Antroji diena – su rizikos prieskoniu
Antrą dieną ekipažų planus taip pat jaukė dulkės. Itin sunku buvo atsirinkti stabdymo taškus prieš posūkius. Lenktynininkai dieną pradėjo nuo G.Notkui jau gerai pažįstamo „Kaugatoma“ greičio ruožo.
Tik paskutiniu metu pamačiau, kad priekyje laukia posūkis.
„Viename posūkyje ir mes vos neišslydome iš trasos. Tik paskutiniu metu pamačiau, kad priekyje laukia posūkis. Teko iš penktos pavaros persijungti į antrą ir šiaip ne taip pralėkėme. Ten buvo tikrai apgaulinga vieta. Kokie septyni ekipažai ten patyrė avarijas. Kai kurie baigė varžybas aukštyn ratais. Tikrai džiaugiuosi, kad mes ten nesustojome“, – apie pavojingą vietą pasakojo G.Notkus.
Po dviejų antrosios dienos greičio ruožų G.Notkus ir D.Strižanas pakilo į pirmąją savo klasės vietą ir bendroje įskaitoje šoktelėjo į šeštą poziciją. Ekipažui visų varžybų metu pavyko išlaikyti poziciją.
Galiausiai gedimą patyrė prieš lietuvius važiavęs estas Sanderis Parnas su „Ford Fiesta R5“. G.Notkus ir D.Strižanas pakilo dar viena pozicija ir finišavo penktoje bendrosios įskaitos vietoje bei nugalėjo savo klasėje.
„Šiemet „Saaremaa“ buvo gana įvairi. Buvo du greičio ruožai, kurie buvo nauji. Devintas greičio ruožas buvo panašus į lietuvišką Druskininkų miško greičio ruožą.
Devintas greičio ruožas buvo panašus į lietuvišką Druskininkų miško greičio ruožą.
Šis „dopas“ buvo naudotas prieš dešimtmetį ir šiemet vėl sugrąžintas. Dauguma greičio ruožų šiemet apsukti į kitą pusę, todėl daugiau ar mažiau man žinomi.
Nors dulkės Saremoje buvo naujiena, tačiau lietuviški raliai užgrūdina važiuoti keliais, kuriuose matomumas labai prastas. Galbūt tai buvo mano pranašumas, nors Estijos lenktynininkai ten išdarinėjo kur kas didesnius „fokusus“.
Teko parizikuoti, bet pasitikėjimas šturmanu ir stenograma leidžia pademonstruoti gerą tempą“, – įspūdžiais dalijosi G.Notkus.