Prie apvirtusio automobilio netrukus pribėgo kelios dešimtys žiūrovų ir sparčiai jį atvertė, o vėliau padėjo ir ištraukti atgal ant kelio.
G.Notkaus „Mitsubishi“ didelių pažeidimų nepatyrė – griovyje buvo minkštas sniegas, tad automobilis, nors ir apvirto, nukentėjo nežymiai. Mechanikai turi kelias dienas iki artėjančio „Halls Winter Rally“, tad „Mitsubishi“ sutvarkyti spės.
„Patys agregatai nedužo, tik išorinės skardos – automobilį iškart pavyko žkurti. Lankai nelinko, tik išorės detalės pasilankstė. Vizualiai nebus pati gražiausia mašina, bet startuosime“, – pasakojo G.Notkus.
Kalbėdamas apie avariją lėmusią situaciją, jis ją paaiškino labai paprastai: per mažas greitis. Vaizdo įraše matomas posūkis, po kurio apvirto „Mitsubishi“, yra labai ištęstas ir į jį reikia atslysti šonu. Pradėjęs slydimą per mažu greičiu, G.Notkus nesugebėjo jo „iščiuožti“ iki reikiamos trajektorijos ir turėjo kirsti kampą. Posūkio vidinėje pusėje pasitaikė duobė, kuri pakoregavo automobilio slydimo trajektoriją ir lenktynininkas nebespėjo jos pakeisti.
SASK super sprintą Ukmergėje kaip treniruotę prieš „Halls Winter Rally“ naudojo ir daugiau dalyvių: Egidijus Gelūnas, Eugenijus Sladkevičius, Markas Judzentavičius ir kiti.
„Halls Winter Rally“ paskelbtame sąraše kol kas užsiregistravo 36 dalyviai, tarp jų – du čekų ekipažai su R5 automobilias, R5 vairuojantys Martynas Samuitis, Dominykas Butvilas bei visi greičiausi „Mitsubishi“ vairuojantys lietuviai.