Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

G.Petraus ir „Voro“ nuotykiai Dakare: apsivertė, sugedo greičių dėžė, bet vilties važiuoti nepraranda

Apie Gintą Petrų, po pertraukos važiuojantį jau ketvirtajame Dakare, girdime turbūt mažiausiai. Jis neskuba dalinti interviu, mažiau yra matomas ir socialiniuose tinkluose. Vis dėlto ekipažas mėgina važiuoti toliau, tačiau įveikti penktąjį Dakaro greičio ruožą po nesėkmingo ketvirtojo, kai vertėsi ir etapo nebaigė, vėl nepavyko.
Gintas Petrus vertėsi ketvirtame Dakaro greičio ruože
Gintas Petrus vertėsi ketvirtame Dakaro greičio ruože / Petrus Racing team/ Rebellion Racing nuotr.

Pakeitė veidą

„Naujo veido „Voras“ – jau SS5 trasoje!“ – ketvirtadienio rytą feisbuke paskelbė Gintas Petrus.

Petrus Racing team nuotr./Naujo veido Ginto Petraus „Voras“
Petrus Racing team nuotr./Naujo veido Ginto Petraus „Voras“

Išties mašina atrodo kiek kitaip, tačiau tai ir nestebina – trečiadienį „Petrus Racing Team“ ekipažas vertėsi. Kaip sako lenktynininkas, nestipriai. Vis dėlto greičio ruožo jiedu su Jose Marquesu nebaigė.

Tačiau per naktį mechanikai padirbėjo ir ketvirtadienį ryte „Voras“ ruošėsi dar vienai sunkiai Dakaro dienai.

„Štai rytas ir žiūrim, kaip atrodo „Voras“ po remonto, – iš bivako prieš startą pasakojo G.Petrus. – Kapotą praradom. Reikia dengti ratus, nes toks teisėjų reikalavimas, padarė laikikliukus mechanikai ir atrodo, kad ratai uždengti.

Kapotą palikome dykumoje fotografui, kad atvežtų, bet jam netilpo į „Toyota“, todėl jis jį paliko ant trasos, „šluota“ kažkodėl jo nepaėmė.

(...) Bet tikimės, to užteks teisėjams ir jie išleis mus į trasą.“

Išleido – ekipažas važiavo, po kelių atkarpų buvo 45 vietoje, nuo lyderių atsilikdamas apie 15 minučių.

Tempė sunkvežimis

Tačiau ketvirtadienis nebuvo sėkminga diena G.Petrui – bivaką jis pasiekė tempiamas sunkvežimio.

„Taip atrodo laimė Dakare“, – rodydamas šalia „Voro“ stojantį sunkvežimį sakė G.Petrus.

Jų komandoje, deja, vėl prastos naujienos: „Vidury greičio ruožo netikėtai atsisveikino „Voro“ greičių dėžė, tad ekipažui teko atsisveikinti su šiuo etapu ir tapti fūrų tranzuotojais.

Be abejo, grįžus į bivaką komanda mėgins sutaisyt greičių dėžę ir rytoj vėl startuoti. Hailo apylinkės šįsyk mums buvo ypač nesėkmingos.“

Vakare prie automobilio dirbo mechanikai. 15min žurnalistas Dakare Žilvinas Pekarskas teigė, kad tikslus gedimas nėra aiškus, tačiau komanda dirba.

Pats G.Petrus situacijos nekomentavo.

Kupstas už posūkio

Žurnalistams bivake trečiadienio vakarą G.Petrus sakė, kad diena nebuvusi linksma, tačiau vakare jau į viską žiūri su šypsena – esą visi sveiki, kas svarbiausia, o ir mašina „pusiau sveika“.

VIDEO: Gintas Petrus dėkoja už patarimus „kaip važiuoti kopomis“

„Rytoj, manau, galėsim tęsti Dakarą toliau. Nuotykis buvo nelabai sudėtingas – už posūkio pasirodė gana didelis kupstas, stengiausi jo išvengti, bet vienas ratas pagavo kupstą. Ir tokio kupsto užteko, kad apverstų mūsų „Vorą“.

Nežinau, gal „Voras“ buvo blogai išmiegojęs, nutinka taip, Dakare būna tų kupstų“, – pasakojo G.Petrus.

Po apsivertimo variklis pradėjo kaisti, tad ekipažas saugodamas mašiną etapą pabaigė.

Petrus Racing team nuotr./Gintas Petrus
Petrus Racing team nuotr./Gintas Petrus

Svajones apie rezultatą G.Petrus sakė atidedąs kitiems metams, o šiemet ketina važiuoti rezultato siekdamas kiekviename etape.

Atvertė vietiniai

Komanda pasidalino ir vaizdais iš trasos, kai „Voras“ gulėjo aukštyn kojomis, dėkodama už atvertimą svetingiems vietiniams, o už nuotraukas „Rebellion Racing“ atstovams.

„Situacija dėl 5-ojo greičio ruožo starto: „Voro“ variklis sutvarkytas ir bolidas turėtų galėti važiuoti, bet nežinia, ar organizatoriai leis startuoti. Galbūt pastebėjote nuotraukose, kad mūsų automobilis pametė variklio dangtį (arba tiesiog – kapotą). Po virtimo jis liko greičio ruože ir jį parvežti turėtų organizatorių „Šluota“, bet panašu, kad ji grįš tik paryčiais.

Pagal varžybų reglamentą visos judančios automobilio dalys turi būti uždengtos, o be kapoto „Voro“ priekiniai ratai lieka atviri. „MD Rallye Sport“ komanda sprendimo taip pat nepasiūlė, nes turi tik vieną atsarginį dangtį naujesniam modeliui, kuris mums netinka. Ir turi šešis naujo modelio bolidus, kuriems jo dar gali prireikti.

Petrus Racing team/ Rebellion Racing nuotr./Gintas Petrus vertėsi ketvirtame Dakaro greičio ruože
Petrus Racing team/ Rebellion Racing nuotr./Gintas Petrus vertėsi ketvirtame Dakaro greičio ruože

Taigi, mūsų mechanikams užduotis – kažką suimprovizuoti. Tik ore virš ratų kažkokias detales prikabinti yra sudėtinga, nes važiuojant vėjas plėšia viską, tad bet kas ilgai nelaikys“, – ketvirtadienio naktį feisbuke rašė komanda.

Kiekviena proga G.Petrus nepamiršta priminti: šiame Dakare jie važiuoja po Blue/Yellow vėliava. Tokiu būdu raginama aukoti šiai Ukrainai padedančiai organizacijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais