Kiekvienas dalyvis slalome važiuos du kartus skirtingais automobiliais: „SEAT Leon FR“ bei „Toyota GT86“. Abu kartus įveikus trasą bus fiksuojamas laikas ir sudėjus abu laikus, išrinksime greičiausią. Atskirai bus apdovanoti ir geriausią laiką priekiniais ratais („SEAT Leon FR“) bei galiniais ratais varomu automobiliu („Toyota GT86“) parodę dalyviai.
Dalyvavimą jau patvirtino greičiausi Lietuvos ralistai: Dominykas Butvilas, Ramūnas Čapkauskas, Rokas Kvaraciejus ir Vaidotas Žala. Renginyje išvysime ir keletą „žiedininkų“: Robertą Kupčiką, Taurą Tunylą, Martyną Grišką, Joną bei Igną Gelžinius. Tiesiai važiuoti nemėgstančius „drifterius“ atstovaus Timas Simniška, o bekelės maratonų atstovus – Benediktas Vanagas. Kartingų pasaulio taurės laimėtojas Simas Juodviršis bandys įrodyti, kad gali toks pat greitas būti ir automobilyje, o moterišką pusę atstovaus greičiausia Lietuvos ralistė Joana Survilaitė bei daugkartinė 1000 km lenktynių dalyvė Iveta Slaboševičiūtė.
Dalyvių sąrašas dar pilnės – keli lenktynininkai derina savo balandžio antros pusės planus, tad tikslus jų sąrašas bus žinomas tik likus savaitei iki renginio.
Slalome pasirodysiantys automobiliai taip pat nėra eiliniai eismo dalyviai Lietuvos gatvėse. „Toyota GT86“ – 200 AG išvystantis kupė, iki 100 km/val. įsibėgėjantis per 7,6 sek.
Šis „Toyota“ kūrinys visame pasaulyje yra giriamas dėl puikių valdymo savybių ir „fun to drive“ grąžinimo į serijinius automobilius: jis neturi labai galingo variklio, tačiau yra varomas galiniais ratais bei yra gerai valdomas.
„SEAT Leon FR“ yra vertas „karštojo hečbeko“ vardo: nors turi dyzelinį variklį, spurtą nuo 0 iki 100 km/val. jis atlieka per 7,5 sek. Dviejų litrų darbinio tūrio dyzelinė jėgainė išvysto 184 AG ir 380 Nm.
Gamintojas deklaruoja, kad vidutinės jo degalų sąnaudos – vos 4,3 l/100 km. Dar prieš kelis metus tokį galios bei ekonomijos skaičių derinį buvo sunku ir įsivaizduoti.