Įdomumo į šį ralį taip pat įneš nauji greičio ruožai ir paskutinis naktinis dopas, kuriame per dieną sukaupta persvara gali labai greitai ištirpti ir visiškai sumaišyti sportininkų kortas. Kitas faktorius, darantis sezono pabaigą visiškai nenuspėjamą - šiame ralyje gauti taškai bus dauginami iš 1,5 koeficiento. Taigi visų klasių lyderiai prieš šį etapą dar tikrai negali jaustis ramiai. Nežinomųjų labai daug, o autosporto savybė būti nenuspėjamu padidina intrigą finale iki aukščiausio laipsnio.
Šio sezono kulminacija galima laikyti Elektrėnų ralį, kuris pasižymėjo intrigomis ir buvo visiškai neprognozuojamas. Taigi viso sezono atomazga laukia būtent Druskininkuose. Finalas turėtų būti labai įdomus tiek patiems dalyviams, tiek visiems ralio sirgaliams.
Rėmėjai, draugai, pažįstami, fanai nori matyti mane tik priekyje, tačiau važiuosiu saugiau, per daug nerizikuosiu
LRČ2-N4 klasės lyderiai Gintautas Šlepikas ir Audrius Pivoras iš „MKtechnika – SlepikasMotorsport“ komandos artėjant Druskininkų ralio startui dar taip pat negali ramiai miegoti, nors artimiausius savo varžovus Alexanderį Gorelovą ir Igorį Skuridiną lenkia gana solidžia, 20 taškų persvara. „Neperšokęs griovio – nesakyk op“, - trumpai ir aiškiai visą šią turnyrinės lentelės situaciją likus paskutiniam etapui apibrėžia Gintautas Šlepikas.
Už pirmą vietą etape skiriama 32 taškai, antrajai atitenka – 24, trečiai – 20, ketvirtai – 16, o už likusias vietas skiriama – 13, 10, 7, 4, 2, 1 taškas. Visa tai paskutiniame etape dauginama iš 1,5 koeficiento. Taip pat už laimėtą paskutinį greičio ruožą dar galima papildomai gauti 3 taškus. Antra ir trečia vietos vertinamus dviem ir vienu tašku. Taigi variantų dar įmanoma įvairių.
Kaip teigia Gintautas: „Man nebūtina būti pirmam, užtektų finišuoti paskui rusą A.Gorelovą. Žinoma, rėmėjai, draugai, pažįstami, fanai nori matyti mane tik priekyje, tačiau laikysiuosi atsargumo taktikos, važiuosiu saugiau, per daug nerizikuosiu.“
„Į „Rally Classic“ atvažiuoju kaip sezono lyderis – tas tikrai duoda jaudulio, nes trasoje reikia mokėti neatsiplaiduoti. Žinojimas, kad nėra būtina nugalėti, šiek tiek išbalansuoja, nes nereikia atakuoti, ką esu pratęs daryti. Reikia tik saugiai atvažiuoti, pasirinkus saugų tempą, kurį ralyje nėra lengva apčiuopti.
Vieną kartą mano karjeroje yra buvę taip, kad važiuodamas pirmas ir prieš antrą ekipažą turėdamas apie pusantros minutės persvarą, per daug atsipalaidavau ir nebaigiau ralio. Važiavau, kad važiuot į finišą ir buvau tiek atsipalaidavęs, jog šokant per tramplyną man pakėlė bolidą, išsigandau ir nuspaudžiau pilnai gazą. Dėl to nusileisdamas nusukau pusašius ir man ralis baigėsi nefinišavus. Nuo to laiko nebekreipiu dėmesio į atsipalaidavimus ir stengiuosi visuomet važiuoti savo tempu, nors kaip minėjau, Druskininkuose stengsiuosi laikyti atsargų tempą“, - pasakoja Gintautas.
Bet „Rally Classic“ nuobodžiauti tikriausiai nebus kada. Čia juk laukia nauji greičio ruožai bei link finišo vedantis paskutinis, naktinis dopas.
Į galą nukeltas naktinis ruožas pridės daug intrigos ir jis tikrai gali sujaukti planus, todėl artėjant raliui surengėme kelias treniruotes
„Naujų greičio ruožų visai nesureikšminu, nes visuomet važiuoju pagal stenogramą, klausydamas, ką man sako Audrius. Šiose apylinkėse vykstantis ralis visuomet pasižymi įdomiais, smėlingais, minkštais dopais, kuriuose įdomu važiuoti.
Į galą nukeltas naktinis ruožas pridės daug intrigos ir jis tikrai gali sujaukti planus, todėl artėjant raliui surengėme kelias treniruotes. Jose važiavome standartiniu automobiliu ir tiesiog lavinome naktinę stenogramą.
Susirašinėjant naktinį greičio ruožą, reikia labai atidžiai į viską atkreipti dėmesį, užsirašyti kad ir pačias mažiausias smulkmenas. Lenktyniaujant naktį tas pats kelio ruožas lenktynininko akimis atrodo visai kitaip nei dieną. Jis turi pasikliauti šturmanu, kurio čia tikrai laukia labai daug darbo“, - sako G. Šlepikas.
Gintautas Šlepikas 2016 metų sezone važiuoja su nauju bolidu „Mitsubishi Lancer Evo X“, kuris atitinka europinius N4 klasės reikalavimus – Lietuvoje tai yra antra klasė (LRČ2) pagal automobilių galingumą. Šioje klasėje startuojantys bolidai gerokai atsilieka nuo stipriausios Lietuvoje LRČ1 įskaitos automobilių.
Pirmąjį sezoną su keturiais ratais varomu automobiliu lenktyniaujantis Gintautas visuose etapuose finišavo pirmajame dešimtuke. Paskutiniuose etapuose buvo užimtos 6-7 vietos bendroje įskaitoje, o savo klasėje visuose keturiuose įvykusiuose raliuose - pelnytos pergalės. Tiesa, Gintauto ekipažas buvo diskvalifikuotas Talsio ralyje dėl išbyrėjusio bolido katalizatoriaus, tačiau net ir praradęs didelį taškų kiekį, jis likus paskutiniam etapui yra čempionato lyderis. Šią poziciją jis sieks išlaikyti ir Druskininkų ralyje.
„Žinau, kad kaimynas iš Rusijos taip pat rimtai ruošiasi ir jis bus agresyviai nusiteikęs. Jis neleis lengvai kvėpuoti iki pat finišo. Vis gi, dar labai anksti viską skaičiuoti. Visi grybai ir uogos, pririnktos per visą sezoną ir ypač per Druskininkų ralį, bus suskaičiuotos kirtus finišo liniją“, - reziumuoja Gintautas.