Trečius metus iš eilės vykstantis čempionatas ne veltui laikomas pajėgiausiu visoje Rytų Europoje. Šių metų varžybų geografija – kaip niekad plati, o dalyvių skaičius ir jų pajėgumas verčia nerimauti vidurio Europoje karaliaujančius vokiečius. Pirmasis EEDC etapas birželio pradžioje vyko Minske, antrasis prieš dvi savaites – Rygoje, „Bikernieki“ žiedinėje trasoje. Po etapo Lietuvoje, „drifterių“ vasarą dar lauks kelionės į Rusiją, Ukrainą ir Vengriją, o rudenį – ir į Lenkiją.
„Susirinkti geriausius skatina nemažas prizinis fondas – viso čempionato metu jis siekia penkiaženklę sumą JAV doleriais. Kadangi Lietuvos etape uždirbti taškai skaičiuojami bendroje sportininkų įskaitoje, tikimės čia sulaukti visos grietinėlės pretendentų į 2012-ųjų Rytų Europos „Drifto Karaliaus“ titulą“, – teigia vienas iš EEDC varžybų Lietuvoje organizatorių, tarptautinis „drifto“ teisėjas Mantas Kuzmarskis.
Šiais metais „driftui“ naudojama „Nemuno žiedo“ atkarpa ir jos konfigūracija bus identiška pernykštei. „Rankinį truktelti reikia maždaug prie 140 km/val. – tam vien gero bolido neužtenka. Menkiausia vairuotojo klaida kainuoja smūgį į pylimą arba „stogą“, – sako nuo pat „drifto“ kultūros atsiradimo Lietuvoje šio tipo varžybose dalyvaujantis Darius Balys.
Pasak jo, treniruočių čia reikia daug – ne veltui joms skiriamas visas penktadienis ir dalis šeštadienio. Pirmoji varžybų dalis – kvalifikaciniai važiavimai – numatomi 13 val., o porinės „tsuiso“ kovos – 16 val.
„Lietuvoje tokio lygio varžybų daugiau nėra – tiek dalyvių, tiek trasos konfigūracijos prasme“, – pridūrė „Drifter.lt“ komandos vairuotojas.
Be D.Balio, savaitgalį „Nemuno žiede“ pasirodyti planuoja ir šiemet visose įmanomose varžybose dalyvaujantis Kastytis Alekna iš „D1Sport“, tos pačios komandos atstovas Andrius Šlajus bei buvęs Lietuvos „Drifto Karalius“ Kęstutis Petronis.
Radijo stoties ZIP FM radistai Justas Jankevičius ir Jonas Nainys taip pat išbandė „drifto“ konfigūraciją „Nemuno žiede“: