nepraleido šanso ir aplenkė Maxą. Puiki „Mercedes“ taktinė pergalė!
M.Verstappenas stojo 2,2 sek. ir bandė dar sužvejoti bent greičiausią ratą. Tikrai, jo greitis su naujomis minkštomis padangomis padidėjo, kai kuriuose ratuose buvo greitesnis už lyderį beveik 1,5 sek. Bet to nepakako pavyti Lewisui, šį savaitgalį iškovojusiam dar ir savo 100-ąją „pole“ poziciją.
O puikūs Maxo rato įveikimo laikai lenktynių pabaigoje dar kartą įrodė, kad „Red Bull“ pralaimėjo strateginę kovą. Laiku pakeitę padangas, galėjo duoti Maxui daugiau šansų laimėti lenktynes.