G.Grinbergo Tailande nesustabdė net gendantis automobilis, komanda laimėjo kelialapį į Le Maną

Azijos Le Mano serijos etape Tailande, Buriramo trasoje, pergalę šventė Gusto Grinbergo konkurentai. Tačiau po dviejų iš eilės pergalių Australijoje ir Malaizijoje Gustas Grinbergas su Cody Ware LMP2 AM klasėje, netgi finišavę antri, neliūdėjo. Nes „Rick Ware Racing“ kišenėje iš anksto turėjo kelialapį į legendines Le Mano 24 val. lenktynes, rašoma pranešime.
Gustas Grinbergas Azijos Le Mano serijoje
Gustas Grinbergas Azijos Le Mano serijoje / Asm. albumo nuotr.

Lenktynių pradžia klostėsi pagal planą. Abu „RWR“ automobiliai važiavo vienas paskui kitą geru tempu ir stengėsi vengti kontaktų su dar 21 LMP2, LMP3 ir GT klasių automobiliu. Maždaug 50-ąją lenktynių minutę pirmas C.Ware sustojimas pasipildyti degalų praėjo sklandžiai, bet automobilis į boksus sugrįžo jau po vieno rato – pradėjo streikuoti variklis. Po 21 minutės remonto „Ligier“ vėl išvažiavo į trasą, tačiau pirma vieta buvo negrįžtamai prarasta, atsilikta net 14 ratų.

„Jau treniruotėse turėjome tą pačią bėdą. Gali būti, kad elektronika gavo per daug drėgmės per liūtį Malaizijoje ir dabar tai atsiliepė. Cody savo dvi valandas trasoje toliau įveikė be nuotykių. Viskas buvo gerai ir mano pirmą valandą. Spausti didelės prasmės nebebuvo, svarbiausia, kad automobilis pasiektų finišą. Buvo net šiek tiek nuobodu, kiek gali būti nuobodu važiuojant vidutiniu 180 km/val. greičiu.

Bet kažkuriuo metu pajutau, kad automobilis pradėjo trūkčioti, dingo galia. Stojau į boksus, komanda vėl jį remontavo. Po kelių minučių išleido mane į trasą, bet iškart vėl turėjau sugrįžti, nes problema tik didėjo. Prieš tai radijo ryšiu komandos vadovas buvo pasakęs, kad jei variklis neveiks normaliai, trauksimės iš lenktynių. Aš jau ir saugos diržus atsisegiau, bet manęs paprašė dar likti automobilyje.

Po beveik 10 minučių remonto, vėl buvau trasoje ir viskas veikė normaliai. Tereikėjo pasiekti finišą, bet iki jo likus 10 minučių vėl prasidėjo trūkčiojimas. Šiaip tai gana pavojinga, nes nežinai kurioje trasos vietoje sumažės galia ir sulėtėsi. Iš paskos važiuojantys varžovai nesitiki tokio siurprizo, taigi stengiausi greitesniems trauktis iš kelio. Paskutiniai du ratai buvo košmariški. Automobilis vos važiavo, o komanda paskaičiavo, kad dar ir degalų galime pritrūkti.

Stoti nerizikavome, nes automobilis galėjo visai nebeužsivesti. Būtinai reikėjo kirsti finišo liniją, nes tik tokiu atveju automobilis klasifikuojamas lenktynėse. Šiaip ne taip pavyko finišuoti. Jausmas buvo toks lyg laimėjome, net visa komanda buvo pakibusi ant pitlane tvoros ir mojavo“ ,- įspūdžiais dalinosi jauniausias visų laikų Le Mano serijos lenktynių nugalėtojas klasėje Gustas Grinbergas.

2020 metų Azijos Le Mano serijos sezonas įeis į istoriją ir tuo, kad tai buvo paskutinės lenktynės LMP2 AM specifikacijos automobiliams. „Ligier JS P2“ išeina į pensiją, o kitais metais juos pakeis dar greitesni bolidai.

Tai - pirmas šešiolikmečio titulas profesionaliame autosporte ir vienas didžiausių Lietuvos žiedinių lenktynių istorijoje. Tiesiogines TV ir interneto transliacijas iš kiekvieno lenktynių etapo matė po 4 milijonus žiūrovų. Belieka tikėtis, kad dėmesį į G.Grinbergą atkreips tarptautiniai rėmėjai ir jis galės tęsti pergalingą kelią link Le Mano viršūnės.

Nors „RWR“ komanda kvietimą į vienas didžiausių lenktynių pasaulyje turi, tačiau tai nereiškia, kad lietuvis galės ten startuoti. Tam reikia nemažo biudžeto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų