Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

G.Firantas ir M.Valiulis: „Balta žiema ir naktis – pats tikriausias ralis, koks tik gali būti“

„Halls winter rally“ pritraukia pačius greičiausiuosius Lietuvos ralio dalyvius, tarp kurių sąraše – kintančios tendencijos. Keletas sezonų atgal, vienas po kito rikiuodavosi „Mitsubishi Evolution“ ir „Subaru Impreza“ automobiliai, tuo tarpu, dabar – bene gausiausia dalyvių klasė ralyje – L9, suformuota iš tautiečių mėgstamų BMW automobilių.
G.Firanto ir M.Valiulio ekipažo automobilis
G.Firanto ir M.Valiulio ekipažo automobilis / Komandos nuotr.

Vienu greičiausiu iš šioje klasėje dalyvaujančių ekipažų laikomas Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio duetas, kartu jau ketvirtąjį sezoną dalyvausiantis Lietuvos ralio čempionate.

Pasiteiravus, kodėl komandos automobiliu pasirinktas BMW 325, Giedrius net nesuabejojęs atsako, kad dėl malonumo.

Išbandžiau daug skirtingos technikos, bet galine ašimi varomi automobiliai valdomi kur kas smagiau.

„Išbandžiau daug skirtingos technikos, bet galine ašimi varomi automobiliai valdomi kur kas smagiau. O jeigu dar balta žiema ir naktis – tai pats tikriausias ralis, koks tik gali būti“, – teigia G.Firantas.

Lenktynininkai – kaip studentai: pasiruošimai vyksta naktimis. Paprastai ralio dalyviams, bei kitiems lenktynininkams, pagrindiniai darbai vyksta paskutinėmis naktimis. Šiuo atveju, Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio ekipažas – ne išimtis.

„Turėjome savaitgalį treniruotę, tad pagaliau sužinojome, kokie elektronikos gedimai mus kamavo paskutiniuose 2016 metų sezono raliuose, tiek Lietuvoje, tiek Estijoje. Na, o dabar laukiame amortizatorių, ruošiamės morališkai.

Lietuvos ralistams nuskilo, kad jie panosėje turi „Samsono Motorsport“ kompaniją, kuri tiek greičių dėžėmis, tiek amortizatoriais pasistengia aprūpinti vos ne paskutinę minutę, o ir telefonu atsiliepti sugeba ir naktį. Supranta, kad ralyje, paprastai, pagrindiniai darbai vyksta paskutinėmis naktimis“, – juokėsi lenktynininkas.

Komandos nuotr./G.Firanto ir M.Valiulio ekipažo automobilis
Komandos nuotr./G.Firanto ir M.Valiulio ekipažo automobilis

Sezono planus kartais kardinaliai pakeičia avarijos. Kaip ir praeitais metais, taip ir 2017-ųjų sezone, G.Firantas ir M.Valiulis planuoja važiuoti visą sezoną. Tiesa, 2016-aisiais planus gerokai pakoregavo sėkmingai pasibaigusi, bet stipriai bolidą apgadinusi avarija – ralio dalyvių tarpe, žargonu vadinamas „stogas“.

Praėjęs sezonas paženklintas ir „stogu“, ir pabaigtas be finišo dėl elektronikos gedimų.

„Bandysime šiemet važiuoti visą sezoną, bet, kaip matome, ne visada yra taip, kaip planuoji. Praėjęs sezonas paženklintas ir „stogu“, ir pabaigtas be finišo dėl elektronikos gedimų.

Kol kas tikimės sėkmingai važiuoti visą Lietuvos ralio čempionatą bei aplankyti kaimyninius ralius. Praeitų metų patyrimai kol kas negąsdino nei mūsų, nei mūsų pagrindinio partnerio „Rokiškio sūrio“, o ir noras važiuoti – tik sustiprėjo. Tad tikimės, kad šį savaitgalį „Halls winter rally“ bus gera sezono pradžia. O jeigu dar ralis ir baltas bus – smagiau būti negali” – optimistiškai apie savo sezono planus pasakojo Giedrius Firantas.

Komandos nuotr./G.Firanto ir M.Valiulio ekipažo automobilis
Komandos nuotr./G.Firanto ir M.Valiulio ekipažo automobilis

Šis ekipažas, kartu su kitais, jau ketvirtadienį rinksis į Uteną, kur prasidės registracija, administracinė ir techninė komisijos bei dalyviai pajudės į trasas susipažinti su greičio ruožais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų