Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

G.Notkus ir D.Strižanas „Rally Saaremaa“ varžybose kovojo su dulkėmis ir estiškais akmenimis

Greta Estijos esančioje Saremos saloje finišavo jau 48-asis tradicinis ralis „Rally Saaremaa“. Paskutinis Estijos ralio čempionato etapas pasižymi ne tik savita atmosfera ar unikaliais greičio ruožais, bet ir dalyvių skaičiumi. Čia prie starto beveik visada stoja 130 ar net daugiau dalyvių.

Pirmąją dieną – smūgis į žolėje slypėjusį akmenį

Giedrius Notkus pasakoja, kad nemalonumai prasidėjo jau varžybų pradžioje. Ekipažas į akmenį apgadino savo automobilį. Tai prilygo šaltam dušui.

Šitaip G.Notkui ir D.Strižanui buvo priminta, kad čia yra Estija ir akmenys, priešingai nei Lietuvoje, aukų laukia praktiškai kiekviename posūkyje.

Jau pirmame greičio ruože ratu kliudėme akmenį.

„Jau pirmame greičio ruože ratu kliudėme akmenį. Posūkyje pamaniau, kad galima „pjauti“ vidine dalimi, todėl „įleidau“ ratą į žolę. Pasirodo, kad ten slypėjo estiškas akmuo, kuris mums pridarė nemažai „reikalų“. Po smūgio į jį automobilis ėmė gesti. Tik po kelių akimirkų supratome, kad nuo smūgio netgi pasisuko degimo rankenėlė, kuri užgesino variklį.

Užsivedę automobilį galėjome važiuoti toliau, bet paaiškėjo, kad akmuo pridarė ir daugiau žalos. Išmušėme važiuoklę, prakirtome ratą, teko pusę greičio ruožo važiuoti su tuščia padanga. Pasikeitę ratą pastebėjome, kad posūkiuose ratas pradėjo siekti sparną. Turėdami problemų vistiek bandėme neatsilikti nuo lyderių. Po pirmos dienos bendroje įskaitoje buvome trylikti. Pats buvau nustebęs, kad rezultatas toks neblogas“, – pasakojo G.Notkus.

Komandos nuotr./Pramuštas ratas
Komandos nuotr./Pramuštas ratas

Šiemet Saremos ralis buvo kiek kitoks nei įprastai. Eilę metų šio ralio metu vyraudavo lietingi ir vėsūs orai, tad keliai būdavo šlapi ir slidūs. Šį kartą mažąja Suomija dėl savo kelių tituluojama Sarema lietuvius pasitiko dulkėtais greičio ruožais. Tokios sąlygos įnešė dar daugiau intrigos.

Nei aš, nei Dalius nesupratome, kur važiuojame ir ką darome.

„Šį kartą buvo labai daug dulkių. Eilę metų ten būdavo drėgna. Ypač daug dulkių buvo antrame greičio ruože, kur vietomis nebuvo įmanoma įžiūrėti nei kelio kontūrų, nei medžių. Nei aš, nei Dalius nesupratome, kur važiuojame ir ką darome.

Tačiau labai baisus buvo tik naktinis, antrasis greičio ruožas. Miesto greičio ruože pravažiavome neblogai“, – pasakojo G.Notkus.

Komandos nuotr./G.Notkaus ir D.Strižano apdovanojimai
Komandos nuotr./G.Notkaus ir D.Strižano apdovanojimai

G.Notkus pasakoja, kad jį itin nustebino vietinis herojus Ottas Tanakas, kuris šį kartą lėkė senu, ralio varžybomis paruoštu „Toyota Starlet“ automobiliu. Kurį laiką lenktynininkas netgi brovėsi į lyderių trejetuko gretas.

Deja, jį sustabdė užsidegę automobilio stabdžiai. Kiti Estijos lenktynininkai taip pat parodė, kad jie važiuoja namų trasomis, kurias puikiai žino ir čia yra užaugę.

VIDEO: Otto Tanako automobilio gaisras

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?